دو بازداشت در راجستان برای ارائه پول به MLAs سرنگونی دولت

نوشته شده توسط حمزه خان | جیپور | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 10:12:19 am به شاه می گوید که گف

توسط NEWSMINERAL در 21 تیر 1399
نوشته شده توسط حمزه خان | جیپور | منتشر شده در تاریخ: جولای 11, 2020 10:12:19 am
به شاه می گوید که گفتگو "آن را روشن است که تلاش های انجام شده به خرید کنگره و مستقل MLAs" از طریق یک احساس نفرت نسبت به یک "دولت منتخب دموکراتیک." (فایل)

عملیات ویژه گروهی از راجستان پلیس بازداشت دو نفر در اتهام تلاش برای سرنگونی Ashok Gehlot رهبری کنگره دولت با شکستن دور کنگره و مستقل MLAs آنها ارائه 20-25 تومان کرور هر.

طبق شاه تسلیم توسط SOG در این زمینه در شب جمعه و قابل دسترسی توسط هند بیان این SOG گرفته بود دو شماره در نظارت برای بررسی قاچاق غیر قانونی سلاح و مواد منفجره. "از گفتگو در این شماره به نظر می رسد که تلاش ساخته شده است برای سرنگونی دولت و آماده سازی تکمیل شد قبل از Rajya سبها انتخابات است. در این مکالمه گفته شده است که وزیر و معاون وزیر با داشتن یک مبارزه; در چنین شرایطی حزب حاکم MLAs و مستقل MLAs می تواند شکسته شود دور برای سرنگونی دولت و جدید سانتی متر خواهد بود در محل قرار داده" متحده به شاه.

شاه نیز قرار می دهد ویژه معاون وزیر Sachin خلبان: "اما BJP می گوید که سانتی متر خواهد بود ما فرد و معاون سانتی متر ساخته خواهد شد یک وزیر در دولت مرکزی در حالی که معاون سانتی متر می گوید که او می خواهد سانتی متر – این نیز به نظر می رسد در مکالمات." در مورد خلبان دهلی نو دیدار پیش از انتخابات این افراد می گویند که "تصمیمات سیاسی گرفته شده در دهلی نو و همه چیز به سرعت حرکت می کند و پس از 30 ژوئن...که زمانی که او ستاره خواهد درخشید و او را سوگند 5-10 روز بعد."

مردان مورد بحث که با سرنگونی دولت آنها می توانید کسب درآمد 1,000 تومان – تومان 2,000 کرور اما که این اتفاق می افتد تنها زمانی که سانتی متر است و به هر آرزوی خود را.

این SOG می گوید که با توجه به آن منابع آن را نیز بدانید که رهبر بی جی پی در تلاش برای فریب مستقل MLA از Kushalgarh در باسواڑا, Ramila Khadiya با پول است. در مکالمات تلفنی افراد که نه نام شده توسط پلیس نیز شنیده می شود بحث Mahendra جیت سینگ Bahare که کنگره MLA از Bagidora در باسواڑا; آنها می گویند که او پیش از آن او با معاون سانتی متر تغییر کرده است اما paala (طرف). SOG نیز ادعا کرد که از طریق آن منابع آن آمده است بدانید که 20-25 تومان کرور روپیه نیز ارائه شده به کنگره و مستقل MLAs.

این SOG می گوید که هنگامی که سانتی متر در زمان MLAs به رفت و آمد مکرر پیش از Rajya سبها انتخابات افراد می گویند که خود را Rs 25 کرور طرح شکست خورده است. اما پول هنوز هم در حال ارائه به MLAs – به خصوص مستقل MLAs – به تازگی به عنوان 2-3 روز پیش. آموزش اسلحه در BJP به عنوان بسیاری از 24 کنگره MLAs نیز با صدور یک بیانیه مشترک یک شبه را متهم به بی جی پی از تلاش برای سرنگونی دولت است.

به شاه می گوید که گفتگو "آن را روشن است که تلاش های انجام شده به خرید کنگره و مستقل MLAs" از طریق یک احساس نفرت نسبت به یک "دولت منتخب دموکراتیک."

شاه تسلیم شد و تحت IPC بخش 124 A (فتنه) و 120 ب (جنایی توطئه). هر DGP Bhupendra سینگ گفت: اعداد متعلق به Ashok سینگ و بهارات Malani; Singh دستگیر شد از Udaipur در حالی که Malani دستگیر شد از بیور.

در ژوئن 10, پیش از Rajya سبها انتخابات, دولت, رئیس شلاق در راجستان مجمع ماهش Joshi نوشته شده بود نامه ای به اداره مبارزه با فساد بیان کرد که او آمد به می دانم که "کثیف تلاش هستند که ساخته شده برای فریب ما MLAs و مستقل MLAs حمایت از ما در امتداد خطوط Karnataka, Madhya Pradesh و گجرات به ثبات یک دولت منتخب دموکراتیک است که اختصاص داده شده به خدمات عمومی."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن