Duluth, شهرستان خواست برای تسویه حساب تا 2 میلیون دلار در کمک های اولیه برای پیشنهاد Costco

کاستکو برنامه برای ورود به دلوت بازار مصرف شکل واضح تر به عنوان شهر St. Louis County آماده را به یک درخواست ب

توسط NEWSMINERAL در 17 تیر 1399

کاستکو برنامه برای ورود به دلوت بازار مصرف شکل واضح تر به عنوان شهر St. Louis County آماده را به یک درخواست برای فروکش کردن 2 میلیون دلار در مالیات است.

Costco شده است eyeing یک قطعه ملک در گوشه غربی نوک پیکان جاده و Haines جاده که در آن پیشنهاد برای ساخت یک 161,000 فوت مربع خرده فروشی انبار — اول آن در منطقه است.

اما این پروژه نیاز به بیش از 2 میلیون دلار در بهبود زیرساخت ها از جمله جاده ارتقاء و آب و فاضلاب و فاضالب سیستم های مدیریت.

به کمک شانه هزینه شهر دولوت خواسته خواهد شد که برای ارائه $1.35 میلیون دلار مالیات جلو گیری تامین مالی بیش از یک دوره 10 ساله.

St. Louis County خواسته خواهد شد که به تراشه در یکی دیگر از $650,000 ارزش مالیات جلو گیری.

برنامه ریزی برای فروشگاه Costco تا به حال به نظر می رسد به سقوط از طریق اوایل سال جاری زمانی که Costco لغو قرارداد خرید برای سایت ارائه شده که با توجه به.

"دقیق پروژه های شبیه به این را زمان" دلوت شهردار امیلی لارسون گفت. "همراه با Costco, شهر, Duluth, never stopped working هر زاویه به این پروژه را به منطقه ما. در حالی که وجود دارد فرآیندهای عمومی و در عین حال در هر دو شهر و شهرستان ما آماده برای حرکت به جلو و با تشکر از Costco و ما کارکنان اختصاص داده شده برای ادامه به با هم کار کنند."

دلوت رئیس اداری افسر نوح Schuchman اشاره کرد که Costco داد هرگز.

"با تشکر از شما به Costco برای تعهد خود را به آوردن یک فروشگاه به Duluth," او گفت:. "این یک فرصت هیجان انگیز برای کل منطقه است. هنوز هم وجود دارد کار انجام شود و ما منتظر نهایی شدن جزئیات بیش از چند هفته آینده.""

St. Louis County کمیسر کیت نلسون استقبال کاستکو پشتکار.

"من بسیار هیجان زده هستم این شده است به عقب کشیده با هم و خوشحال به کار با این شهر در اینجا," او گفت:.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن