سه فینالیست انتخاب شده برای باز کردن دلوت شورای شهر صندلی

پس از بیش از سه ساعت از مصاحبه دلوت شورای شهر انتخاب سه فینالیست و به دعوت برای دور دوم آنلاین مصاحبه زمانی که

توسط NEWSMINERAL در 16 خرداد 1399

پس از بیش از سه ساعت از مصاحبه دلوت شورای شهر انتخاب سه فینالیست و به دعوت برای دور دوم آنلاین مصاحبه زمانی که بدن بعد برگزار تقریبا در 5 p. m. دوشنبه. که همان شب این شورا انتظار می رود به را انتخاب کنید که باید خدمت کردن مانده در شورا بارب Russ' دوره به پایان می رسد که در سال 2022. Russ که انتخاب شده بود به دور دوم او در شورا استعفا داد و در ماه مه با استناد به مسائل بهداشتی مربوط به تشخیص سرطان.

پس از گوش دادن به مصاحبه های هر عضو شورا خواسته شد برای شناسایی خود را بالا سه گزینه به ترتیب اولویت با انتخاب اول گرفتن سه امتیاز دوم انتخاب دو امتیاز و انتخاب سوم 1 نقطه.

بالغ شد و سپس شمارش و رای بالا اهل عمل بودند از: Terese Tomanek (15 امتیاز) جنیفر Vossen Julsrud (نه) و Zak Radzak (هشت).

Tomanek در تماس با قاضی عسگر در Essentia سلامت بیمارستان سنت مری و قبلا یک فیزیوتراپ گفت: "من نه کسی که می تواند به نظاره نشست و به تماشای زمانی که وجود دارد چیزی است که ما می توانید انجام دهید به عنوان جامعه یاران. من می خواهم برای کمک به شهر ما نه فقط به حفظ در این زمان همه گیر و بحران و بی ثباتی اقتصادی بوده اما به رشد و رونق. من می دانم که تصمیم گیری های دشوار و بحث نیاز می شود ساخته شده, و من نمی خواهد خجالتی و دور از آنها."

Julsrud یک صاحب ملک اجاره و سابق شهرستان دولوث عضو شورا گفت: "من معتقدم که ما در هستی واقعا لحظه بحرانی در زمان در حال حاضر ما نیاز به کسی برای رهبری جامعه با شجاعت و فضل است. در حال حاضر زمان برای یک تازه کار."

"ما نیاز به کسی که همدلانه کسی که واقعا می توانید گوش دادن و همچنین تعامل با مردم در درک که در آن آنها در حال آمدن از آنچه که از ما می خواهند و چه نمی خواهند و از ما," او گفت:.

Radzak یک کسب و کار عامل و رئیس جمهور برای Teamsters Local 346 مورد نیاز برای مسکن بیشتر مقرون به صرفه و خوب شغل و گفت: "من فکر می کنم یک مشکل بزرگ ما این است که نابرابری بین شرق و غرب به پایان می رسد. و وقتی که من می گویند که من به این معنی نیست فراموش نکنید در مورد east end ... ما نیاز به نگه داشتن east end رفتن اما همچنین به غرب تا پایان."

اگر چه این شورا می تواند نام فقط سه نامزد نهایی جانت کندی, منطقه 5 عضو شورا و رئیس پرسنل کمیته ابراز اطمینان کرد که هر یک از آنها می تواند در خدمت این شهر توانایی.

"اگر شما انتخاب کرده اند این بدان معنا نیست که ما نمی خواهیم شما در نقش رهبری" او گفت: تشویق هر کسی انتخاب نشده را در نظر بگیرید یا در حال اجرا برای دفتر در آینده و یا خدمت در یک شهر مدیره و یا کمیسیون.

کندی اشاره کرد که سه نشستن نمایندگان داشته اند همان تجربه به دنبال یک شورای انتصاب از جمله خودش 2nd District عضو شورا Joel Sipress و در شورا Arik Forsman. اما هیچ کدام تا به حال با آن مواجه چالش های اضافه شده ظاهر می شود قبل از این شورای از راه دور به عنوان COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر مستلزم.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب