Telangana صفحه اصلی وزیر آزمایش مثبت برای COVID بستری در بیمارستان شرکت

توسط: اکسپرس میز وب | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 1:09:32 pm پنج تن از افراد مسلح شد

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | حیدرآباد | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 1:09:32 pm
Telangana Home Minister tests positive for COVID, admitted in a corporate hospital پنج تن از افراد مسلح شد تست مثبت برای این بیماری چند روز
پیش زیر که علی نیز تست شده است. (عکس: ANI)

Telangana صفحه اصلی وزیر محمد محمود علی در حال حاضر تحت درمان COVID-19 بعد از او آزمایش مثبت برای عفونت اواخر یکشنبه شب.

پس از نشان دادن علائم بیماری او تست شده برای عفونت های ویروسی در یک شرکت بیمارستان در جشن تپه حیدرآباد که در آن او در حال حاضر پذیرفته شده اند.

یک منبع از بیمارستان تایید کرد که وزیر خانه شد و با عجله در تب و سرفه و سرما. او در مقابله با درمان و پایدار است. تماس های مکرر به وزیر شخصی کارکنان بدون جواب رفت.

پنج تن از افراد مسلح شد تست مثبت برای این بیماری چند روز پیش زیر که علی نیز تست شده است. اما او در طول این دوره با حضور دولت در حوادث مختلف از جمله دولت معتبر کشت و زرع درخت رانندگی دیروز.

350-شرکت های بزرگ, تخت, بیمارستان نگه داشته است گذشته 70 تخت برای COVID درمان و نیز گره خورده است تا با هتل ها برای جداسازی امکانات برای بیماران با علائم خفیف.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب