SC مسائل توجه در درخواست به دنبال CBI نیا, کاوشگر در پلقر مجازات مورد

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 11 ژوئن 2020 11:58:28 am دو sadhus و خود را به راننده گف

توسط NEWSMINERAL در 22 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 11 ژوئن 2020 11:58:28 am
Palghar lynching, Financial help, driver family, Mumbai news, Indian express news دو sadhus و خود را به راننده گفته می شود بدهی های خود توسط اراذل و اوباش در شب مارس 16 در پلقر.

دیوان عالی کشور روز شنبه با صدور اعلامیه به مرکز و ماهاراشترا دولت در مذاکرات به دنبال انتقال کاوشگر در پلقر مجازات پرونده به اداره مرکزی تحقیقات (CBI) و آژانس تحقیقات ملی (نیا). این درخواست را مطرح کرده و نگرانی بیش از این تحقیقات در مورد بود و ادعا کرد ممکن بود برای ماهاراشترا CID برای انجام یک آزاد و عادلانه پروب در مورد.

دو sadhus و خود را به راننده گفته می شود بدهی های خود توسط اراذل و اوباش در شب مارس 16 در پلقر.

یک نیمکت رهبری عدالت Ashok بوشان در یک جلسه از طریق ویدئو کنفرانس در زمان توجه داشته باشید از این دادخواست از جمله یکی ظ توسط 'sadhus' از 'شری Panch Dashban Juna Akhara' و بستگان مرحوم seers است که ادعا شده است که این تحقیقات توسط پلیس ایالتی که انجام شد در یک گرایش به شیوه ای.

دیگر درخواست به دنبال یک پروب توسط NIA به حادثه ثبت شده است توسط یکی Ghanshyam Upadhyay.

قبلا دادگاه راس تا به حال به کارگردانی ماهاراشترا دولت به ارائه گزارش وضعیت در تحقیقات در پلقر حادثه است.

سه قربانی از Kandivali در بمبئی در سفر بودند در یک خودرو برای شرکت در یک مراسم تشییع جنازه در سورات در گجرات در میان سراسر کشور مستند زمانی که وسیله نقلیه خود را متوقف شد و آنها مورد حمله قرار گرفتند و کشته شدن توسط اراذل و اوباش در Gadchinchile ایجاد کرد در شب مارس 16 در حضور پلیس است. قربانیان شناخته شدند Chikne Maharaj Kalpavrukshagiri (70), Sushil گیری Maharaj (35) و راننده Nilesh Telgade (30).

پلیس و بازداشت بیش از 100 نفر از جمله نه کودک در ارتباط با این مورد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن