تامیل نادو وادار سازد و میر: NHRC در خدمت اعلامیه به دولت DGP, Thoothukudi SP

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 5:52:50 pm Jeyaraj (سمت چپ) پسرش Bennix

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 5:52:50 pm
Tamil Nadu custodial deaths, Jeyaraj Bennix, Jeyaraj Bennix police torture, Thoothkudi, Sathankulam, Sathankulam custodial murder, tamil nadu police, tamil nadu news Jeyaraj (سمت چپ) پسرش Bennix درگذشت, با توجه به اتهام شکنجه پلیس در ستهنکولم شهر در نزدیکی Thoothukudi در تامیل نادو.

یک هفته پس از مرگ یک پدر و پسر duo با توجه به اتهام شکنجه پلیس در تامیل نادو ملی کمیسیون حقوق بشر (NHRC) روز شنبه خدمت اعلامیه به دولت DGP و SP از Thoothukudi منطقه.

در یک صدای جیر جیر به NHRC گفت: اگر به دنبال یک گزارش از افسران پلیس که به "عبارتند از استنطاق گزارش معاينات گزارش, پزشکی, درمان, رکورد امرانه پرس و جو و گزارش و سلامت غربالگری گزارش از هر دو قربانیان در 6 هفته".

مرگ P Jeyaraj (62) و پسرش J Bennix (32) در ستهنکولم شهر در نزدیکی Thoothukudi است موجب اضطراب عمومی در سراسر کشور با دولت در حال عبور به منظور انتقال این کاوشگر به مرگ و میر را به اداره مرکزی تحقیقات (CBI). یک پلیس اولیه کاوشگر پیدا کرده بود صدمات شدید در بخش خصوصی خود را. یک افسر ارشد بخشی از جمهوری آمریکا گفته بود: یافته های اولیه نشان می دهد دو تن از آنان محروم شکنجه همه ژوئن 19-20 شب و باتوم وارد شده به خود را rectums.

بازپرس منصوب شده توسط مدرس دادگاه عالی برای بررسی این ادعا وادار سازد و میر نوشت به دادگاه گفت: ماموران پلیس ایستگاه نگران حال نابود شواهد نیست همکاری در تحقیقات و سعی کرده بود برای ارعاب قضایی تیم. بازپرس توجه داشته باشید به دادگاه عالی تایید شکنجه اتهامات گفته شاهدان شهادت بود که "هر دو پدر و پسر بودند مورد ضرب و شتم توسط lathis در طول شب تا ساعات اولیه...".

توضیح داد | چگونه تامیل نادو پلیس را عمل وحشیانه انتقام ادعا کرد زندگی یک پدر و پسر

پلیس اقدام علیه Jeyaraj متعلق به قدرتمند ندار گر جامعه بر خاست از استدلال او با پلیس در ژوئن 19 شب بیش از نگه داشتن تلفن همراه خود فروشگاه باز در ستهنکولم فراتر از مهلت 7 بعد از تنظیم به عنوان بخشی از اقدامات برای مقابله با این بیماری همه گیر کوروناویروس. بعد از یک گشت تیم در زمان Jeyaraj به محلی در یک ایستگاه پلیس Bennix رسیده وجود دارد با یک دوست و او نیز به زندان برده شد. دو روز بعد هر دو مرده بودند.

هیچ افسر رزرو شده است به اتهام قتل, حتی به عنوان دو دپو واصل شده اند. چهار افسر پلیس از جمله دو زیر بازرسان قرار داده شده اند و تحت سیستم تعلیق. ایستگاه بازرس منتقل شده است. دولت اعلام کرده است جبران تومان 20 lakh برای قربانی خانواده در حالی که DMK را Thoothukudi MP Kanimozhi اعلام جبران خسارت lakh 25 تومان برای خانواده است.

همچنین بخوانید: زخم, ضرب و شتم منجر به دياليز: موارد پور در مورد تامیل نادو ایستگاه های پلیس

دولت نیز منصوب کرد دو افسر پلیس به جای Thoothkudi SP است که shunted و جنوب منطقه IG که بازنشسته از خدمات.

همانطور که در حال حاضر تیرونلولی CB-CID DSP آنیل کومار را بیش از این تحقیقات به Jeyaraj و Bennix را مرگ پس از بالا دادگاه سفارشات. در حالی که دولت دوشنبه شب انتقال پرونده به نوبت به دادگاه گفت: CB-CID باید کاوشگر پس نگرانی از احتمال از بین رفتن شواهد قبل از نوبت طول می کشد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب