مرکبات مارمالاد آخر هفته سرگرم کننده پروژه

ترشی را طولانی تر کند از بسیاری از مربا دلیل این که شما نیاز به جوش پوست مرکبات به حساسیت و جوش دور تلخی خود ر

توسط NEWSMINERAL در 13 خرداد 1399

ترشی را طولانی تر کند از بسیاری از مربا دلیل این که شما نیاز به جوش پوست مرکبات به حساسیت و جوش دور تلخی خود را pith. هنگامی که قند می رود در این ترکیب نیاز به طبخ دوباره برای دم کردن پوست با شیرینی و غلیظ شدن شربت به چیزی spreadable. آن چند ساعت طول می کشد — که یک چیز خوب هنگامی که در تلاش برای عبور زمان در خانه در تعطیلات آخر هفته.

و نتایج را به عنوان خوشمزه, کون گشاد توست که آنها بیش از گوشت خوک کبابی یا مرغ.

مرکبات مارمالاد

زمان: 2 ساعت و 30 دقیقه به علاوه خنک کننده. باعث می شود 6 (نیم لیتر) شیشه

دارای مزه تند و حاوی قندی پوست این مربای به خوشمزه در نان تست به عنوان آن است که بیش از گوشت خوک کبابی. این میوه خوشمزه تر بهتر مارمالاد بنابراین استفاده از مرکبات شما مانند غذا خوردن ، استیک با یک یا ترکیب و مطابقت با هر آنچه که شما در پیدا کردن.

2 1/4 پوند شیرین مرکبات مانند پرتقال clementines ماندارین یا ترکیبی

1 لیمو بزرگ

5 فنجان شکر دانه ریز

1. جای شیرین مرکبات و لیمو را در یک صافی. در صورتی که موم در آنها خود را به نوبه خود شیر آشپزخانه به داغترین تنظیم و اجرای آب داغ بیش از آنها را در حالی که تکان دادن صافی. آیا مومی یا unwaxed اجرای آب سرد بر روی مرکبات در حالی که شستشو آنها را با یک قلم مو نباتی. تخلیه شده و سپس تمیز و دور ساقه می رسد از شیرین مرکبات; رزرو لیمو. قطع شیرین مرکبات از جمله مغز و پوست به 1/4-inch تاس اپیدمیولوژیک هر دانه. انتقال برش میوه و هر انباشته شده آب را به یک ماهی تابه بزرگ.

2. با استفاده از یک Microplane اهنی خوش مزه کردن لیمو به طور مستقیم بیش از برش میوه. فشار آب از لیمو و اضافه کردن به ماهی تابه. اضافه کردن آب به اندازه کافی برای پوشش میوه حدود 6 فنجان سپس به جوش آورد و در حرارت بالا. کاهش گرما در حد متوسط و پایین برای حفظ ثابت بجوش و خروش آمدن و آشپزی, گاه تکان دهنده تا میوه پوست بسیار نرم و 40 تا 45 دقیقه است.

3. در ضمن به ارمغان بیاورد بزرگی قابلمه آب را به جوش آورد. با استفاده از انبرک با دقت پایین تر 6 (نیم لیتر) قوطی کنسرو را در آب جوش. غرق ملاقه و یا قاشق و شما در حال رفتن به استفاده از برای پر کردن کوزه بیش از حد. جوش به مدت 10 دقیقه و سپس رها کردن در کوزه' درب و حذف از گرما. نگه داشتن همه چیز را در آب داغ تا زمانی که آماده برای استفاده است.

4. افزایش گرما تحت میوه را مخلوط بازگشت به سریع جوش. کلیپ در دماسنج آب نبات اگر شما یک. اگر نه قرار دادن یک قاشق فلزی بزرگ در فریزر. شکر را اضافه کنید و هم بزنید و با دقت به طور مساوی ترکیب آن است. جوش و تکان دهنده اغلب تا مخلوط می رسد 220 درجه F برای یک runnier مارمالاد یا 223 درجه F برای یک سنگین تری یکی 25 تا 30 دقیقه است. برای تست آن doneness بدون دماسنج رها کردن یک دسته علف و غیره بر روی قاشق از فریزر. اجازه دهید آن را برای نشستن در 15 ثانیه و سپس شیب قاشق. خواهد شد که قوام محصول به پایان رسید. سفت مارمالاد نمی خواهد تکان دادن و شل تر یکی را حرکت مانند گدازه.

5. انتقال کوزه از آب گرم به یک حوله آشپزخانه تمیز در مقابله. لرزش هر گونه آب به داخل و سپس تقسیم مارمالاد در میان کوزه با سترون ملاقه پر کردن آنها را به ½ اینچ از بالا. اگر هر گونه نشت بر روی موضوعات شیب تمیز حوله کاغذی به آب داغ و پاک کردن هر گونه چسبندگی. پیچ های روی درب تا فقط تنگ است.

6. اگر شما یک شیشه رک و یا دیگر قفسه فلزی است که متناسب با در گلدان, مرکز آن را در آب داغ. در غیر این صورت فشار یک حوله آشپزخانه تمیز در برابر پایین گلدان. آوردن آب به جوش آورد و سپس با دقت پایین تر در پر کوزه با کنسرو گیره یا انبرک ساخت مطمئن شوید که آنها را لمس نمی کند هر یک از دیگر. آب باید حداقل یک اینچ بالاتر از کوزه. اگر نه بیشتر اضافه کنید.

7. جوش به مدت 10 دقیقه و سپس از روی حرارت بردارید. با استفاده از گیره یا انبرک دقت انتقال شیشه عقب به آشپزخانه حوله در مقابله. اجازه ایستادن به مدت حداقل یک روز قبل از باز کردن. هنگامی که کوزه دمای اتاق, برچسب با تاریخ و انواع میوه ها استفاده می شود. به عنوان شیشه همچنان, سرد, شما باید شنیدن درب پاپ. اگر هر گونه نمی, که بدان معنی است که آنها نمی مهر به درستی و نخواهد بود قفسه پایدار بنابراین انتقال آن کوزه به یخچال و فریزر پس از آنها سرد شود و به دمای اتاق و غذا خوردن در ظرف چهار ماه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن