سوئیس دولت مسائل اعلامیه های بانکی جزئیات کنگره رهبر Kuldeep Bishnoi همسر

توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 6:57:20 pm کنگره رهبر Kuldeep Bishnoi و همسرش, Renu

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
توسط: PTI | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 6:57:20 pm
switzerland governmetn, congress leader kuldeep bishnoi, renuka bishnoi, bishnoi bank account details, swiss laws, india news, indian express کنگره رهبر Kuldeep Bishnoi و همسرش, Renuka. (اکسپرس عکس Jasbir Malhi)

سوئیس دولت با صدور اطلاعیه برای به اشتراک گذاری اطلاعات با هند در مورد حساب های بانکی سوئیس و دیگر دارایی های مالی از کنگره رهبر Kuldeep Bishnoi و همسرش, Renuka پس از دریافت یک "اداری کمک' درخواست از مقامات هند.

این Bishnois خواسته شده است برای پاسخ ظرف مدت ده روز به حق خود را به درخواست تجدید نظر در برابر اشتراک گذاری اطلاعات طبق قوانین سوئیس با توجه به دو جداگانه اعلامیه منتشر شده در سوئیس آخرین فدرال روزنامه مورخ ژوئیه 7 در برن.

مشابه اعلامیه نیز صادر شده برای گراند مزون با مسئولیت محدود و Hollyport با مسئولیت محدود — دو جزایر ویرجین بریتانیا بر اساس شرکت های مظنون به ارتباط با Bishnoi خانواده است. هر دو شرکت گنجانیده شده بود در همان روز در جولای 19, 1996 و همچنین نمیفهمد در "پاناما مقالات', یک, به بیرون درز, لیست نهادهای مختلف مستقر در پناهگاه های مالیاتی. طبق آمار رسمی هر دو شرکت زده بودند از رجیستری از شرکت در مارس سال 2016 پس از غیر فعال باقی مانده از ماه اوت 2014.

تکرار نمایش داده شد ارسال شده توسط PTI به Bishnoi یک نشسته MLA در هاریانا مجمع و دفتر خود را بدون جواب باقی مانده.
در اعلامیه Bishnoi همسرش و دو شرکت خواسته شد برای تعیین یک نماینده ظرف مدت 10 روز به دفاع از حق خود را به شنیده می شود در برابر اداری کمک' پیشنهاد شده توسط سوئیس فدرال دولت مالیات. از جمله شامل کمک های بانکی و جزئیات دیگر از فرد یا شرکت با داشتن حساب با بانک ها یا سایر موسسات مالی در سوئیس.

در حالی که متوجه نیست افشای هر گونه اطلاعات خاص در مورد این کاوشگر از جمله اعلامیه به طور معمول صادر شده توسط فدرال سوئیس اداره مالیات پس از دریافت یک درخواست از یک حوزه قضایی خارجی همراه با prima شواهد در نظر مشکوک به فرار از پرداخت مالیات و یا مالی دیگر مانند ، اگر شخص مورد نظر و یا شرکت نتواند به ارائه دلیل معتبر در برابر اداری, کمک, جزئیات پس از آن به اشتراک گذاشته شده توسط بخش مالیات با درخواست سازمان.

در حالی که اتوماتیک تبادل اطلاعات در چارچوب در جایی است که بین هند و سوئیس پس از آخرین سال های جزئیات برای موارد نیز صورت می گیرد تحت متقابل اداری کمک' پیمان میان دو کشور در ارائه یک درخواست همراه با رضایت پریما-نظر شواهد و مدارک مالی مانند ، Bishnoi مواجه شده است پروب توسط چندین سازمان از جمله مالیات بر درآمد گروه که تا به حال انجام حملات در مکان های مختلف مربوط به او را در ژوئیه سال گذشته است.

در بخش های مالیاتی هم متصل شده و یک هتل پنج ستاره در منطقه نخست کسب و کار Gurugram در حالی که تعیین آن به عنوان یک 'benami' یا فاقد اموال Bishnoi خانواده است. آن ادعا شده بود که در آن زمان که سهم در هتل روت شد از طریق یک مقابل نهاد ثبت شده در جزایر ویرجین بریتانیا است.

در بخش های مالیاتی نیز گفت: در ماه اوت سال 2019 که دارایی های خارجی به ارزش بیش از Rs 200 کرور گفته مربوط به Bishnoi و خانواده اش بودند شناسایی شدند و در حال جستوجو کرد. در آن زمان حزب کنگره تا به حال ادعا شده است که مالیات بخش حرکت بود که با انگیزه های سیاسی پیش از مجمع انتخابات در دولت است.

Bishnoi پسر سابق هاریانا وزیر Bhajan لعل در نهایت برنده انتخابات از دولت Adampur مونتاژ صندلی در اکتبر 2019. در بخش های مالیاتی نیز گفت که منابع خارجی از Bishnoi و خانواده اش "پنهان ماند برای چندین دهه" تحت پیچیده و چند لایه سازه ها از طریق شرکت های واقع در کشورهایی مانند بریتانیا جزایر ویرجین پاناما و انگلستان و امارات متحده عربی و نیوجرسی.

"این ساختار را درگیر مردان جبهه های مختلف و شرکت های بزرگ در سراسر قاره" این گفته بود در حالی که وی از سوی مامورین که پول سیاه تولید شده در هند بود stashed در خارج از کشور در قالب اسراف خواص در نام خارجی تراست ها و شرکت های واقع در پناهگاه های مالیاتی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب