Sushant Singh Rajput مورد: Bihar پلیس به دنبال بازیگر flatmate; به پروب مرگ مدیر سابق

توسط: PTI | پتنا | به روز شده: اوت 2, 2020 3:37:28 pm چهار عضو تیم است که در حال حاضر در بمبئی به پروب

توسط NEWSMINERAL در 12 مرداد 1399
توسط: PTI | پتنا | به روز شده: اوت 2, 2020 3:37:28 pm
sushant singh rajput case, sushant singh rajput death case, sushant singh rajput suicide, rhea chakraborty, indian express چهار عضو تیم است که در حال حاضر در بمبئی به پروب این بازیگر مورد مرگ

بیهار پلیس است که به دنبال Sushant Singh Rajput را flatmate Siddharth Pithani به رکورد بیانیه خود در این بازیگر, مرگ, مورد, اما موفق به قرار دادن او تا کنون دولت افسر پلیس گفت: در روز یکشنبه.

Pithani خلاق مدیریت محتوا و flatmate از اواخر بازیگر که مرده در Bandra آپارتمان در بمبئی در ژوئن 14. بیهار پلیس است که به دنبال Siddharth Pithani به رکورد بیانیه خود را به عنوان او استفاده می شود به ماندن با این بازیگر.

تلاش برای تماس با Pithani شده است بیهوده. او جلو آمده و قبل از پلیس...متوجه خدمت خواهد شد و اگر او به نظر نمی رسد بازرس کل Patna منطقه سانجی سینگ گفت PTI.

Pithani تا به حال ادعایی در یک ایمیل به پلیس بمبئی دو روز پیش بود که او تحت فشار بودن توسط Rajput خانواده به رکورد یک بیانیه در مقابل دوست دختر خود را Rhea Chakraborty. Pithani گفته بود که او به یک رابطه حرفه ای با اواخر بازیگر.

سینگ گفت که IPS افسر Vinay Tiwary که ارسال شده است به عنوان شهر SP(مرکزی) پتنه در حال حاضر سمت چپ برای بمبئی منجر به Special Investigation Team (نشستن) کاوش در این مورد. بیهار DGP Gupteshwar Pandey بود روز شنبه گفت: در صورت نیاز یک IPS افسر فرستاده خواهد بود به بمبئی برای پیوستن به بررسی است.

Pandey نیز گفت که بیهار پلیس تیم تا به حال موفق به پیدا Rhea Chakraborty, آنها راجپوت را پدر متهم به معاونت در جرم بازیگر خودکشی. Rajput پدر نیز متهم چاکرابورتی غیر قانونی حبس بازیگر spiriting دور Rs 15 کرور از یکی از حساب های بانکی و داشتن او تحت درمان برای بیماری های روانی و بدون نگه داشتن خانواده اش اطلاع داد.

چهار عضو تیم است که در حال حاضر در بمبئی به پروب این بازیگر صورت پس از مرگ پدرش K K Singh تسلیم پلیس شکایت در پتنه در جولای 25, بیش از یک ماه پس از مرگ خود را. پلیس بمبئی نیز parallelly کاوش در این مورد.

چند رهبران سیاسی از جمله بحار معاون وزیر Sushil Kumar Modi گفته اند که پلیس بمبئی بود همکاری خود را با پتنا همتایان در تحقیقات.

"Uddhav Thackeray (ماهاراشترا سانتی متر) است که تحت فشار کنگره-بودجه بالیوود مافیا. پس از آن خم بر صرفه جویی در همه عناصر مسئول در مورد" بی جی پی رهبر بود توییتی هندی در روز شنبه و متهم به پلیس بمبئی ایجاد موانع قبل از بیهار پلیس تیم.

بیهار DGP Gupteshwar Pandey در عین حال گفت: پلیس ایالتی تیم در بمبئی تا به حال هنوز رتبهدهی نشده است هر گونه اسناد و مدارک از پلیس شهری. "به غیر از شاه که ما ثبت نام کرده اند ما هیچ چیز نیست. ما را دریافت نکرده اند استنطاق گزارش postmortem گزارش تصویری, فیلم هایی از ساختمان.....که این تحقیقات به جلو حرکت می کند و حقیقت این است که هم پاشید است که مسئولیت هر دو بمبئی و بیهار ، Sushant مرگ است که یک ماده ساده نیست," او گفت: تلویزیون اخبار کانال.

بیهار پلیس برای بررسی خودکشی از Rajput سابق مدیر

بیهار تیم پلیس است که در بمبئی به بررسی مرگ بازیگر, Sushant Singh Rajput در حال حاضر نیز پروب مورد اتهام خودکشی این بازیگر سابق مدیر Disha Salian, یک مقام پلیس گفت: در روز یکشنبه.

"ما در حال رفتن به بررسی خودکشی مورد Sushant Singh Rajput سابق مدیر Disha Salian و نیز سوال خود را دوست Siddharth Pithani بود که ماندن با این بازیگر برای یک سال گذشته," بازرس کل پلیس (Patna منطقه) سانجی سینگ گفت PTI.

Salian, 28 گفته خودکشی با پریدن از ساختمان های بلند در Malad منطقه در اینجا در ژوئن 8. جدا از Rajput Salian تا به حال نیز موفق کار از بازیگران مانند Bharti Singh, Rhea Chakraborty و Varun Sharma.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب