هفت روز مستند در بنگال مهار مناطق امروز آغاز می شود

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 1:42:27 am در مهار منطقه در Bag

توسط NEWSMINERAL در 19 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Kolkata | منتشر شده در تاریخ: جولای 9, 2020 1:42:27 am
در مهار منطقه در Bagbazar منطقه از کلکته. (اکسپرس عکس Partha پل)

غرب بنگال دولت تحمیل خواهد شد مستند در مهار مناطق سراسر کشور به مدت هفت روز آغاز 5 بعد از ظهر روز پنج شنبه برای بررسی افزایش Covid-19 موارد وزیر Mamata بانرجی گفت: در دولت دبیرخانه در اینجا در روز چهارشنبه.

"این مستند در مهار مناطق در غرب بنگال ادامه خواهد داد به مدت هفت روز از ساعت 5 بعد از ظهر روز پنج شنبه. بررسی وضعیت پس از هفت روز و سپس تصمیم می گیرید این دوره بعد از عمل در مستند" بانرجی گفت.

رئیس جمهوری از مردم خواست با حفظ فاصله و پوشیدن ماسک صورت و دستور دولت به سخت با کسانی که نقض هنجارها.

چهار سانتی متر و بررسی منطقه-عاقلانه لیست مهار مناطق به خصوص در کلکته و مناطق مجاور.

بانرجی ناراضی بود با South 24 Parganas, لیست که او مورد بررسی قرار گرفت و طی یک سخنرانی تلویزیونی دیدار با مقامات و پزشکان از بيمارستان های دولتی. "شما نمی توانید قفل کردن کل منطقه... شما باید شامل تمام مدنی بخش... نقد و بررسی آن," او گفت:.

لیست مهار مناطق در شمال 24 Parganas, هوره و کلکته نهایی شده و ارسال شده بر روی وب سایت دولت. پیشنهاد لیست از 20 مناطق دیگر فرستاده شد توسط منطقه مربوطه دادستانی به دبیر خانه Alapan Bandyopadhyay با شب چهارشنبه. لیست نهایی اعلام خواهد شد 5 ساعت در روز پنج شنبه و پس از بررسی توسط دبیر کل Rajiva Sinha.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب