مستند خاطرات, روز, 71: دوچرخه با مواد ضد عفونی کننده سمپاش پاکسازی TN کوچه ها; سارق مسلح با پوشیدن Covid ماسک یک چالش برای کلکته پلیس

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 8:36:08 pm در طول چند روز گذشته بیش از 8

توسط NEWSMINERAL در 14 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 3 ژوئن 2020 8:36:08 pm
Coronavirus India Live Updates: Lockdown 5.0 Guidelines Latest News, Covid-19 Tracker, Corona Virus Cases in India Today News Update در طول چند روز گذشته بیش از 8 ، 000 مورد جدید گزارش شده از سراسر کشور روزانه.

با هند گزارش 8,908 موارد در 24 ساعت گذشته تعداد کل coronavirus عفونت در کشور عبور 2 لاخ-علامت گذاری به عنوان برای رسیدن به 2,07,614 در روز چهارشنبه. این شامل 5,815 مرگ و میر و 1,00,302 درمان/مرخص شد. به عنوان بسیاری از 217 نفر کشته در 24 ساعت گذشته در سراسر کشور است. همچنین برای اولین بار در نزدیک به دو سال نرخ رشد عفونت در ماهاراشترا کند شده است به سقوط به زیر که از این کشور به عنوان یک کل. هفت روز مرکب روزانه نرخ رشد (CDGR) برای ماهاراشترا باقی مانده است کمتر از میانگین ملی برای سه روز متوالی در حال حاضر.

شورای تحقیقات پزشکی هند (ICMR) دانشمند Dr Nivedita Gupta گفته است که این کشور هنوز هم "بسیار دور از اوج". در یک بیماری عفونی یک قله نشانگر نقطه ای که روزانه مورد تعداد شروع به سقوط. "ما بسیار دور از اوج. ما اقدامات پیشگیرانه شده اند بسیار موثر است. ما در یک موقعیت بسیار بهتر است vis-a-vis کشورهای دیگر و شما را ببینید داده ها به زودی" دکتر گوپتا گفت. دنبال Coronavirus به روز رسانی های زنده

همچنین با توجه به یافته های جدید توسط ICMR موسسه ملی بهداشت شغلی (NIOH) احمدآباد تنها هفت درصد از coronavirus نمونه یک "بار ویروسی بالا" — به این معنی که این افراد را به طور متوسط انتقال عفونت به 6.25 افراد دیگر است. اکثریت قریب به اتفاق (84%) کم infectiousness, انتقال به تنها 0.8 افراد به طور متوسط. نه درصد متوسط دارند بار ویروسی.

به عنوان هند وارد 'باز کردن 1.0' در اینجا یک لیست سرپرستی از برخی از داستان های جالب از سراسر کشور در روز 71 از مستند.

ضد عفونی کننده سمپاش-نصب موتورسیکلت به کمک پرسنل پاکسازی کوچه ها در TN

ضد عفونی کننده سمپاش-نصب موتور سیکلت جدید برای کمک به پرسنل پاکسازی خیابان های باریک بهتر در مهار مناطق با تامیل نادو وزیر K Palaniswami افتتاح تمیز کردن خدمات در روز چهارشنبه. به عنوان بخشی از Covid-19 پیشگیری اقدامات سفارشی موتور سیکلت استفاده می شود با آتش و نجات پرسنل خدمات در محلات متراکم.

Palaniswami پرچم خاموش نه دو چرخ در اردوگاه کار مارک اندازی ضد عفونی کار توسط پرسنل با استفاده از جدید 25 Royal Enfield موتور سیکلت خریداری و در هزینه Rs 1.36 کرور رسمی مطبوعاتی گفت:. آتش بخش خدمات است که در میان سازمان های دولتی درگیر در فعالیت های ضد عفونی در سراسر کشور و در آنها sanitised مورد 45,000 مکان از جمله بیمارستان ها و بازار.

AAP را سانجی سینگ ارسال مهاجران در پرواز با بلیط از MP سهمیه مگس با آنها

AAP رهبر سانجی سینگ گفت: او را با استفاده از بلیط های هوایی او حق دارد به عنوان یک نماینده برای کمک به رشته کارگران مهاجر رسیدن به پتنا از دهلی نو با پرواز. او را کارگران مهاجر در دو پرواز به پتنا در روز پنج شنبه.

در یک صدای جیر جیر سینگ گفت که او را با استفاده از 34 بلیط پرواز دریافت شده توسط یک نماینده در طول سال برای ارسال پناهجویان به پتنا با کمک همکاران و سازمان های داوطلبانه.

یک نماینده حق دارد به 34 کلاس کسب و کار بلیط در پروازهای داخلی سالانه.

این تصمیم بود ستایش دهلی وزیر Arvind Kejriwal, که گفت که این امر می تواند الهام بخش برای همه. "هر کس می خواهد با الهام از این ابتکار منحصر به فرد از سانجی جی. کسانی که خدا داده به معنی آن است که مسئولیت خود را به قرار دادن منابع خود را در خدمت دیگران است. سانجی جی سزاوار تبریک گفت" Kejriwal گفت: در یک صدای جیر جیر.

سارق مسلح با پوشیدن ماسک در طول Covid-19 بحران نما چالش برای پلیس کلکته

حوادث miscreants پوشیدن ماسک صورت تلاش برای شکستن باز خود پرداز بانک را مطرح کرد چالش جدید را با پلیس شهرستان در تلاش برای پیدا کردن یک راه برای نگه داشتن یک چک در چنین جنایت, یک افسر ارشد پلیس کلکته گفت PTI.

پس با پوشیدن ماسک ساخته شده اند اجباری برای Covid-19 شیوع پلیس است که با داشتن یک "زمان سخت" در شناسایی مجرمان افسر گفت. "نه تنها به کارگیری نگهبانان خواهد بود به اندازه کافی برای جلوگیری از حوادث. یک سیستم زنگ خطر نیاز به تقویت در چنین راهی که یک بار تلاش ساخته شده است به شکستن و باز کردن یک دستگاه خودپرداز در این نزدیکی ایستگاه پلیس هشدار داده شده است برای پاسخ در زمان سریع. "این می تواند انجام شود برای زمان حال برای مقابله با این گونه جنایات و پس از آن ما نیاز به در محل قرار داده و برخی برنامه های دیگر از" IPS افسر گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن