SC به دنبال گزارش وضعیت از در Covid موارد در نوجوانان خانههای

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 5:24:51 am در ژوئن 11, دادگاه راس هم

توسط NEWSMINERAL در 18 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشر شده: ژوئیه 8 سال 2020 5:24:51 am
Supreme Court, Supreme Court cases listing, Supreme Court cases listing plea, India news, Indian Express در ژوئن 11, دادگاه راس همچنین در پی گزارش وضعیت از کشورهای مختلف در اقدامات انجام شده برای حفاظت از کودکان در تعارض با قانون اقامت در خانههای امن.

دیوان عالی کشور روز سه شنبه در پی یک گزارش وضعیت از اوتار پرادش دولت بیش از گزارش می دهد که برخی از زندانیان در کنپور را نوجوان خانه حال آزمایش مثبت برای Covid-19.

"وجود دارد گزارش های خبری در مورد کودکان و نوجوانان خانه در کانپور در حال آزمایش تاج مثبت است. لطفا بررسی کنید و فایل استشهاد" یک نیمکت رهبری عدالت L Nageswara Rao گفت: تا دولت مشاور. دادگاه گرفته بود suo motu شناخت از گزارش در مورد Covid-19 نفر در میان کودکان در تعارض با قانون تسلیم در حفاظت از خانه.

نیمکت بود با شنیدن یک نرم افزار است که به دنبال "درمان های پزشکی و امکانات" برای 57 جزئی که گزارش آزمایش مثبت برای Covid-19 در کنپور مبتنی بر پناهگاه صفحه اصلی. در ژوئن 11, SC گرفته بود cognisance از گزارش حدود 35 کودکان در یک پناهگاه خانه در چنای تست مثبت و در پی یک گزارش از Tamil Nadu در دولت است.

در روز سه شنبه, TN, دولت, مشاور اطلاع مشخصه که کسانی که مبتلا هستند درمان و برگشت در مرکز. دولت همچنین اظهار داشت: هیچ مورد جدید است و بدون فرزند در هر اطفال خانه Covid مثبت است.

نیمکت منصوب مدافع Gaurav Aggarwal به عنوان amicus curiae و خواسته تمام باقی مانده متحده به فایل پاسخ خود را با Aggarwal روز جمعه و برنامه ریزی شده مورد برای شنیدن در جولای 13.

در ژوئن 11, دادگاه راس همچنین در پی گزارش وضعیت از کشورهای مختلف در اقدامات انجام شده برای حفاظت از کودکان در تعارض با قانون اقامت در خانههای امن. مشخصه برجسته این در روز سه شنبه و با اشاره به اینکه متحده از جمله اوتار پرادش و پنجاب Uttarakhand و تریپورا بود نه در زمینه خود گواهی حسن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن