تا: کارگر مجموعه بازو در آتش خارج NTPC در Greater Noida مدعی پرداخت نشده برای 6 ماه

به روز شده: ژوئیه 23 سال 2020 8:56:24 pm کارگر بود که استخدام شده توسط یک شخص ثالث پیمانکار شناسایی

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

به روز شده: ژوئیه 23 سال 2020 8:56:24 pm

ntpc worker sets arm on fire, greater noida, National Thermal Power Corporation, uttar pradesh news, indian express کارگر بود که استخدام شده توسط یک شخص ثالث پیمانکار شناسایی شده است که راجش. او را تحسین کرد از سلنا روستا در مجاور هاپور منطقه. (ایسنا/فرانسیس Mascarenhas)

32 ساله قراردادی کارگر در دولت اجرا NTPC در اوتار پرادش را در گریتر نیدا در روز پنج شنبه مجموعه بازوی خود را در آتش ادعا او پرداخت حقوق و دستمزد خود را با توجه به مدت شش ماه از جمله مستند دوره, پلیس گفت:.

مقامات از بخش HR ملی قدرت حرارتی شرکت (NTPC) هشدار پلیس حدود 12 ساعت در مورد کارگر تنظیم دست خود را در آتش پس از ریختن مقداری روغن روی آن در خارج از دروازه شماره 2 از آن در دانشگاه, مقامات گفت.

کارگر بود که استخدام شده توسط یک شخص ثالث پیمانکار شناسایی شده است که راجش. او را تحسین کرد از سلنا روستا در مجاور هاپور منطقه گفتند.

"وجود دارد یک اختلاف در مورد شش ماه پرداخت حقوق کارگر از آنجا که او گفت: او در زمان گام. او بلافاصله با عجله به بیمارستان و درمان داده شده است که او پس از مرخص کردم. او در حال حاضر خوب است," Jarcha ایستگاه پلیس افسر آنیل کومار گفت.

راجش ادعا کرد که حقوق و دستمزد خود را برای شش ماه گذشته به علت بود. او به دست آورده 10 ، 000 تومان در ماه بوده ولی "فریب خورده" توسط پیمانکاران و NTPC با توجه به شکایت کتبی او به پلیس.

"من پرداخت نشده بود در طول مستند (اعمال شده به علت COVID-19 شیوع در ماه مارس) دوره است که قرار دادن خانواده من در مشکل با توجه به بحران مالی" اعلام کرد.

پلیس گفت که آنها در حال کاوش این موضوع و بررسی کارگر ادعا می کند در حالی که NTPC نیز آغاز داخلی پرس و جو به این قسمت. اما NTPC نمی تواند تماس گرفته شود بلافاصله برای آن در نظر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن