عرشه مخصوص ماشینها ممنوع برای پاک سوما انتخابات رئیس جمهور کنونی این درخواست را رد کرد

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | به روز شده: ژوئن 29 سال 2020 5:41:47 am منظور این است که به احتما

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | به روز شده: ژوئن 29 سال 2020 5:41:47 am
soma elections, soma elections deck cleared, rajkot court of joint charity commissioner, soma president elections, indian express news منظور این است که به احتمال زیاد نیز برای پایان دادن به شاه سلطنت در سوما که آغاز شده بود در سال 2011. (بازنمودی)

دادگاه مشترک امور خیریه در راجکوت پاک کرده عرشه برای تازه انتخابات برای این پست از رئیس جمهور و کمیته اجرایی Saurashtra نفت میلز انجمن (سوما) در حالی که رد جمهور فعلی Sameer شاه به دنبال درخواست برای دادن حق رای به اعضای جدید و ادعا کرد که وی رئیس جمهور تا اکتبر 2019.

عبور خود را در یک درخواست ثبت شده توسط شاه در 21 ژوئن سال گذشته دادگاه PM Raval مشترک خیریه کمیسر Saurashtra و Kutch بخش در روز پنج شنبه را رد کرد و شاه را که مشاجره سوما تا به حال 300 عضو و انتخابات scrutineer تا به حال به طور غیر قانونی حذف نیمی از آنها را از فهرست رای دهندگان آماده برای انتخابات سوما برای رئیس جمهور ارسال شد که به اتفاق در تاریخ 23 ژوئن سال گذشته است.

شاه ارائه شده بود که طبق قانون اساسی موجود سوما کاربران پس از پرداخت حق عضویت خود را قبل از 30 آوریل سال داده شده بودند واجد شرایط برای رای دادن در انتخابات. اما دادگاه مشاهده شده است که چنین ارائه شد رکورد در این مقاله از انجمن سوما موجود با دفتر دستیار خیریه کمیسر جمنگر که در آن سوما ثبت شده است و به جای آن حکومت است که طبق اساسنامه اصلاح شده در سال 1987 تنها آن دسته از کاربرانی که تا به حال پرداخت هزینه های خود را در ژانویه 31, 2019 شد واجد شرایط برای رای دادن در آخرین انتخابات.

دادگاه همچنین حکم داد که تنها به طور کلی اعضای روغن میلز شد واجد شرایط برای رای دادن در انتخابات و مسابقه برای دفاتر سوما در حالی که اعضای وابسته انجام فعالیت های متفقین نه رای و حقوق و نه آنها واجد شرایط به دنبال انتخابات به سوما دفاتر.

دادگاه همچنین حکم داد که وجود دارد 156 اعضای ثبت نام شده در سوما به جای 300 که ادعا شد توسط شاه منصوب NH Chavda ارشد کارمند در دفتر معاون امور خیریه کمیسر Jamangar به عنوان انتخابات افسر. دادگاه همچنین حکم داد که شاه درخواست برای اعلام غیر قانونی یک جلسه برگزار شده در مارس 30, 2019 توسط معاون رئیس جمهور Ashwin Sarodiya و Bhupat Metaliya که به تصویب قطعنامه ابطال 11 مارس 2018 قطعنامه در مورد دادن حق رأی به اعضای جدید تا به حال ارائه شده است infructuous به عنوان دومی گرفته شده بود و نه در رکورد توسط معاون امور خیریه.

شاه مخالفان ادعا سفارش خود را به پیروزی. "من شده اند یک عضو سوما کمیته اجرایی برای 20 سال گذشته و در هر جلسه تنها من تسلیم خواهد بود که سوما بدن از روغن millers و آن است که تنها آنها که باید حق رای دادن. اما برخی از اعضا می خواست به حق رأی به کسانی که نفت millers. من مبارزه در برابر این اقدام گفت:" Kishor Viradiya روغن میلر از گوندال و یک عضو اردوگاه مخالف شاه.

Viradiya و Bhupat Metaliya روغن میلر از امرلی حال ثبت خود را نامزد انتخابات برای پست ریاست جمهوری سوما در انتخابات سال گذشته. اما فقط دو روز قبل از رای گیری شاه منتقل شده بود دادگاه مشترک امور خیریه به دنبال اقامت در انتخابات گفت: مدت خود را پایان دادن به شد تنها در ماه اکتبر و که جلسه برگزار شده توسط Sarodiya و دیگران در مارس 30, 2019 غیر قانونی بود که هیچ دستور کار منتشر شد. منظور این است که به احتمال زیاد نیز برای پایان دادن به شاه سلطنت در سوما که آغاز شده بود در سال 2011.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن