SC می پرسد HC برای کشف امکان reappointing قاضی سابق

توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 7:32:49 am دادگاه عالی هند است. (Expre

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 15 سال 2020 7:32:49 am
supreme court, madhya pradesh high court, MP high court judge, MP HC sexual harassment allegations, CJI, Indian Express دادگاه عالی هند است. (Express Photo/فایل)

دیوان عالی کشور روز شنبه خواسته, Madhya Pradesh, دادگاه عالی برای بررسی امکان re-انتصاب یک زن سابق منطقه قاضی که ترک کرده بود پس از تسطیح آزار و اذیت جنسی اتهامات علیه یک قاضی HC.

یک نیمکت به ریاست رئیس دادگستری S A Bobde خواسته ارشد مدافع Ravindra Srivastava که به نظر می رسد برای HC به گفتگو با قاضی مشاور ارشد مدافع ایندیرا Jaising برای دیدن اگر تفاوت بیش از دوباره استفاده می شود طبقه بندی شده اند.

دادگاه به آنها چهار ماه به برگزاری مذاکرات.

شنیدن این موضوع از طریق ویدئو کنفرانس به CJI خواسته پژو "چرا یک انتصاب جدید. اگر انجام خواهیم Jaising به قبول شرایط جدید".

اما Srivastava گفت: نیمکت نیز متشکل از قضات R Subhash ردی و S Bopanna که قاضی می خواست بازگشت با او ارشد حفاظت شده که قابل قبول نیست به دادگاه HC به عنوان او تا به حال استعفا داد و استعفای او پذیرفته شده.

"ما در uustice یا بی عدالتی است. در اینجا است که یک افسر که کار کرده...شما در حال برخورد با یک متخلف فرد است. او یک قاضی اظهار داشت:" CJI.

Srivastava افزود: "او برای بازگشت در MP HC...او اصرار دارد که تداوم خدمات باید حفظ شود."

Jaising گفت: او 48 و که در آن سن "شما نمی توانید انتظار هر کسی که برای شروع در پایین نردبان". او افزود که این یک سوال ارشد اما "از آرمان" و که او می تواند ارسال شود نماينده بعد از دوباره.

"که یک تماس MP HC را. ما به شدت توصیه شما را. اول شما مذاکره میان خود و آمد و به ما بگویید. پس از آن ما تصمیم خواهد گرفت" این CJI گفت: احزاب و اضافه کرد: "اگر چیزی اتفاق می افتد ما را بشنود".

Jaising زودتر به دادگاه گفت که خانم قاضی مجبور به ترک در سال 2014 و پس از او منتقل شد به سیدھی و که این اتفاق پس از او تا به حال وارد آزار و اذیت اتهامات عنوان شده علیه. او را ترک کرده بود به عنوان دختر او داشتن امتحانات هیئت مدیره و او نمی تواند این انتساب Jaising اضافه شده است.

در مارس 2015, سپس Rajya سبها رئیس حامد انصاری به حال راه اندازی یک کمیته متشکل از دیوان عالی کشور قاضی دادگستری R Banumathi عدالت Manjula Chellur و ارشد مدافع K K N تحت قضات تحقیق قانون 1968 برای بررسی اتهامات عنوان شده علیه.

در گزارش خود به پنل پاک قاضی از اتهامات. اما آن را یافت او انتقال به سیدھی غیر قابل توجیه و توصیه می شود که او می تواند دوباره در سرویس اگر او می خواست برای پیوستن به عقب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن