ریک Weegman: هفته گذشته بالابر پل رنگ تعویض شد PC پوچی

نه در میان کسانی که موضوعات داغ دکمه است چه رنگ پل هوایی آسانسور است در شب. به عنوان مورد در سال های اخیر, پل,

توسط NEWSMINERAL در 20 خرداد 1399

نه در میان کسانی که موضوعات داغ دکمه است چه رنگ پل هوایی آسانسور است در شب.

به عنوان مورد در سال های اخیر, پل, چراغ, گاهی اوقات تب و تاب بودن در رنگ های مختلف در نمایندگی از رویدادهای خاص و یا به افتخار گروه های خاص. پس از شناخت منطقه فارغ التحصیلان دانشگاه در ماه گذشته, هفته گذشته, چراغ میدرخشد رنگ های مختلف به افتخار دلوت مدارس' 2020 فارغ التحصیلان. چهارشنبه شب پل میدرخشد قرمز به نمایندگی از دلوت شرق و شب بعد یک maroonish رنگ افتخار دلوت Denfeld.

در شب جمعه این پل قرار بود به درخشش آبی برای Lakeview مسیحی آکادمی grads. اما پس از درخواست مهیجی از دلوت که در تماس با شهردار امیلی لارسون و مدرسه به استدلال می کنند که رنگ آبی می تواند باعث واکنش منفی از جامعه اقلیت و نمی تواند در همبستگی با سیاه زندگی مهم جنبش رنگ قرمز انتخاب شد به جای.

"همه ما به رسمیت شناخته آبی به عنوان re-حادثه و خطرناکی دردناک" مگی تراویس نوشت: در یک ایمیل به رسانه های محلی به دنبال تبلیغات برای او عمل خوب است.

واقعا ؟ که در آن صحت سیاسی است ؟ ما در حال حاضر باعث شده رنگ ها ؟

در حالی که بحث بیش از حد تهاجمی ادارات پلیس است که به درستی در خط مقدم در نور جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس توصیف رنگ افسر لباس به عنوان یک رویداد آسیب زا آشکار است جنون.

چه بعدی ؟

ما باید برای انجام دور با شلوار جین آبی و جلوگیری از استفاده از پنیر آبی پانسمان ما سالاد ؟ ما برای سوزاندن سوابق مانند "Blue Suede Shoes," "پشت چشم آبی" و "آبی ماه؟" و فراموش نکنید که در مورد گوش دادن به Blue Oyster Cult یا Ol' ابی فرانک سیناترا? که نمی خواهد اجازه کنه ؟ ما باید نیروی فرشتگان آبی, آبی, کلاه سر گذاشتن و آبی صلیب آبی سپر به تغییر نام خود را?

ما باید برای جلوگیری از خرید رنگ آبی تراشه سهام و جذب آبی تراشه ورزشکاران و چه در مورد تمام کسانی که در تیم های ورزشی با نام مستعار و یا کشباف مانند Toronto Blue Jays و Columbus Blue Jackets? شیرها دیترویت می تواند کشتی آن هونولولو بلوز به نزدیکترین کشور آمریکای مرکزی به عنوان NFL می کند با تمام قهرمانی تی شرت از سوپر باول runners-up.

خواهد سفر به آبی زمین مینه سوتا و کوه های بلو ریج در حال حاضر از حد? تماس خاموش که سفر به ایسلند به بازدید از مرداب آبی.

و آنچه در مورد آن دسته از پرندگان مزاحم از جمله bluebirds جیز آبی و آبی herons? و که در حال رفتن به جهان در بزرگترین, حیوانات, نهنگ آبی, او به تغییر نام خود را ؟

اگر رنگ دیگری بوجود کسی, شما ممکن است بپرسید? آیا ما خلاص شدن از شر تمام Crayola جعبه ؟ شاید پروانش می توانید زنده ماندن — یا این است که بیش از حد نزدیک یک سایه آبی ؟

همه این نمونه ها پوچ هستند البته — همانطور که هفته گذشته در واکنش به چراغ های رنگی روی پل هوایی آسانسور.

برای کسانی که معتقدند در غیر این صورت برو بیرون و فریاد در آسمان آبی.

ریک Weegman اخبار تریبون خبرنگار ورزشی. او را می توان در تماس rweegman@duluthnews.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن