خواننده مشخصات: پوشیدن ماسک و نه در مورد افراد حقوق

من نوشتن در پاسخ به 16 ژوئن "محلی نمایش" ستون ""من نمی خواهد نقاب': اعتماد کارگران می گویند زمانی که آنها بیم

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

من نوشتن در پاسخ به 16 ژوئن "محلی نمایش" ستون ""من نمی خواهد نقاب': اعتماد کارگران می گویند زمانی که آنها بیمار است." این بود که به قلم "تناسب اندام حرفه ای است." من تو را دیدم هیچ گواهی برای روشن شدن این وحشتناکی نقش اساسی اما من فرض در جایی در آموزش و پرورش وجود دارد حداقل ابتدایی اطلاعات سلامت به عنوان بخشی از برنامه درسی. شاید نه.

حتی یک مرتبه و تناسب اندام, تازه کار مثل من یک سرنخ در مورد گسترش coronavirus. تا دو هفته قبل از یکی از علائم آشکار, قربانیان (و حتی کسانی که به این بیماری هستند اما بدون علامت) آیا ریختن ویروس. بنابراین اگر برخی از گناه اما آلوده مشتری می آید را به یک تناسب اندام حرفه ای استودیو و یا آبگرم و یا هر آنچه که برای تناسب اندام و درمان کار می کند تا عرق نفس نفس همه جا که مشتری می تواند ندانسته آلوده پزشک و کسانی که در این نزدیکی هست. سپس بعد مشتریان و یا قربانیان می تواند در روشن کردن کامپیوتر توسط کارشناس تناسب اندام برای یک یا دو هفته قبل که متخصص خودش را توسعه علائم.

اما دور از جامعه به او به همین یک ماسک.

گوش دادن این است که همه در مورد هر فرد و حقوق خود است. این حقوق در پایان یک مشتری بینی و یا چشم و یا لب. یا معدن که برای ماده.

نویسنده در این صفحات چند هفته پیش آن را خیلی بیشتر فصاحت از من اینجا هستم تا زمانی که او یا او گفت: یکی از متمم اول قانون اساسی حقوق انجام نمی دهد یکی به استخدام رایگان سخنرانی با فریاد "آتش!" در شلوغ تئاتر است. و نه یک متمم دوم حقوق گسترش به شلیک یک تیر willy nilly در یک باشگاه بدنسازی است.

پس مرا خشمگین خود عدالت و ملتهب قربانی. جهل و خودخواهی نمی خشنود کوکتل تقطیر. و در این میان از یک بیماری همه گیر است که معجون فقط ممکن است کشنده باشد.

جف اسمیت

دلوت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب