خواننده مشخصات: خنده دور خود را از تنش و استرس و اضطراب

"زندگی بهتر است زمانی که شما در حال خنده." در واقع خنده بسیار مفید برای روحی و جسمی خود را به خوبی بودن. به گ

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

"زندگی بهتر است زمانی که شما در حال خنده." در واقع خنده بسیار مفید برای روحی و جسمی خود را به خوبی بودن. به گفته کلینیک مایو خنده می تواند در کاهش تنش و استرس یکی از علائم فیزیکی استرس است. یک خنده خوب همچنین می توانید خود را فعال کنید, پاسخ به استرس و افزایش و کاهش فشار خون شما و ضربان قلب و در نتیجه احساس آرامش. خنده همچنین باعث بهبود سیستم ایمنی بدن شما. افکار منفی باعث واکنش های شیمیایی که بر استرس خود را در سیستم شما (که باعث کاهش ایمنی خود را). در حالی که افکار مثبت انتشار neuropeptides که مبارزه با استرس (که ایمنی را افزایش). خنده ممکن است کمک به شما در مقابله با شرایط دشوار و بهبود خلق و خوی خود را.

\u0009There هستند بسیاری از راه هایی برای اضافه کردن طنز به زندگی خود را. سعی کنید برای پیدا کردن یک آیتم از یک طنز یا احمقانه لیوان که باعث می شود شما خنده. قرار داده و آن را در یک محل که در آن شما می دانید که شما آن را ببینید ، سعی کنید تمرین خنده. این احساس ممکن است مجبور در ابتدا, اما آن کمک خواهد کرد که شما را به خنده بیشتر به راحتی در آینده است. در نظر خنده, یوگا, که در آن شما عمل خنده. جستجو برای جوک! پیدا کردن شوخی کتاب یا گوگل جوک احمقانه.

\u0009Try خنده در حال حاضر. لبخند و سپس اجازه می دهد خود را به خنده. این که آیا آن یک خندیدن یا دلچسب قاه قاه شما ممکن است احساس بهتر است. در حال ماهیچه های خود را کمی کمتر زمان? آیا شما احساس آرامش بیشتری? و یا شما فقط اذیت در این احمقانه نامه ؟

\u0009As جهان ما زندگی می کند از طریق یک بیماری همه گیر ما نیاز به خنده بیش از همیشه است. به عنوان چارلی چاپلین یک بار گفت: "یک روز بدون خنده هدر رفته است."

چرا خرس عروسکی می گویند هیچ به دسر ؟ زیرا او پر شد!

Anwen زمستان

هرمانتاوون



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب