اسناد دادگاه: سابق در شمال غربی ایالت مینه سوتا مدرسه افسر منابع متعدد قربانیان

نیل هنری Dolan, 32 متهم شد با یک تعداد از درجه جنایی رفتار جنسی و یک تعداد از سوم درجه جنایی رفتار جنسی Nov. 2

توسط NEWSMINERAL در 30 خرداد 1399

نیل هنری Dolan, 32 متهم شد با یک تعداد از درجه جنایی رفتار جنسی و یک تعداد از سوم درجه جنایی رفتار جنسی Nov. 21, 2019 در Clearwater County پس از او به اتهام تجاوز به یک, پس از 15 ساله قربانی در حالی که کار در مدرسه در سال 2017. در آن زمان به اتهام حمله Dolan از Shevlin شد 29 سال است.

اطلاع از دیگر جرائم ثبت شده توسط دادستان در ماه مه آمده است که هرگاه به حال نامناسب روابط با حداقل 13 نفر دیگر. دستیار دادستان کل ایالات متحده ارین Eldridge است که به نمایندگی از ایالت مینه سوتا در این مورد در برابر هرگاه که توسط ربکا دورن شرکت قانون کلی و Lemmons.

سند توصیف طیف وسیعی از اتهام نامناسب عمل رخ داده است که در بیگلی مدرسه منطقه و نیز در یک اردوگاه تابستانی واقع در Ponsford, Minn., از سال 2011 از طریق 2019. بیگلی در حدود 25 مایلی غرب از بمیجی.

با توجه به اسناد و مدارک:

در بیگلی دبیرستان دولان خواهد ارائه تنقلات رفتار نوشیدنی و دیگر انگیزه ای برای دانش آموزان در حالی که در دفتر خود که در آن او اغلب قفل درها و پوشش پنجره. او را به برقراری ارتباط با تعدادی از دانش آموزان از طریق اسنپ چت از جمله ارسال عکس از آلت تناسلی خود را. Snapchat یک برنامه پیام رسانی که در آن عکس ها و پیام ها تنها به نظر می رسد برای یک مقدار مشخصی از زمان مگر اینکه آنها را نجات داد و یا تصاویر گرفته شده است.

در این سند آمده است که دو دانش آموز زمانی که آنها 14 یا 15 سال پوشا از سال 2016 تا 2019 بودند حمله در دولان را در مدرسه. هر دو دانش آموزان خواسته دولان برای متوقف کردن. دولان خواهد و سپس از آنها بخواهید نه به هر کسی گفت که او می تواند در مشکل.

در "در مورد سال 2011 یا 2012," مدرسه کارمند راه می رفت در دولان زمانی که یک هفتم-دانش آموز کلاس بود ماهیهای او در حالی که نشسته در صندلی ، پس از آن این سند مدعی, دولان قرار دادن کاغذ در ویندوز و بعد از انتقال دفتر خود به بخش دیگری از مدرسه. دولان باقی مانده شاغل در مدرسه تا زمانی که او دستگیر شد و در پاییز سال 2019.

Clearwater County Sheriff Courtney Halverson گفت: در ماه نوامبر که هرگاه به حال پاک کردن فایل پرسنل در نزدیک به ده سال خدمات. او اضافه کرد که هیچ نشانه ای از سوء رفتار در بخشی از Dolan که با بازی در نقش های دیگر در Clearwater County جامعه از جمله اورژانس مدیر و مربی فوتبال. در موقعیت خود را از منابع مدرسه افسر دولان عینک لباس و انجام خدمات هفت تیر.

"من از صحبت با مسئولان مدرسه و هیچ کس تا به حال پرچم قرمز; این از هیچ جا آمد," Halverson گفت: در ماه نوامبر. "بسیاری از مردم تا به حال او را در خانواده خود ، ... که چرا از آن است که پاره شدن جامعه از هم جدا است."

در اردوگاه تابستانی در Ponsford این سند آمده است که هرگاه مشغول به کار در یک موقعیت رهبری از 2013 تا 2019 شد و در موضع قدرت بیش نوجوان کارکنان است. یک قربانی ادعا که تماس فیزیکی بین دولان و دیگران افزایش بیش از تابستان است.

که ادعا قربانی که قرار بود 17 در آن زمان گفت که در سال 2015 دولان لمس قربانی تناسلی مرد در حالی که آنها هر دو کار در اردوگاه و گفت: قربانی "به بحث نیست و یا وجود خواهد داشت عواقب."

تابستان بعد در سال 2016 همان اتهام قربانی به خواب رفته بود به تنهایی در یک چادر در یک مکان از راه دور از اردوگاه زمانی که هرگاه تعجب قربانی. دولان کردم در بالا از قربانی که بارها و بارها اعلام کرد "هیچ" "توقف" "لطفا" و "من نمی توانم این کار را بکنم." یک حادثه مشابه رخ داده است در همان اردوگاه با همان قربانی در سال 2018 است.

سپس در 2019, دولان و قربانی شدند در یک عروسی. قربانی شد و نمی تواند به یاد بیاورید بخشهایی از این رویداد اما بیدار شد صبح روز بعد در دولان هتل اتاق و نشان داد علائم فیزیکی که مورد تجاوز قرار گرفته.

تعدادی از دیگر حوادث رخ داده در بیگلی دبیرستان و در اردوگاه تابستانی مشخص شده در سند است.

در طول یک اتوبوس شنوایی برگزار می شود برای این مورد روز سه شنبه, ژوئن 16, دولان, وکیل گفت که آنها برنامه ریزی برای فایل یک حرکت برای تغییر محل برگزاری این محاکمه که هنوز برنامه ریزی شده اما به احتمال زیاد در بهار سال 2021.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب