خواننده مشخصات: سرمایه گذاری پلیس وجوه در راه است که بلند کردن همه

این دلوت اداره پلیس تایید شد برای یک چهارم از شهر ما صندوق به طور کلی برای سال 2020 بیش از اموال پارک کتابخان

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399

این دلوت اداره پلیس تایید شد برای یک چهارم از شهر ما صندوق به طور کلی برای سال 2020 بیش از اموال پارک کتابخانه های عمومی و آثار ترکیب شده است. بخش قابل توجهی از مالیات های ما می رود به یک گروه است که می کند به اندازه کافی مسئولیت پذیری از جامعه ما است.

علیرغم نگرانی های مطرح شده توسط جامعه وزارت رفت پیش با خرید از شورش دنده عقب در سال 2018 یک سال پس از افسر آدم Huot متهم شد که با استفاده از نیروی غیر منطقی در برابر یک بومی ، در حالی که Huot اخراج شد برای این اتحادیه پلیس مجبور Huot را بازگشت. این دو رویداد بالا بردن ناراحت کننده سوال از کسانی که دارای قدرت بیشتر در حفظ این بخش پاسخگو باشد.

این خطرناک است به ویژه برای همسایگان ما از رنگ.

این دلوت اداره پلیس جمع آوری نمی کند و درک نژاد یا جنسیت داده, دستگیری یکی دیگر از اجتناب از پاسخگویی و شفافیت. شما تنها نیاز به گوش دادن به ما سیاه بومی و دیگر همسایگان از رنگ در جامعه ما به شنیدن آنها هستند ای اداره متفاوت از کسانی از ما که سفید هستند. شهر ما باید سرمایه گذاری وجوه آن به طور نامتناسبی به پلیس به برنامه های است که می تواند به مقابله با ما بی خانمان و بحران مسکن ما بهداشت و آموزش و پرورش بی عدالتی. پول را باید به برنامه ها و خدمات که بلند خواهد شد همه ما است.

ابیگیل Dillon

دلوت



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن