'من به دنبال به جلو به این': Kirill Kaprizov آماده برای وحشی تصدی در نهایت به شروع

"کشیدن" Kaprizov گفت. "من فکر می کنم آن را به نظر می رسد خیلی خوب است" مینه سوتا مدیر کل گفت. "نمی توانید صبر

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399

"کشیدن" Kaprizov گفت.

"من فکر می کنم آن را به نظر می رسد خیلی خوب است" مینه سوتا مدیر کل گفت. "نمی توانید صبر کنید تا این را به شما در فرد کیریل."

نه می تواند وحشی طرفداران. این هفته مینه سوتا طرفداران هاکی باید منتظر سال برای آنها به عنوان تماشا Kaprizov وحشی را پنجم-انتخاب دور در NHL 2015 پیش نویس تبدیل شدن به یک ستاره در Kontinental لیگ هاکی در روسیه است. با گذشت هر سال به عنوان بال مهارت های موفقیت و رشد, پیش بینی رشد داشته است. Kaprizov آن احساس می شود.

"از آنجا که از سن که در آن زندگی می کنیم در حال حاضر و همه چیز در اینترنت البته من متوجه فعالیت در Instagram و توییتر و دیگر رسانه های اجتماعی" 23 ساله گفت: روز شنبه از طریق یک مترجم. "من می دانستم و من پیش بینی است که مردم می خواهم به من می آیند و اثبات خودم با وحشی اما من خودم می خواهم که به عنوان خوبی. بنابراین (پیش بینی) بود و از هر دو به پایان می رسد, بنابراین من درک که."

صبر شده است آسان نیست. نه برای وحشی طرفداران که آرزو داشت برای دیدن این نوع از به ثمر رساندن استعداد Kaprizov دارای. تا زمانی که کوین Fiala اخیر معراج به آن نقش مینه سوتا شده است عاری از چنین گلزن. فکر جفت شدن این دو ستاره جوان در همان تیم برای سال آینده تولید به اندازه فتنه در اطراف این حق رای دادن به عنوان شده است در حال حاضر در یک مدت زمان طولانی.

اما قبل از چنین پشت سر هم می آیند به ثمر Kaprizov به سادگی نیاز به از اینجا دریافت کنید. او امضا کرده است اما او نه در سایت. Kaprizov باقی مانده در مسکو. او انتظار ندارد این فرایند را تا زمانی فرض کنید این روند به دریافت بیش از اینجا خواهد بود صاف هنگامی که KHL فصل به پایان رسید. اما COVID-19 تا به حال یکی دیگر از برنامه های.

"من سپاسگزار برای من و برای تیم و برای همه کسانی که به من کمک کرد در این فرایند" Kaprizov گفت. "من می داند که همه منتظر من و من نمی توانم صبر کنید برای قرار دادن در نیوجرسی خودم. من امیدوارم که این اتفاق می افتد گاهی اوقات به عنوان به زودی به عنوان هفته آینده و من واقعا مشتاق و هیجان زده برای پیوستن به این تیم است."

Guerin گفت: وحشی هستند "نگاهی به تعدادی از گزینه های مختلف" به Kaprizov به مینه سوتا. آنها باید خود را دریافت ویزا وضعیت مراقبت "است که ساده ترین چیز در جهان در حال حاضر است." و سپس یک بار Kaprizov می رسد او ممکن است نیاز به قرنطینه. وحشی ترک برای ادمونتون حباب در اواخر ماه جولای.

Kaprizov نمی خواهد بازی در پلی آف با تشکر از NHL تصمیم که بارها قبلا unsigned پیش نویس میدارد از امضای قرارداد و پیوستن به تیم در این فصل بازی. هنوز Kaprizov است که پیام با defenseman Jared Spurgeon گفت: اینجا گرفتن و تمرین و بودن در این تیم خواهد بود "مفید" در انتقال خود را به عنوان او می شود به می دانم که هم تیمی های خود در منطقه و لیگ.

"همه چیز جدید است و به من گفت:" Kaprizov که هرگز حتی شده به ایالات متحده است. "من به دنبال به جلو به این."

وجود دارد چند چیز Guerin و شرکت. صحبت با Kaprizov مورد برای کمک به سهولت خود را انتقال. شاید وحشی را استخدام مترجم هر چند Guerin گفت: روسیه زبان انگلیسی "خیلی بهتر از او است."

"اما ما می خواهیم مطمئن شوید که خود را انتقال به ایالات متحده راحت است و او تا به مقدار زیادی از کمک در اطراف" گارین گفت. "ما در حال رفتن به مطمئن شوید که او تا به یک تنظیم خوب است."

Kaprizov مطمئن نیست انتظار چه چیزی را در مورد زندگی در مینه سوتا است. او تا حد زیادی درست شده است با تمرکز بر هاکی-جنبه از انتقال به این نقطه است. او نمی کنم از آن خواهد شد "یک تفاوت بزرگ" پریدن از KHL به NHL.

"بدیهی است که این بهترین لیگ در جهان است و من همیشه نگاه رو به جلو" برای بازی در NHL Kaprizov گفت. "اما این یک بازی هاکی و آن را فقط بازی و لذت بردن از آن. من امیدوارم که من می خواهم به انجام این کار واقعا خوب است."

توقع این است که او را به انجام درست آن. Kaprizov پنج-زمان KHL همه ستاره و قهرمان المپیک. Guerin به نام جناح یک "مرد با سطح مهارت بالا" است که مایل به رفتن به مناطق سخت برای تولید شانس به ثمر رساند. این چیزی است که او را متفاوت از آنچه که باعث می شود او خاص است.

چگونه خاص ؟ ما باید صبر کنید تا شروع فصل آینده به پیدا کردن.

"من واقعا این نوع از کسی که واقعا به چگونه بسیاری از اهداف من قصد دارم به نمره و یا چگونه بسیاری از نقاط" Kaprizov گفت. "من قصد دارم به سعی کنید برای لذت بردن از بازی به عنوان آنجا که من می توانم, و در حالی که با بهره گیری از آن تمام نتایج در حال رفتن به آمده توسط خود و بدون در نظر گرفتن. این که چگونه من احساس می کنم."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن