'شما در حال اذیت و آزار پزشکان: Bandipora CMO می گوید J&K پلیس در ویدئو ویروسی

نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | به روز شده: مه 26, 2020 3:21:20 pm J&K پلیس مواجه است پس

توسط NEWSMINERAL در 6 خرداد 1399
نوشته شده توسط عادل Akhzer | سرینگر | به روز شده: مه 26, 2020 3:21:20 pm
J&K پلیس مواجه است پس از انتقاد ارشد مداخله ای قلب و عروق بازداشت شد توسط یک شو در سرینگر در مارس 23, زمانی که او در راه به یک بیمارستان است. پلیس در حال حاضر به دستور یک inqury به این موضوع است. (بازنمودی تصویر)

روز بعد از ارشد متخصص قلب و عروق بازداشت شده بود توسط پلیس در سرینگر جامو و کشمیر پلیس در روز سه شنبه ره رسمی خودرو از افسر ارشد پزشکی (CMO) Bandipora در حالی که او در راه عزیمت به یک مرکز قرنطینه.

دو فیلم از CMO Bandipora Dr Tajamul حسین فریاد در پرسنل پلیس نوشته شده در یک ایست بازرسی در Bandipora منطقه رفته اند ویروسی در رسانه های اجتماعی.

"من در راه به Chitarnar منطقه نمونه سایت و در مقام وظیفه. وقتی رسیدیم نزدیک Nasoo وجود دارد یک ایست بازرسی آنها اجازه می دهد وسایل نقلیه. من راننده با نزدیک شدن به آنها و گفت: این CMO خودرو و از او خواسته قبل از آنها را لطفا به ما اطلاع دهید. زمانی که آنها گوش نمی, پس از آن تنها من آمد و فریاد زد و فریاد زد" Tajamul گفت: هند اکسپرس روز سه شنبه بعد از ظهر.

Tajamul بود در سفر رسمی خود وسیله نقلیه که در آن یک نور اضطراری نصب شده است. در این ویدئو او دیده می گفتن مقامات پلیس "ما در اینجا برای مبارزه با کروناویروس. آیا شما نمی بینید این است که سلامت وسیله نقلیه...این CMO خودرو. شما در حال اذیت و آزار پزشکان...," او گفت:.

Tajamul گفت که او اجازه داده شد برای ادامه تنها پس از مداخله از افسران ارشد. "از نقطه تماس گرفتم DM صاحب که حتی به من گفت او را به صحبت کردن با پلیس است. آنها گوش نمی. سپس یک DySP افسر رسیده به نقطه و من اجازه داده شد به حرکت," او گفت:. "من می دانم که آنها در حال انجام وظیفه و آنها می توانند با بررسی vehciles اما وجود دارد دستورالعمل های روشن از DM که سلامت کارگران نباید متوقف شود در همه. آیا این آزار و اذیت توسط پلیس؟"

SP Bandipora, Rahul ملک گفت که این موضوع حل و فصل شد در نقطه. "وجود دارد هیچ آزار و اذیت توسط پلیس," او گفت: هند اکسپرس.

در بیانیه صادر شده توسط مالک, او گفت:, "کلیپ تصویری از CMO Bandipora به عنوان آن را نمی کند در خدمت هیچ هدف و نه به وزن غیر ضروری به پیروی از عواطف واحساسات. موضوع حل و فصل شد وجود دارد و سپس بر روی نقطه. سردرگمی وجود دارد چرا که از DC سفارش دیروز که ممنوع کل ترافیک از nussu به Nowpora. بنابراین پلیس بود پس از این جهت. موضوع دوستانه حل و فصل شد."

J&K پلیس مواجه است پس از انتقاد ارشد مداخله ای قلب و عروق بازداشت شد توسط یک شو در سرینگر در مارس 23, زمانی که او در راه به یک بیمارستان است. پلیس در حال حاضر به دستور یک inqury به این موضوع است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب