پنجاب: تست بالا می رود اما هنوز هم در ظرفیت کامل; 4 جدید labs به آمده تا به زودی

نوشته شده توسط Raakhi Jagga | Ludhiana | به روز شده: 13 ژوئن 2020 11:17:45 am Coronavirus حرارتی تس

توسط NEWSMINERAL در 24 خرداد 1399
نوشته شده توسط Raakhi Jagga | Ludhiana | به روز شده: 13 ژوئن 2020 11:17:45 am
Punjab news, Punjab coronavirus testing, Punjab covid tests, Punjab coronavirus cases, Coronavirus حرارتی تست در حال انجام است.

پنجاب افزایش آن تست برای رمان coronavirus با حداکثر تعداد آزمایشات انجام شده در یک روز رسیدن به 8,504 پنج برابر مجموع تست ظرفیت 9,810 در هر روز. علاوه بر این, بابا فرید دانشگاه علوم سلامت (BFUHS) قصد دارد برای شروع چهار آزمایشگاه در کشور است که می تواند افزایش تست ظرفیت 2500 تست در روز است.

یکی از این آزمایشگاه راه اندازی خواهد شد در گورو Angad Dev دامپزشکی و علوم دامی دانشگاه (GADVASU) Ludhiana دو در محلی و دیگری در Jalandhar.

پنجاب آغاز شده و با یک تست ظرفیت 80 آزمون در روز در مارس 15, که به افزایش 1,050 آزمون در روز 30 آوریل. اما با مه 30, این تست ظرفیت افزایش یافته بود به 9,810 به عنوان سه خودکار Ribonucleic Acid (RNA) جدا کننده ماشین آلات نصب شده در هفته آخر ممکن است در دولت کالج پزشکی واقع در Faridkot پاتیالا و امریتسار. هر دستگاه می توانید استخراج RNA از حد از 3000 نمونه در روز است که می تواند در نتیجه آزمایش می شود برای Covid. از این رو تمام ماشین آلات در کل باید ظرفیت 9000 آزمون در روز است. هر دستگاه تومان هزینه 1.5 کرور روپیه در هر. یکی دیگر از 810 آزمون انجام می شود در آزمایشگاه های بیمارستان های خصوصی و PGI Chandigarh.

"چهار labs خواهد شد که پنج خودکار کوچکتر ماشین آلات می توانند در اطراف 500 تست در هر. ما گفته مقامات مربوطه برای تکمیل ساخت و ساز و یا نوسازی ساختمان های موجود با 30 ژوئن به طوری که این آزمایشگاه می تواند شروع شود گفت:" دکتر راج بهادر معاون صدراعظم BFUHS در حالی که صحبت کردن به هند اکسپرس. از این رو آزمایش ظرفیت را افزایش خواهد شد 12,300 آزمون در روز است.

تست هنوز هم تا حد ظرفیت

اما پنجاب هرگز آزمایش به ظرفیت. در روز پنج شنبه آن را انجام حداکثر تعداد آزمایشات انجام شده در یک روز در 8,504 در حالی که 8,140 آزمون روز قبل از آن. در ژوئن 9, فقط 6,897 آزمون انجام شد. تا 11 ژوئن در مجموع 1,54,498 آزمون انجام شده است که 2,887 گزارش برگشتم مثبت که به معنی 1.86 درصد از کل موارد تست شده که 569 موارد همچنان فعال بودند تا ژوئن 11.

با توجه به یکپارچه نظارت بیماری برنامه (IDSP), 88 درصد تست های انجام شده در دولت آزمایشگاه 2 درصد در دولت هند آزمایشگاه و باقی مانده 10 درصد انجام شده در آزمایشگاه خصوصی.

هر چند BFUHS نصب شده تا سه خودکار RNA استخراج در هزینه Rs 4.5 کرور اما 5 RNA استخراج هزینه 30 تومان lakh هر حال در حال حاضر دروغ گفتن در BFUHS که می توانید آزمون حدود 500 تست در هر روز در هر دستگاه. از این رو پنج دستگاه می توانید از 2500 تست در روز است. "این شرکت که عرضه آنها از یک سال پیش نیست عرضه تست کیت تا تاریخ و از این رو آنها استفاده نمی شود. ما تا به حال ساخته شده است هر گونه پرداخت به آنها تا به امروز و تا به حال حتی آنها را به ماشین اما در حال حاضر این شرکت تامین ما تست کیت, از این رو ما قصد داریم به استفاده از این دستگاه جدید در آزمایشگاه. RNA استخراج است که یک گام مهم قبل از RT-PCR مرحله می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای بسیاری از دیگر غیر Covid آزمون نیز گفت:" دکتر راج بهادر. "تست نیاز به افزایش در روزهای آینده به عنوان ما در حال دستگیری بیشتر موارد به دنبال در حرکت افراد در داخل دولت به صورت روزانه. از این رو ما باید به خوبی آماده شده با ما امکانات تست," او اضافه شده است.

در ضمن در Ludhiana یک آزمایشگاه در حال راه اندازی در بیوتکنولوژی وزارت GADVASU و کارکنان این اداره انجام خواهد شد تست.

با توجه به پنجاب پورتال 'covidhelp', 97,838 مردم تا به حال ثبت نام برای آمدن به پنجاب که 53,118 در حال حاضر که 52,000 هستند از درون کشور است. از این 77 درصد در آمد از طریق جاده 7 درصد از طریق قطار و 17 درصد از طریق پرواز. از این رو نگاهی به تعدادی از افراد از آمدن به دولت پنجاب وزیر سروان Amarinder سینگ بود در روز پنج شنبه اعلام کرد مستند در تعطیلات آخر هفته و قرنطینه برای ورود افراد خارج از پنجاب.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب