پریانکا گاندی Vadra خدمت توجه بیش از جیر ادعا بالا Covid مرگ و مير در آگرا

نوشته شده توسط Maulshree ست | لکنو | به روز شده: 23 ژوئن 2020 5:54:48 pm پریانکا گاندی Vadra. (عکس)

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399
نوشته شده توسط Maulshree ست | لکنو | به روز شده: 23 ژوئن 2020 5:54:48 pm
پریانکا گاندی Vadra. (عکس)

این آگرا دولت روز سه شنبه در خدمت اطلاع به کنگره دبیر پریانکا گاندی Vadra پس از او ادعایی که 28 coronavirus بیماران درگذشت ظرف 48 ساعت پس از بستری شدن در بیمارستان در شهرستان.

برچسب زدن رسانه ها گزارش Vadra بود روز دوشنبه در توییتی که 28 coronavirus بیماران درگذشت ظرف 48 ساعت پس از بستری شدن در بیمارستان در آگرا است. او تا به حال توصیف آن به عنوان یک "موضوع شرم" برای اوتار پرادش دولت آن را متهم به سرکوب حقیقت است.

فراخوانی اطلاعات به اشتراک گذاشته شده توسط گاندی به عنوان "گمراه کننده و غلط", Prabhu Narain Singh منطقه دادرس آگرا خواسته او را به ادعا می کنند ظرف 24 ساعت گفت: ممکن است "تاثیر منفی مشترک عمومی و همچنین Covid-19 رزمندگان".

او در ادامه گفت که در گذشته 109 روز آگرا ثبت کرده است 1,139 موارد مثبت که 79 نفر در برابر ویروس.

در ضمن Vadra روز سه شنبه متهم دولت از گسترش دروغ در "آگرا مدل و خواسته وزیر یوگی Adityanath برای روشن شدن وضعیت واقعی در عرض 48 ساعت و ایجاد پاسخگویی به شرایط و تعداد Covid بیماران در حال دستکاری کرد".

"میزان مرگ ناشی از کرونا در آگرا است که بالاتر از دهلی و بمبئی. در اینجا مرگ و مير بيماران از تاج است 6.8%. از 79 بيمار جان خود را از دست از کرونا در اینجا در مجموع 35 درصد یعنی 28 نفر در عرض 48 ساعت پس از بستری شدن در بیمارستان" او هنوز توییتی.

"چه کسی مسئول گسترش دروغ از 'مدل آگرا" در این شرایط عجیب و غریب? وزیر باید روشن این به ظرف 48 ساعت و ایجاد پاسخگویی به شرایط و تعداد Covid بیماران در حال دستکاری کرد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب