لیگ برتر | نیمه اعتصاب, David Luiz ارسال به شهرستان و یوونتوس به یکچهارم آرسنال

نیمه به ثمر رساند و اولین گل لیگ برتر بازگشت به اقدام پس از coronavirus مستند به منچستر سیتی را شکست داد و آر

توسط NEWSMINERAL در 29 خرداد 1399

نیمه به ثمر رساند و اولین گل لیگ برتر بازگشت به اقدام پس از coronavirus مستند به منچستر سیتی را شکست داد و آرسنال 3-0 در پشت درهای بسته در ورزشگاه اتحاد در روز چهارشنبه.

این نتیجه به این معنی لیورپول که منجر قطع شده است به 22 امتیاز دوم قرار می گیرد, شهر نمی تواند در حال حاضر به عنوان برنده روز یکشنبه در اورتون در Merseyside دربی.

اما جدول لیگ دور از ذهن چند نفر داخل ورزشگاه در kickoff با یک دقیقه سکوت برای قربانیان coronavirus به دنبال بازیکنان و مقامات در نظر گرفتن زانو در حمایت از سیاه و سفید "زندگی موضوع" جنبش است.

استرلینگ برجسته حامی جنبش که با شعار ویژه در بازیکنان پیراهن اخراج صفحه اصلی سکته مغزی از حاصل کار دو تیم برای قرار دادن میزبان پیش رو است.

شهر تهدید کرده بود در موارد متعدد به ارائه اولین هدف "پروژه راه اندازی مجدد" را با آرسنال دروازه برند لنو صرفه جویی در تلاش از استرلینگ و دیوید سیلوا و مسابقه به فویل Riyad Mahrez.

هدف آمد و پس از زرادخانه جایگزین دیوید لوئیز موفق به مقابله با یک توپ را در جعبه و اجازه استرلینگ در هدف و برزیل بود که در گسل دوباره برای شهر دوم.

Mahrez اشتباه کردم کنار لوئیز به او پشت سر هم به جعبه و سابق چلسی مدافع قرار دادن دست خود در الجزایر ، داور آنتونی تیلور حکومت او تحت فشار قرار دادند و او را به زمین اعطای یک ضربه پنالتی و ارسال Luiz.

کوین ده بروین با اطمینان تبدیل به نقطه و پا زدن و شهرستان نگاه هرگز در هیچ خطری در برابر مخالفان کاهش می یابد و به 10 مرد.

شهرستان نیز به پایان رسید و بازی را با 10 بازیکن که مدافع اسپانیایی Eric Garcia انجام شد و بر روی یک برانکارد و پس از برخورد با دروازه بان Ederson. شهر قادر به جای او به عنوان مدیر پپ گواردیولا تا به حال با استفاده از تمام پنج موجود جایگزین.

رونالدو را در کنار پیچیده پیروزی در زمان توقف زمانی که Sergio Aguero آمار ارسال و پس از شسته و رفته ارز با استرلینگ و جایگزین فیل Foden چاک دار خانه سست توپ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن