ساعت مودی راه اندازی آسیا بزرگترین نیروگاه خورشیدی در MP در هند می گوید جذاب ترین بازار جهانی برای انرژی پاک

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 1:17:05 pm ساعت نارندرا مودی گفت: Madhya P

توسط NEWSMINERAL در 20 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 1:17:05 pm
Prime Minister Narendra Modi, Pm Modi launches Asia's largest solar Plant, Rewa solar plant, Madhya Pradesh solar plant, India news, Indian express ساعت نارندرا مودی گفت: Madhya Pradesh ظهور خواهد کرد به عنوان یک مرکز بزرگ برای تمیز و ارزان قدرت در کشور است. (منبع: توییتر/@BJP4India)

نخست وزیر نارندرا جمعه راه اندازی آسیا بزرگترین نیروگاه خورشیدی در Madhya Pradesh را ریوا از طریق ویدئو کنفرانس و گفت: دولت ظهور خواهد کرد به عنوان یک مرکز بزرگ برای تمیز و ارزان قدرت در کشور است.

"نه فقط برای حال حاضر انرژی خورشیدی خواهد بود یک رسانه از نیازهای انرژی قرن 21 چون خورشیدی است که مطمئن شوید که خالص و امن و این کشور در میان پنج خورشیدی تولید قدرت در جهان است. هند پدید آمده است به عنوان جذاب ترین بازار جهانی برای انرژی پاک" گفت: مودی در حالی که افتتاح یک 750 مگاوات پروژه های خورشیدی.

نخست وزیر اضافه کرد که حتی دهلی نو مترو خواهد قدرت از ریوا پروژه های خورشیدی. "با این نیروگاه خورشیدی در ریوا صنایع در اینجا نمی خواهد و تنها به برق اما حتی آهن مترو در دهلی نو را دریافت مزایای آن است. جدا از پاداش کار در جریان است در نیروگاه های خورشیدی در شجپور, Neemuch و چهترپور," او گفت:.

این ریوا پروژه شامل سه خورشیدی تولید واحد 250 مگاوات واقع در 500 هکتار زمین واقع در داخل یک پارک خورشیدی (مساحت 1500 هکتار).

پارک خورشیدی توسعه یافته توسط ریوا فوق العاده مگا خورشیدی محدود (RUMSL) یک شرکت سرمایه گذاری مشترک, Madhya Pradesh Urja Vikas Nigam محدود (MPUVN) و انرژی خورشیدی شرکت از هند (SECI) مرکزی بخش دولتی انجام است.

ساعت مودی همچنین گفت: "در شش سال گذشته 36 کرور لامپ های LED توزیع شده پان هند. بیش از 1 کرور لامپ های LED نصب شده در چراغ های خیابان. این صدا ممکن است به طور منظم, اما آن را تا به حال تأثیر عمده ای."

پیش از آن در روز ساعت مودی استقبال ارشد خود را کابینه همکار Rajnath Singh در روز تولد او گفت که او در خط مقدم تلاش ها برای ساخت قوی و امن هند است. سینگ که دارای دفاع نمونه کارها در مودی کابینه تبدیل 69 روز جمعه.

"تولد آرزوها به شری Rajnath SinghJi. Rajnath جی حکمت است که تا حد زیادی به نفع دولت است. سینگ در خط مقدم تلاش ها برای ساخت قوی و امن هند است. او همواره برای رفاه فقرا و ما کشاورزان زحمتکش. دعا برای عمر طولانی خود را" نخست وزیر توییتی.

(با ورودی از PTI)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن