Chargesheet در دهلی شورش نام رهبر بی جی پی برای قتل زن 25-ساله

نوشته شده توسط Mahender سینگ Manral | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 4:23:14 am Brijmohan S

توسط NEWSMINERAL در 14 تیر 1399
نوشته شده توسط Mahender سینگ Manral | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 4 سال 2020 4:23:14 am
 Delhi riots Chargesheet, BJP leader for murder, Delhi police, Delhi news, indian express news Brijmohan Sharma دستگیر شد مارس 28. (اکسپرس عکس)

یکی از کسانی که chargesheeted در قتل زن 25 ساله در طول شورش در شمال شرقی دهلی نو در ماه فوریه تحت بازداشت از ماه مارس است mahamantri (دبیر) از BJP را Brahampuri مندل شده است و در ارتباط با حزب برای بیش از یک دهه.

در حالی که chargesheet ثبت در ژوئن 23 قبل از ارشد شهری دادرس Purushottam Pathak در دهلی Karkardooma دادگاه مذاکرات Brijmohan شارما جاه طلبی های سیاسی گفت او محلی شناخته شده به عنوان 'Netaji آن اشاره می کند و نه هیچ حزب.

Brijmohan, 41, دستگیر شد, در مارس 28, همراه با همسایه خود آفتابی سینگ (32), قتل عرفان در طول شورش در Kartar ناگار Pusta-4 در فوریه 26. این chargesheet به نقل از او به عنوان اعتراف به قتل است.

پدرش Harish چاندرا شارما نیز سابق BJP رهبر و معاون رئیس جمهور از حزب Kisan مورچا.

در حالی که تایید Brijmohan بود با BJP Sharma مدعی او بوده است در قاب شورش. "قبل از این درگیری دو پلیس محلی تا به حال خواستار پول از دو خانواده اجازه کار ساخت و ساز. پسر من متوقف شده است. یک ماه بعد زمانی که شورش اتفاق افتاد آنها ثبت اظهارات ضد پسر من است. محلی پلیس همراه با ما رقبای سیاسی به دروغ دخیل او. او نشسته بود در خانه و زمانی که این حادثه صورت گرفت."

دهلی شورش: 9 از 12 اعتراف اظهارات نزدیکی کپی از یک دیگر

"به من گفت: پسر من نه به انتخاب کردن برای mahamantri پست اما پنج سال پیش این حزب انتخاب شده او است. من را ساخته اند درخواست با ما رهبران حزب... اما از آن شده است سه ماه و 10 روز است که او در زندان" شارما گفت.

ارشد دهلی نو BJP عضو تایید کرد که Brijmohan "برگزار شد این پست" اما افزود او مطمئن نیستید از وضعیت فعلی.

منطقه عضو شورا Rajkumar Ballan همچنین تایید کرد که Brijmohan بود دبیر کل مندل اما افزود که از آنجا که او در زندان حزب کار بود که به کار گرفته شده توسط یکی دیگر از دبیر کل و دو نفر وجود دارد در یک پست در این سطح.

در chargesheet پلیس گفت: عرفان مادر Kuresha شناسایی شده بود Brijmohan و آفتابی در میان چهار مرد که به او حمله کردند. پلیس گفت که آنها هنوز به دستگیری دو نفر دیگر.

همچنین بخوانید: گروه واتساپ با 125 عضو استفاده می شود به فشار نفرت بسیج شورش در شمال شرقی دهلی نو

در بیانیه ای در بخش 164 از CrPC ثبت شده قبل از دادرس Kuresha گفت: پسر او و او رفته بود برای خرید شیر و دارو در فوریه 26. "او در راه رفتن جلوتر از من زمانی که به طور ناگهانی برخی از مردم در خارج از خانه های خود... یکی از آنها ضربه زدن پسر من و او به زمین افتاد. یکی دیگر از ضربه با میله و دیگری با شمشیر روی سر خود را."

این chargesheet به نقل از دستیار Sub-بازرس Naushad حیدر است که شاکی عنوان کرد و گفت که عرفان بستری شد Jag Pravesh چاندرا بیمارستان و تسلیم به آسیب های خود را.

پلیس به نام 28 شاهدان از جمله عرفان و سه نفر از ساکنان محلی است. می گوید: chargesheet: "در طول بازجویی متهم شارما نام مستعار Gabbar فاش کرد که او مورد مطالعه به کلاس X در یک مدرسه دولت و اجرا می شود یک ساختمان مواد کسب و کار همراه با پدرش. برای او مشتاق در غرقه شدن در فعالیت های سیاسی و شناخته شده بود در منطقه خود را به عنوان 'Netaji'."

این chargesheet به نقل از Brijmohan عنوان کرد و گفت: "در چند روز گذشته شورش اتفاق افتاده در شمال شرقی دهلی نو در برابر کا و NRC است که در آن مسلمانان به کشته شدن تعداد هندوها. آنها نیز به آتش کشیدند مغازه ها و خانه های یهودیان... من خشمگین بود و در انتظار یک فرصت... در فوریه 26, من همراه با سانی و دو دیگر همسایگان کردم و با هم دو-سه ناشناخته دیگر مردم نیز به ما ملحق شد. ما در حمل میله آهن, خفاش, لوله عصا و بالا بردن شعارها در منطقه ما هنگامی که ما زد به عرفان استفاده می شود که خود را یک رهبر (دادا) از مسلمانان است. لحظه ای که ما او را دیدم که چهار نفر از ما او را برداشت.... ما در گوشه ای او را در نزدیکی یک فروشگاه مواد غذایی در گلی شماره 1and من بر سر او ضربه با میله آهن; دیگران نیز بر سر او ضربه با سلاح های پس از آن او سقوط کرد و بیهوش بر روی زمین است. ما نگه داشته و در ضرب و شتم او را... هنگامی که ما احساس او مرده بود و دیدم دیگر مسلمانان بودند که نسبت به ما دور می زد. از ترس من انداخت من آهن جاده در تخلیه در Gokulpuri."

آفتابی برادر Jitendra سینگ ادعا کرد: "برادر من در داخل خانه ما زمانی که این حادثه صورت گرفت و او بیرون رفت و به کمک عرفان. برادر من حتی به نام یک autorickshaw او را به بیمارستان است."

با Abhinav Rajput

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن