پارک نقطه نجات غریق بازگشت جولای 10

عجالتا خواهد بازگشت محدود تر برنامه های این ماه: ظهر تا 5 بعد از ظهر جمعه و شنبه و یکشنبه از طریق کار در روز.

توسط NEWSMINERAL در 13 تیر 1399

عجالتا خواهد بازگشت محدود تر برنامه های این ماه: ظهر تا 5 بعد از ظهر جمعه و شنبه و یکشنبه از طریق کار در روز. در سال های گذشته, ساحل کارکنان و هفت روز هفته.

این سرویس که از طریق همکاری بین شهر دولوت و دلوت منطقه Family YMCA که قطار را فراهم می کند و نجات غریق. هر دو به کمک بودجه این عملیات گفت: Alicia Waats دستیار مدیر پارک ها و تفریح و سرگرمی را بدست آورد. این شهرستان را فراهم خواهد کرد $10,000 را از طریق پارک و تفریح و سرگرمی بودجه.

"با همه چیز است که اتفاق می افتد ما در چگونه ما می تواند فقط یک سطح پایه از خدمات در یک نقطه قیمت بسیار پایین تر در این سال" Waats گفت.

A sign on the lifeguard tower near the Park Point Beach House reminds people to swim at their own risk Thursday afternoon, July 2, in Duluth. Lifeguards are set to return to the beach on July 10. (Jed Carlson / jcarlson@superiortelegram.com)

یک علامت در برج نجات غریق در نزدیکی پارک نقطه ساحل خانه به یاد مردم برای شنا در معرض خطر خود را عصر روز پنج شنبه, جولای 2, در دولوت. نجات غریق را به بازگشت به ساحل در جولای 10. (Jed کارلسون / jcarlson@superiortelegram.com)

در سال های گذشته YMCA که در عمل این پارک نقطه منطقه تفریحی به نمایندگی از شهرستان با استفاده از درآمد حاصل از اجاره کردن پارک نقطه ساحل خانه برای پوشش هزینه های نجات دهنده, خدمات, اما با چند تا اجاره رزرو در این سال با توجه به همه گیر Waats گفت: آنها قادر به پوشش هزینه های آن.

"ما واقعا مطمئن نیستید اگر ما با خیال راحت می تواند به ارمغان بیاورد نجات غریق با آموزش است که آنها نیاز به رفتن را از طریق و تا زمانی که ما Y همکاران کسانی هستند که مدیریت آن در زندگی-امنیت عملیات قطعه گفت: آنها می تواند از آن ما شد و ما هیجان زده را امتحان کنید که اتفاق می افتد" Waats گفت.

قبل از همه گیر YMCA تا به حال اعمال شده و تایید شده برای دریافت بخشی از گردشگری شهر به گسترش زندگی خود را پاسداری از ساعت پنج تا هشت ساعت در روز, اما آن برنامه لغو شد با گردشگری مالیات بر فروش مجموعه آمار مصرف.

عجالتا گشت 400 پا کشش از ساحل در نزدیکی پارک نقطه ساحل خانه. حدود سه غریق خواهد شد کارکنان در یک زمان.

هیچ نجات غریق در وظیفه می شود در چهارم جولای آخر هفته. Waats تشویق ساحل را برانگیخت برای بسته بندی زباله خود را اجتماعی فاصله از گروه های دیگر و بررسی parkpointbeach.org برای به روز رسانی در rip-زمان هشدار و درجه حرارت آب.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن