به نظر ما/حمایت: اجازه گریم Erkkila با یکدیگر رقابت به هرزه غربی دلوت

در Aug. 11 اولیه رای دهندگان از غرب دلوت باید از این فرصت برای ارسال اریک Erkkila و اشلی گریم برای نوامبر. 3 ا

توسط NEWSMINERAL در 31 تیر 1399

در Aug. 11 اولیه رای دهندگان از غرب دلوت باید از این فرصت برای ارسال اریک Erkkila و اشلی گریم برای نوامبر. 3 انتخابات در این مسابقه به جای منطقه 3 کمیسر بث اولسون در شهرستان مدیره. یک رشته از سه بار نامزد خواهد شد کمرنگ به دو روز اولیه روز است.

***

"چرا من اجرا میشه ؟ من خسته شدم از شکایت و من می خواستم برای شروع به انجام کاری برای کمک به شهرستان" Erkkila گفت: در یک کاندیدای غربالگری و مصاحبه برگزار شد و عملا در این ماه با اعضای News Tribune هیئت تحریریه. "این شهرستان دارای یک بودجه عظیمی. آن را یک منطقه جغرافیایی. این رو بسیاری از مسائل که نیاز به رسیدگی می شود و من فکر می کردم خوب در این نقطه در زمان county خوبی برای من بوده است, بنابراین من می خواستم به بازگشت و پرداخت آن را به عقب."

بخش بزرگ بودجه پرداخت برای چیزهایی مانند بزرگراه تعمیر و نگهداری برنامه هایی که کمک به خانواده ها در پریشانی و امنیت عمومی. به مسئولانه برای آن پرداخت Erkkila گفت: این شهرستان نیاز به انجام بیشتر برای تحریک رشد اقتصادی و پایه مالیاتی.

"من را به بخش خصوصی توجه به این که در حال توسعه توسط همه چیز به عنوان هرم بزرگتر در پایین شما می توانید پشتیبانی بیشتر از رفتن" او گفت:. "ما نیاز به یک بزرگتر پایه های مالیاتی و بیشتر توسعه اقتصادی است."

ما همچنین نیاز به حفاظت از شهرستان نیم درصد مالیات بر فروش برای بزرگراه تعمیرات پس از آن هرگز کشیده شده از برای چیزهای دیگر. و ما نیاز به یک به اندازه کافی بودجه St. Louis County کلانتر Erkkila گفت.

"تا آنجا که من نگران هستم که کلانتر است راه understaffed," او گفت:. "پلیس هستند بخشی جدایی ناپذیر از جامعه تا آنجا که به نگه داشتن آن امن و امن نگه داشتن مردم."

Erkkila زندگی می کند و با این نسخهها کار به عنوان یک تامین کننده به معادن از خانه اش در غرب دولوت. او همچنین دارای یک کابین در شنگرف دریاچه, به طوری که او می بیند که چگونه "طیف وسیعی از نیازهای ردن و ردن نیازهای محدوده. ... من نمی دانم که دلوت خواهد بود شهری که در آن است امروز (بدون محدوده آهن). ... ما به همراه این فاصله را."

***

Grimm با این نسخهها کار در دامیانو مرکز در Duluth عامل خانواده و اشتغال برنامه. او همچنین یک سازمان جامعه کمک در ساخت یک برنامه تابستان به بچه اولین کار تجربیات آموزش دیده در عدالت ترمیمی و تحصيلات دانشگاهي خود را در تاریخ و علوم سیاسی در دانشگاه مینه سوتا است.

"من واقعا هیجان زده در مورد در حال اجرا برای هیئت شهرستان است که وجود دارد تقریبا هیچ دیگر در سطح دولت است که به اتهام حمایت از خانواده در راه است که هیئت شهرستان است" گریم و گفت: در یک جداگانه مجازی مصاحبه با اعضای هیئت تحریریه. "من می بینم (چالش ها) هر روز با خانواده. چگونه آنها می تواند به ایجاد ثبات و یا چگونه با خدمات ما شکاف در آنها است که منجر به جدایی خانواده. من می بینم که هر روز در کاری که من انجام دهد. من می خواهم به کسی که آگاه در مورد هر دو کار است که این شهرستان می کند تاثیر آن بر خانواده و جامعه سازماندهی که در آن طول می کشد برای رسیدن به جایی که ما نیاز به رفتن. من نمی خواهم به از دست دادن پیشرفت که بث اولسون ساخته شده است."

گریم نیز خدمت کرده است و هفت سال در دلوت کمیسیون حقوق بشر از جمله به عنوان صندلی و معاون صندلی. کار او شامل دلوت را فرد بی خانمان لایحه حقوق. پر انرژی و هوشمند Grimm به نظر می رسد به مراتب بهتر آشنا در دلوت-مسائل خاص اما او تا به مقدار زیادی از زمان قبل از روز انتخابات به استخوان در شهرستان مهم است.

خواسته در مورد اولویت ها و تمرکز در صورت انتخاب Grimm گفت: "این مطمئن شوید که ما باید به خوبی اجرا شهرستان خدمات در حال حاضر که بیش از 1800 county کارگران پشتیبانی می شوند و نه تنها از این دنده به آنها نیاز دارید اما این حمایت در شرایط محیط کار بر روی زمین است. ... یکی از دیگر اولویت های قوی است اقدامات بهداشت عمومی. ... این فقط در مورد غربی دولوت. من می خواهم به یک نماینده قوی برای خانواده های ما را در اینجا است."

***

همچنین در اولیه رای گیری برای شهرستان مدیره منطقه 3 توسط جو Macor که با همسر خود را صاحب و عمل یک پرورش مراقبت در منزل برای معلولان بزرگسالان است. او همچنین یک داوطلب دیرین مربی برای Denfeld تاریخ لیگ فوتبال.

"من در اینجا" Macor گفت. "من می خواهم به مطمئن شوید که بچه های من ands بچه ها که من مربی 20 سال گذشته فرصت را به ماندن در اینجا موفق باشد و قطعا وجود دارد برخی از مشاغل با درآمد بالا در این شهرستان برای آنها است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن