یکی از بزرگترین: Gopi Chand در Lin Dan

هند رئیس سرمربی تیم ملی فوتبال S. Gopi Chand است نادر تمایز داشتن 2-1 سر-به-سر ضبط در برابر یکی از همه زمان نو

توسط NEWSMINERAL در 15 تیر 1399

هند رئیس سرمربی تیم ملی فوتبال S. Gopi Chand است نادر تمایز داشتن 2-1 سر-به-سر ضبط در برابر یکی از همه زمان نوابغ جهان, بدمینتون Lin Dan. بنابراین زمانی که چینی افسانه به نام آن واریز شده Gopi در زمان غرور در برخورد با او را حتی به عنوان او را مورد ستایش قرار داد و او را به عنوان "یکی از بزرگترین" shuttlers تا کنون.

"من کسی است که راحت در دادن رأی به هر ورزشکار. اما من قطعا رای لین دان عنوان یکی از بزرگترین تا کنون به فضل ورزش" Gopi گفت هندو. "برای نگه داشتن جای خود را هنگامی که برخی از معاصران خود را به همان اندازه بازیکنان بزرگ مانند Taufik [هدایت] Lee Chong Wei و پیتر Gade چیزی است که صحبت می کند تسلط خود را.

"وقتی Lin Dan آغاز شده او فوق العاده حمله به بازیکن مانند بسیاری از چینی ها. اما راه او اقتباس به ساحل خود دفاع و آن را تبدیل به بزرگترین قدرت چیزی است که همه در ترس از."

"بسیاری از رشته های ورزشی شاهد بزرگ رقابت و مانند تنیس بین نوابغ راجر فدرر و رافائل نادال, جنگ بین لین دان و لی چونگ وی رسیده حماسه ارتفاعات و همیشه لذت خبره. [اما] من همیشه احساس لی بود یک بازیکن بهتر در جنبه های خاصی," Gopi اضافه شده است.

چه ایستاده در Lin Dan بازی بود توانایی های خود را به یک مسابقه Gopi احساس می شود. "به این دلیل من می خواهم رای خود را 2012 لندن بازی های المپیک طلا-مدال برنده مسابقه به عنوان بهترین من تا به حال دیده می شود. از ظاهر درمانده موقعیت او تبدیل جداول با معمولی تسلط."

"ورزش مطمئنا دست بزرگ Lin Dan هر چند من احساس او باید بازنشسته سه سال پیش برای, در گذشته او هرگز همان بازیکن به دلایل مختلف.

"اما دوباره Lin Dan باقی می ماند بسیار ویژه بازیکن مشهور خود را برای هیچ و بی معنی رویکرد با سطح بالایی از چقرمگی روانی."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب