Nirmala Sitharaman کنفرانس مطبوعاتی زنده به روز رسانی: tranche بعد از صندوق اعلام خواهد شد در 4 بعد از ظهر امروز

Nirmala Sitharaman کنفرانس مطبوعاتی زنده به روز رسانی: وزیر دارایی خواهد آدرس مطبوعات در 4 ساعت. (اکسپرس عکس

توسط NEWSMINERAL در 25 اردیبهشت 1399
Nirmala Sitharaman Press Conference Live Updates Nirmala Sitharaman کنفرانس مطبوعاتی زنده به روز رسانی: وزیر دارایی خواهد آدرس مطبوعات در 4 ساعت. (اکسپرس عکس: Anil Sharma)

FM Nirmala Sitharaman کنفرانس مطبوعاتی زنده به روز رسانی: اتحادیه وزیر دارایی Nirmala Sitharaman خواهد شد برگزاری دومین کنفرانس مطبوعاتی در 4 بعد از ظهر پنج شنبه به ارائه جزئیات بیشتر در tranche بعد از صندوق های که منتشر خواهد شد از تومان 20 lakh کرور بسته اقتصادی برای کمک به Atmanirbhar بهارات Abhiyan (هند متکی به کمپین). محرک برای اولین بار اعلام کرد نارندرا نخست وزیر روز سه شنبه طی سخنرانی خود به ملت. او تا به حال به نام سرخپوستان به "آواز محلی".

در کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه, Sitharaman پرده از اقدامات برای کاهش پریشانی در میکرو, شرکت های کوچک و متوسط (MSMEs) بخش که استخدام حدود 11 کرور مردم است. او ساخته شده 16 خاص اطلاعیه که از محدوده MSME و غیر بانکی امور مالی شرکت (NBFCs) به املاک و مستغلات و توزیع قدرت و حقوق بگیر.

از تومان 20 lakh کرور بسته دولت و بانک مرکزی هند (RBI) اعلام کرد در حال حاضر اقدامات تومان ارزش 9.74 لاخ کرور. Sitharaman اولین دوز شنبه مبلغ به تومان 5.94 لاخ کرور. او در عین حال اعلام اقدامات تومان ارزش 4.32 لاخ کرور.

nirmala sitharaman press conference, nirmala sitharaman press conference live, nirmala sitharaman press conference live updates, nirmala sitharaman press conference updates, nirmala sitharaman press conference today, nirmala sitharaman press meet today

خیلی از این است که نقدینگی امداد که قرار نیست هر بار در خزانه با توجه به مالیات و کارشناسان سیاست.

FM Nirmala Sitharaman کنفرانس مطبوعاتی به روز رسانی های زنده:

در حالی که وزیر دارایی Nirmala Sitharaman را MSME بسته اضافه می کند که به Rs 5.94 لاخ کرور خواهد شد برخی از راه دور در ارائه اعتبار به کسب و کار کوچک در پشت دولت تضمین مالی هزینه از tranche برای اولین بار در جریان سال مالی در حدود 25.000 تومان کرور. خیلی از این است که نقدینگی امداد که قرار نیست هر بار در خزانه با توجه به مالیات و کارشناسان سیاست.

دولت را پوست در این بازی محدود است به اعتبار تضمین می کند. برای وام به MSMEs آن را به مقدار حداقل تضمین های اعتباری تومان ارزش 3 لاخ کرور در وثیقه وام. از آنجا که یک سال توقف در بازپرداخت اصل کسب و کار و اخذ وام و اعتبار تحت وثیقه وام طرح هیچ هزینه تعلق خواهد به دولت حداقل در 2020-21.

برای تابع وام از 20 ، 000 تومان کرور روپیه آن پشتیبانی مستقیم فقط 4000 تومان کرور روپیه برای تضمین اعتبار اعتماد برای میکرو و شرکت های کوچک (CGTMSE) مجموعه Sidbi و دولت هند است. CGTMSE به نوبه خود فراهم می کند جزئی تضمین اعتبار به بانک ها.

در اینجا پنج رکن اعتماد به نفس اعلام PM مودی

ساعت مودی گفته بود اعتماد به نفس خواهد بود بر پنج پایه— یک اقتصاد است که جهش کوانتومی نه افزایشی دستاوردهای; زیرساخت های مدرن; یک تکنولوژی مبتنی بر سیستم; پر جنب و جوش شناسی; و تقاضا و عرضه زنجیره ای.

هیچ چیز در بسته برای کارگران مهاجر افزایش تقاضا: مخالفت

رهبران اپوزیسیون در چهار شنبه ناودان اولین tranche از تومان 20 lakh کرور محرک های مالی اعلام شده توسط مرکز به عنوان "ناامید کننده" و "بزرگ " صفر" گفت: ارائه تخفيف به کارگران مهاجر و تا به حال هیچ چیزی برای تحریک تقاضا است. در حالی که مقامات ارشد کنگره رهبر P چیدمبرم گفت بسته بود "بی رحمانه ضربه" به کسانی که رنج هر روز, West Bengal وزیر Mamata بانرجی گفت: آن را به حال چیزی برای unorganised بخش و ایجاد اشتغال ، CPM دبیر Sitaram Yechury به نام بسته بندی "بیهوده".

همچنین بخوانید:

سرمقاله |FM اطلاعیه آدرس محدودیت های اعتباری. وضوح بیشتری در هزینه های دولت را تامین مالی مورد نیاز است

تضمین های اعتباری به MSMEs: آنها چه هستند و چگونه آنها کمک

جدید MSME تعریف یک پیام: دیگر لازم نیست به ماندن کوچک به سود منافع

دولت هزینه های این ماه: 25,500 تومان کرور روپیه

توضیح داد: بانک ها صندوق باز شیر به MSME بخش? دولت تضمین می کند اما بسیاری لولا در fineprint



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن