آب باران سیل حیدرآباد بیمارستان میسازد لخت قدرت کشمکش در Telangana کابینه

نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 1:09:07 am دولت دامپروری و

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399
نوشته شده توسط Sreenivas Janyala | حیدرآباد | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 1:09:07 am
دولت دامپروری وزیر Talasani Srinivas Yadav در Osmania بیمارستان عمومی در روز پنج شنبه. (اکسپرس)

از دست زدن به Covid وضعیت در Telangana به خصوص در حیدرآباد موجب قدرت ایران در حکم Telangana Rashtra برای samiti (TRS) و کابینه وزیر K Chandrashekar رائو.

این آمد به نور پس از بارش شدید باران در روز چهارشنبه و پنج شنبه چپ مچ پا-آب های عمیق را در چهار بخش عمومی از Osmania بیمارستان عمومی— وظیفه با اعتراف به کسانی که با Covid-19 علائم و مراجعه کننده فعال موارد به دولت منحصر به فرد coronavirus تسهیلات در بیمارستان گاندی.

در حالی که وزیر بهداشت Etela Rajender هنوز در مذاکرات با مقامات بیمارستان بعد از ظهر پنجشنبه به جارو کردن آب وزیر دامپروری Talasani Srinivas Yadav بازدید OGH و در زمان شارژ از پاک کردن ops خیلی به غم وغصه از Rajender که در سمت چپ در یک huff.

منابع در TRS گفت: یک جناح در حزب به رهبری Yadav در تلاش است برای به دست آوردن دست بالا در حزب و دولت و ادعاهای نادرست از این بیماری همه گیر را ارائه یک فرصت برای KCR را مخالفان به آرنج از رهبران نزدیک به سانتی متر از جمله Rajender.

"دولت وزیر بهداشت بود و نه حتی آگاه است که کابینه خود را همکار در بازدید از یک بیمارستان دولتی و ساخته شده برخی از اظهارات تحقیر در مورد سیستم فاضلاب و چگونه آن را به کار گرفته است. روشن است که مبارزه قدرت در درون رده بالای TRS" یک رهبر گفت.

Rajender گفت: هند اکسپرس که به عنوان OGH شد یک ساختمان میراث فرهنگی و تعمیرات نمی تواند انجام شود برای محافظت از آن را از باران های سنگین. "Srinivas Yadav یک وزیر از Hyderabad منطقه به طوری که او ممکن است بازدید Osmania. من نمی باید به می گویند هر چیزی در مورد آن."

Yadav که نشان دهنده Sanath نگر مونتاژ حوزه در حیدرآباد گفت که او احساس مسئولیت به عنوان یک نماینده از شهرستان.

بر خلاف Rajender را اظهار Yadav گفت: زیرزمینی تخلیه فاضالب های سطحی و فاضلاب خط لوله تا به حال خفه باعث جاری شدن سیل. "من دستور شهرداری در unclogging خطوط لوله. کار را آغاز کرده است و روز جمعه این خط لوله زیرزمینی باید رایگان باشد."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب