Nate پیرسون: UMD آس در سوراخ

پیرسون, Lake Nebagamon آمار آن مربع و هدف او درست است اما او از دست داده نزد او Srixon 2 زمانی که توپ فرود در

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

پیرسون, Lake Nebagamon آمار آن مربع و هدف او درست است اما او از دست داده نزد او Srixon 2 زمانی که توپ فرود در سبز. او معتقد بود که احتمالا در سبز یا شاید فقط اما جواب منفی او aced Proctor را 253-حیاط پر 4 برای اولین بار ،

چگونه است که برای شروع روز خود را?

"چه یک احساس صادقانه" پیرسون گفت: در یک مصاحبه تلفنی پنجشنبه لبخند در چهره اش آشکار با تن صدای او. "هر زمان که شما ضربه بر روی سبز شما نمی توانید ببینید, شما, مانند, "آه من چک سوراخ فقط در مورد' نوع شوخی. زمانی که من کردم به سوراخ من فقط در شوک است. من واقعا نمی دانم چه باید بکنید."

آنچه در گرفت بود ضرب وشتم.

پیرسون پیوست UMD داخل linebacker جک پترسون هم اتاقی و بهترین دوست از دبیرستان Jared Anttila و مت, Stafford, Jared خواهر دوست پسر. آنها همچنین تقلا و پیرسون و پترسون هم تیمی بودند.

"لحظه ای که ما هر دو نمیفهمد من بود توپ ما به نوعی از دست ذهن ما" پیرسون گفت:. "ما مانند یک پرواز پنس. این یک مقدار زیادی از سرگرم کننده است."

ناظر گلف یک بازی دوستانه البته با یک پر از 33 برای نه سوراخ و بدون پر 5s. سوراخ شماره 1 است اندکی dogleg چپ.

"این کاملا مستقیم در هر سوراخ و فاصله عاقلانه آن را بیش از حد به چالش کشیدن" پیرسون گفت. "این فقط یک مقدار زیادی از سرگرم کننده را به بازی است که البته."

Anttila و استافورد کردم آخر خنده, در پایان با 3-زیر 30 در حالی که پیرسون و پترسون شات حتی پر 33s.

پیرسون نقش ناظر گلف بیش از هر دیگر. دلیل ساده است: او در کالج و ارزان است. در Proctor, یک season pass برای بازیکنان سنین 18 تا 24 است و فقط 100 دلار است. پیرسون نمی توانیم نه به بازی وجود دارد.

"صادقانه میگویم که ارزان ترین گلف ما می توانید پیدا کنید" پیرسون گفت. "این فقط یک معامله شگفت انگیز شما می توانید ضرب و شتم نیست."

بین او پترسون Anttila و یکی دیگر از UMD بازیکن فوتبال, کمال Reder آنها وجود دارد دو بار در هفته. پیرسون برآورد بازی کرده 30-plus nine-سوراخ دور در Proctor در این سال به تنهایی. پیرسون بازی های برگزار شده است بیشتر گلف در این سال از هر قبل از.

پیرسون با این نسخهها کار به عنوان یک سرور در میخانه بر روی تپه ای در Duluth, اما در روز او کار نکرده و با هیچ فوتبال رفتن با COVID-19 او اغلب در بر داشت خود را گلف 18 حفره و یا بیشتر.

"این چیزی است که من بیشتر از دست," پیرسون گفت: از فوتبال است.

برخی از گلف بازان بازی در تمام طول زندگی خود و هرگز ace مانند پیرسون پدر اما برخی از بچه ها که همه موفق باشید. تعداد Nate پیرسون در رده دوم.

6-پا-2, 230 پوند پیرسون کاملا ورزشکار. او می تواند پرش بلند 22, پا, زمانی که او در رقابت های دو و میدانی در شمال غربی دبیرستان و اجرای 100 متر یک سایه بیش از 11 ثانیه است. پدرش گری و برادر, Grant عالی بودند گلف بازان هر دو در حال پیشروی به وزارت امور خارجه دیدار خواهد کرد.

"اما من زد آهنگ" پیرسون توضیح داد. "گلف هرگز واقعا من چیزی اما به تازگی در دانشگاه, من فقط شده اختصاص مقدار زیادی از زمان برای آن است. آن را فوق العاده فعالیت های تابستان و بهار و پاییز و به خصوص بعد از فوتبال است. این چیزی است که من قادر به انجام بقیه زندگی من است."

در حالی که پیرسون شده است مانند گلف تایگر وودز در این تابستان فکر نمی کنم او نبوده است بلند کردن وزنه بیش از حد. همه NSIC linebacker گفت که او احساس می کند سریعتر و قوی تر به عنوان ارشد خود را در فصل داشتن پمپ آهن در دوست دختر خود را پدر و مادر در خانه, بدنسازی, حتی زمانی که پردیس بسته شد.

بنابراین Bulldogs طرفداران نگران نباشید. او آماده است.

"اوه نه من, اولویت های مستقیم" پیرسون گفت:. "این مدرسه می رود, فوتبال, و هر زمان که من باید برخی از زمان آزاد من سعی کنید به گرفتن برخی از گلف در. من احساس بهترین من تا کنون احساس می شود."

Acing پر 4 که برای شما انجام دهد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب