تیره آدم ربایی حماسه امد و شد زیاد سابق پلیس بالا هنگامی که پسر چشم آبی از KPS گیل و Sukhbir Badal

نوشته شده توسط Navjeevan Gopal | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: مارس 11 سال 2020 5:34:00 am پروند

توسط NEWSMINERAL در 22 اردیبهشت 1399
نوشته شده توسط Navjeevan Gopal | Chandigarh | منتشر شده در تاریخ: مارس 11 سال 2020 5:34:00 am
punjab former dgp, punjab police, delhi special cbi court, sukhbir badal, punjab former dgp disappearance case, punjab dgp abduction case, indian express news پرونده سابق Sumedh سینگ Saini Saini و دیگران ثبت شده در آوریل 24, 1994 توسط CBI در جهت پنجاب و هاریانا دادگاه عالی.

به عنوان سابق پنجاب DGP Sumedh سینگ Saini دعوا به تضمین پیش بینی قید وثیقه و پس از رزرو در 29 ساله مورد ناپدید شدن یک محلی یک مورد مشابه از اتهام ربودن سه Ludhiana مردان در سال 1994 میکشد در برابر بازنشسته پلیس بالا در دهلی ویژه نوبت دادگاه.

در 15 مارس سال 1994 Ludhiana مبتنی بر تجار و بازرگانان Vinod Kumar او برادر در قانون Ashok Kumar و خود راننده Mukhtiar سینگ ربوده شدند و به طور غیر قانونی بازداشت شده اند که گفته می شود با دخالت سپس Ludhiana SSP Saini. خود خانواده ها بر این باورند که سه نفر حذف شدند هر چند اجساد هرگز در بر داشت.

Saini و سه پلیس دیگر دو نفر از آنها بازنشسته شده و هنوز هم در خدمت متهم به آدم ربایی و به قتل و CBI ثبت chargesheet 20 سال پیش.

برای 23 سال Vinod مادر که فوت کرد در سن 102 در سال 2017 مبارزه مستمر حقوقی نبرد برای عدالت است. که جنگ در حال حاضر به جلو انجام شده توسط او دیگر پسر Ashish کومار.

صحبت کردن, هندی, بیان, بیش, تلفن, Ashish ادعا شده که این سه نفر ربوده شد و به طور غیر قانونی بازداشت شده در دستور Saini چرا که او (Ashish) و Vinod پیشرفته بود وام به Ludhiana مبتنی بر Saini موتور خودرو, نمایندگی Saini تا به حال گفته کینه علیه با توجه به تقل.

پرونده Saini و دیگران ثبت شده در آوریل 24, 1994 توسط CBI در جهت پنجاب و هاریانا دادگاه عالی.

مدافع صدفی شارما خانواده مشاور در این مورد گفت: این پرونده همچنان معطل با توجه به انبساطی تاکتیک های اتخاذ شده توسط Saini.

شارما گفت: "CBI ظ challan در این مورد در سال 2000. از سال 2001 تا 2007 از آن زمان هفت سال برای استدلال قبل از اتهامات عنوان شده قاب در برابر Saini و سه نفر دیگر در ژانویه 2007. بعد آنها در زمان سه سال و نیم به صورت متقابل بررسی شاکی Ashish کومار."

در ماه ژوئیه سال گذشته پس از آن نوبت به بررسی افسر در مورد Dharampal سینگ که بازنشسته شد به عنوان CBI سرپرست پلیس خصمانه تبدیل شده و جمع از خود را بررسی است.

شارما گفت: یک نرم افزار در زمینه بخش 311 از CrPC و دادگاه اجازه یادآوری سپس نظارت افسر Dharampal به عنوان شاهد. مورد آخرین شنیده می شود در ماه مارس است. در مورد جلسه بعدی وکیل گفت که وجود دارد کمی وضوح به عنوان دادگاه کار کرده بودن آمار با توجه به در جریان شیوع همه گیر.

Ashish متهم Saini از "تهدید قضات و شهود". او اضافه کرد: "او را تهدید قضات ساخت اسناد و مدارک. او ساخته شده مسخره از سیستم. او همواره گفته است که او چهره یک تهدید. چرا او به هیماچال (پس از رزرو بیش محلی مرد آدم ربایی در سال 1991) بدون امنیت اگر او تا به حال یک تهدید" است و می شود گفت که او وارد دهلی نو است. چگونه می تواند او هنگامی که مرزهای مهر و موم شده?"

رد همه اتهامات ارشد مدافع آجی برمن که نشان دهنده Saini در سال 1994 آدم ربایی مورد گفت: "اینها فقط داستان است که آنها (خانواده مقتول) همیشه با چنگک جمع کردن. وجود دارد هیچ چیز مانند آن. آنها شاکی بنابراین آنها با چنگک جمع کردن داستان است."

یک دادگاه محلی برنامه ریزی شده است برای شنیدن در دوشنبه Saini را پیش بینی وثیقه درخواست در سال 1991 مورد ناپدید شدن Eric سینگ Multani. Saini رزرو شده بود در مورد چهارشنبه. Eric Multani بیش از حد است که تصور می شود مرده است. Ashish گفت: "چنین فردی باید با توجه به قید وثیقه. خدا نه اجازه داده می شود برای هر کسی که برای کشتن کسی. تولید یک فرد قبل از دادگاه. چگونه می توانید از پلیس کشتن کسی ؟ چنین شخصی نباید ساخته شده اند DGP. چگونه او موفق به تبدیل شدن به DGP و تبلیغات که مورد انتظار در برابر او نیز یک سوال است."

Saini یک 1982-دسته IPS افسر منصوب شد پنجاب پلیس DGP در سال 2012 توسط مغبون Akali دولت به رهبری Parkash سینگ Badal. در 54 سال از سن او جوانترین DGP جانشین حداقل چهار نفر از افسران ارشد.

Saini اعتقاد بر این بود که به پسر چشم آبی از Shiromani Akali Dal رئیس جمهور و معاون سابق سانتی متر Sukhbir سینگ Badal که پس از آن تا به حال صفحه اصلی نمونه کارها.

همه را از طریق کار خود را Saini تا به حال خود را مجموعه ای از تحسین و منتقدان در تقریبا مطابق با نسبت در اداره پلیس است. در طول زمانی که تروریسم K P S گیل در راس دولت نیروی پلیس Saini داده شد دست. سبک خود را از کار باقی مانده است, بحث انگیز است. یک بخش از افسران در نظر گرفته او را به عنوان مدل نقش برای خود راه های مبارزه با تروریسم است. در مقابل فعالان حقوق پیش بینی شده او را به عنوان یک افسر غرقه شدن در اتهام نقض حقوق بشر است. مکان های که در آن او به عنوان SSP شامل Chandigarh Ludhiana باتالا Ferozepur و Ropar.

در طول نوشتن به عنوان Chandigarh SSP تروریست ها انجام انفجار بمب هدف قرار دادن او را. در حالی که سه پلیس کشته شدند Saini فرار با صدمات شدید. Multani شد ادعا شده است ربوده شده به طور غیر قانونی بازداشت و شکنجه در ارتباط با این انفجار به عنوان Saini می خواستم به دانستن محل از هم اکنون محکوم تروریستی Devinder Pal Singh Bhullar مشکوک او را به مرد پشت این حمله است.

مجادلات به دنبال Saini مثل یک سایه در سراسر زندگی حرفه ای او. در سال 1992 او به اتهام درگیر در آزار یک سرهنگ در Chandigarh باعث واکنش شدید از ارتش بود که تنها assuaged پس از مداخله و سپس وزیر Beant سینگ و سپس DGP K P S گیل.

بعد در روی لئامت دادن خود را به عنوان رئیس پلیس Saini تا به حال کاهش یافته و به ارتش کمک کند که دیننگر ایستگاه پلیس آمد و تحت حمله تروریستی. Saini رهبری نیروی با اطمینان از حضور او در دیننگر در عرض چند ساعت از این حمله است.

در پست تروریسم عصر پنجاب Saini شات به محل موردتوجه وتماشای عموم در روی لئامت دادن خود را به عنوان IG (هوش) برای متلاشیکننده پنجاب خدمات عمومی کمیسیون (PPSC) کلاهبرداری در سال 2002 مربوط سپس PPSC رئیس راوی Sidhu. در طول تحقیقات برخی از قضات نقش نیز در زیر قرار داده اسکنر.

در سال 2007 زمانی که Saini بود هوشیاری رئیس دفتر سابق DGP S S Virk رزرو شده بود در یک نامتناسب دارایی های مورد. Virk تا به حال نامیده می شوند مورد به عنوان غیر قانونی و در سال 2017 یک دادگاه ویژه در محلی دستور داده بود لغو شاه پس از پنجاب هوشیاری اداره گفت: دادگاه این بود که هیچ شواهد قابل توجهی در برابر Virk.

در ماه مارس سال 2007 Saini بود که سپس VB مدیر دستور داده بود ثبت نام از FIR در Ludhiana مرکز شهر کلاهبرداری است که در آن سروان Amarinder سینگ نامگذاری شد در میان متهم کرده است. Amarinder مرخص شد, در مورد سال گذشته است. زمانی که VB در زمینه لغو گزارش Saini ثبت برنامه به چالش کشیدن آن و به دنبال شنیده می شود در این مورد. اما Saini برنامه بود که در نهایت نه سرگرم توسط دادگاه.

پس از تشکیل کنگره دولت به رهبری سانتی متر Amarinder سینگ Saini نیز در مواجهه با تحقیقات ویژه تیم کاوش پلیس شلیک و استفاده از زور توسط پلیس در جریان تظاهرات علیه توهین به مقدسات 2015 گورو گرانت صاحب.

پس از خشم و انزجار در برابر مغبون غمگین-رهبری دولت در پنجاب Saini بود shunted به عنوان پنجاب DGP در اکتبر 2015 و پس از آن به عنوان منصوب DGP-تقدیر-رئیس پلیس پنجاب شرکت مسکن از جایی که بازنشسته شد در ژوئن 2018 پس از قرار دادن در حدود 36 سال از خدمات.

تنزل به ناچیز ارسال پس از حذف به عنوان دولت و رئیس پلیس Saini دیدار نیست در محلی حتی به عنوان یک تیم از پرسنل امنیتی به طور منظم sanitised دفتر خود را در انتظار است که او ممکن است نشان می دهد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن