استخدام دنباله ها: Junior college مربیان آن را به کار با بودجه کم, بدون کامل سواری

و یا برای کسانی که لذت بردن از امنیت معمول و آرامش. این یک وظیفه است که معمولا پر از خسته کننده ساعت و کوچک پ

توسط NEWSMINERAL در 25 تیر 1399

و یا برای کسانی که لذت بردن از امنیت معمول و آرامش.

این یک وظیفه است که معمولا پر از خسته کننده ساعت و کوچک پرداخت. فقط بخواهید درک هان که می پوشد سه کلاه برای Riverland کالج بخش دو و میدانی در Austin, Minn.: سر مربی تیم بسکتبال سر مربی بیس بال, اوه, و مدیر ورزشی.

هیچ معامله بزرگ است.

"اگر شما در حال تلاش برای گرفتن در شب به خواب من نمی فکر می کنم پریدن به تاریخ و کالج مربیگری حرفه ای برای شما" هان گفت.

روچستر و جامعه دانشکده فنی سر مربی تیم فوتبال جرثقیل Hintz می آموزد در بایرون دبیرستان. RCTC تهاجم هماهنگ کننده استن Bedwell مربیان و نقش کارفرمایی حرفه ای در اروپا در طول Yellowjackets' offseason به منظور پرداخت صورتحساب.

اسیاب هرگز به پایان می رسد. و استخدام ثابت است هرگز پایان دادن به چالش بکشد. هر دو RCTC و Riverland هیچ جذب بودجه به معنای واقعی کلمه آنها عظیم $0.

حتی اگر آنها را محدود به منابع آن ها کار خود را به بیرون رفتن و پیدا کردن بازیکنان با استعداد که متناسب با سیستم خود را.

چگونه انجام شما استخدام هنگامی که شما باید کل پول بسیار کمتر به کار با بیش از بسیاری دیگر از مربیان کالج?

شما با استفاده از هر یک از منابع در اختیار خود دارند.

رسانه های اجتماعی buzz

انفجار رسانه های اجتماعی در زندگی کمی ساده تر برای هان. قبل از آن می شود تقریبا غیر ممکن است برای به دست آوردن هر بازی فیلم از بازیکنان بسکتبال مگر اینکه یک دبیرستان مربی دست از بازی فیلم. اما در حال حاضر برجسته نوار می توان به راحتی در دسترس در رسانه های اجتماعی و Hudl.

اما ارتباط با بازیکنان در رسانه های اجتماعی استفاده می شود ناپسند است. کسانی که در شخص چهره به چهره گفتگو به نظر می رسید حیاتی است. در حال حاضر کل بازی تغییر کرده است و COVID-19 همه گیر شده و چهره به چهره استخدام تقریبا غیر ممکن است. مکالمات بعد از بازی ها و یا خارج ستاره شرق را متوقف کرده اند. پس هان تا به حال به مراتب خلاق تر.

"استفاده از رسانه های اجتماعی به نوعی یک شوخی در میان برخی از مربیان اما همه تیتان در لیگ ما و همه تیم ها در لیگ ما رفته اند را بر روی رسانه های اجتماعی برای انجام برخی از استخدام" هان گفت. "ما با اتکا بر آن به شدت."

"در ابتدا آن را Facebook, سپس آن را دگرگون و به توییتر و در حال حاضر آن را به شدت در Instagram," هان ادامه داد. "این که چگونه ما در حال تلاش برای تغییر و سوسمار کوچک می شود به طوری که هر چه می گذرد به بهترین کار برای ما به تولید است که برای اولین بار تماس بگیرید. هر چه می گذرد به بهترین اولین تماس برای ما بسیار مهم است برای ما برای ارتباط با این بازیکن است."

همین امر به RCTC فوتبال است. Hintz و Bedwell ارسال, استخدام, پرسشنامه به هر چشم انداز بالقوه.

اما آنها پیدا کردن یک تن از استعداد خود را در توییتر.

"توییتر تبدیل به بزرگترین ابزار استخدام در کشور" Bedwell گفت. "اگر آنها می خواستند به پول نقد از یک طرف سرمایه گذاری و تماس با آن مانند" توییتر استخدام,' است که می تواند در یک زمان چند میلیون ابزار. هر مربی خواهد از آن استفاده کنید. من هرگز استفاده از توییتر مگر در مواردی که من در کالج فوتبال کارکنان."

COVID تغییرات

COVID-19 مجبور Riverland و RCTC به وفق دهند. اما برخی از اصول آنها در حال حاضر با استفاده از در واقع به آنها کمک کرد که یک پا بیش از برخی از مکان های دیگر.

هان و Riverland توسعه 20 دقیقه ای تور مجازی پردیس به پتانسیل ها. آن را دقیق چه Riverland پردیس را مانند به نظر می رسد, این, ورزشگاه, فوتبال, میدان, میدان بیس بال, وزن, اتاق مسکن و حتی دانشگاهیان.

"شما می توانید در گوشی صحبت کنید تا آنجا که شما می خواهید" هان گفت. "شما می توانید متن را چند بار. شما می توانید آنها را نگاه در وب سایت شما 100 بار. اما تا زمانی که آنها در واقع دیدن چیزهای شما به نوعی اتلاف وقت دمیدن هوای داغ به تلفن. که ویژوال تور ساخته شده ما روند استخدام و حتی قوی تر. بنابراین زمانی که یک پسر به صورت تصادفی بازدید من از فلوریدا و یا تگزاس یا کالیفرنیا من است که در اختیار من برای به اشتراک گذاشتن با آنها را برای دریافت توپ در حال حرکت رو به جلو است. که رویکرد ما در زمان و من فکر می کنم آن را ساخته رویکرد ما حتی قوی تر.

"بسیاری از کودکان و نوجوانان است که ما در تاریخ و در سطح کالج, آنها در حال آمدن از یک کمتر خوش شانس پس زمینه. شاید آنها نمی باید توانایی زوم. من انجام شده است خیلی بیشتر FaceTiming که من همیشه با راحت ترین."

RCTC 25-صفحه بسته که جزئیات همه چیز را در یک چشم انداز نیاز به دانستن در مورد Yellowjackets. اما حتی اگر آنها مانند چشم انداز آنها در حال رفتن هرگز به فشار برای یک تعهد تا زمانی که آنها به صحبت با مادر و پدر و یا سرپرست.

که فقط آنچه را که آنها انجام می دهند.

"اکثر JUCOs انجام نمی دهد که گفتگو با مادر" Bedwell گفت. "آنها به" من او یک بازیکن واقعا خوب, اجازه دهید او را ثبت نام.'"

Bedwell و Hintz می خواهید تمام اعضای خانواده برای همه-در استخدام. آنها نمی خواهند وجود دارد به هیچ شگفتی. RCTC نمی تواند ارائه کامل-سوار کمک هزینه تحصیلی است. گاهی, استخدام فکر می کنم که اگر آنها در حال ارائه یک نقطه در فهرستی که بدان معنی است که یک بورس تحصیلی کامل.

"اگر ما آنها را در یک نقطه بر روی تلفن ما هرگز آن را دارد" Bedwell گفت. "ما به شما اجازه آنها را چند روز و تماس با ما بازگشت. ما از دست داده ایم بسیاری از زمان ها که آماده بودند به ارتکاب روی تلفن است که ما اجازه دهید صبر کنید چند روز برای تصمیم گیری و او ذهن خود را تغییر. اما ما در آن نگاه کنید مثل این: "هی او احتمالا میرم تغییر ذهن خود را به هر حال.'"

"او بیش از حد خوب'

استخدام در Riverland و RCTC آسان نیست. وجود دارد بسیاری از مشکلات و نا امیدی. اما هان به انجام یک کار فوق العاده ای از شکل گیری Riverland تیم بسکتبال به یکی از مهمترین تیم های ورزشی در این کنفرانس است. همان می رود برای RCTC مردان مربی تیم بسکتبال برایان LaPlante.

RCTC و Riverland هر دو به پایان رسید با حداقل 24 برد و 11 کنفرانس برنده در مینه سوتا, کالج, ورزشی, کنفرانس (MCAC).

خود فهرست اسامی پر شد با نخبگان و استعداد مانند RCTC کنگ کنگ که امضا شده با NCAA بخش دوم امپوریا دولت (کانزاس) پس از این فصل است.

"من از شنیدن نظرات مانند" او را بیش از حد خوب برای بچه های خود' مدرسه' هنگامی که یک مرد در حال آمدن است تا از طریق دبیرستان صفوف" هان گفت. "اما من می گویم به فرد 'هنگامی که آخرین باری که شما را دیدم ما بازی؟' چون من فکر نمی کنم شما را در درک نوع ورزشی در بسکتبال ما برنامه است.' آن را به یک چشم باز تجربه برای آن دسته از افراد برای اطمینان حاصل کنید."

RCTC فوتبال برنامه یکی از بهترین ها در این کشور میان بخش سوم تاریخ و کالج ها. این Yellowjackets یک خانواده می باشند. آنها با هم بمانند. اگر Hintz و Bedwell نیست عشق یک مرد شخصیت آنها نمی خواهد به او پیشنهاد یک نقطه حتی اگر او یک استعداد فوق العاده.

"برای ما این مهم است که ما را واقعا خوب بچه ها" Bedwell گفت. "و واقعا مردم خوب است. همیشه وجود دارد برخی از شما از دست. ما می توانیم زندگی با او را بهترین بازیکن. شما هرگز می دانم آنچه شما در حال رفتن به دریافت مهم نیست که چقدر خوب این فیلم به نظر می رسد. اما ما نمی خواهیم به از دست بر روی شخصیت."

هان Hintz, LaPlante و Bedwell در بالای بازی خود را به استخدام می آید. آنها تسلط هنر از دانستن است که بازیکنان آنها باید سرمایه گذاری زمان و در آن بازیکن باید آنها را ترک کنید و برای برنامه های بزرگتر. آنها ساخته شده ایم برنامه های خود را جذاب چرا که آنها می توانید آنها را آماده برای سطح بعدی.

حتی با یک مدتی جذب بودجه و صفر ورزشی کمک هزینه تحصیلی Riverland و RCTC در حال پیدا کردن و در حال توسعه ستاره.

"گاهی اوقات شما در حال گرفتن یک بچه" هان گفت. "مربیان در این سطح می دانیم که. که آیا آنها می خواهم به آن اقرار یا نه آنها. گاهی اوقات ما را در معرض خطر و از آنها به پایان رسید تا بودن ما بچه ها. این نوع از یک خطر بزرگ-یا-پاداش بازی گاهی اوقات. به همین دلیل من از این عشق. به عنوان یک مربی من می خواهم به مرجع dartboard استخدام. اما در همان زمان ما ورزش و مردم داشتن که تمایل به بخشی از رقابت این است که زود سنگ پله."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن