MP BJP رهبر ممکن است در صورت اقدام برای انفجار در برابر کایلاش dalton ellis

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 2:16:24 am کایلاش Dalton E

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 2:16:24 am
Vijayvargiya, BJP leader accuses Vijayvargiya, Vijayvargiya making money, Vijayvargiya corrupt deeds, Bhanwar Singh Shekhawat, indian express کایلاش Dalton Ellis (فایل)

رهبر ارشد بی جی پی Bhanwar سینگ Shekhawat دچار مشکل است به عنوان حزب نشان داده است که می تواند اقدام علیه او روز بعد از او راه اندازی یک سطح پهن هرچیزی در برابر حزب ملی دبیر کایلاش dalton ellis.

سابق MLA و رئیس Madhya Pradesh دولت همکاری بانک تا به حال ادعایی که dalton ellis بودجه نزدیک به یک دوجین BJP شورشیان در سال 2018 مجمع انتخابات است که اطمینان می داد که Shivraj سینگ Chouhan نمی تواند به قدرت بازگشت دوباره.

Shekhawat که از دست رفته از Badnawar صندلی در دهار منطقه ادعا که dalton ellis تا به حال بودجه راجش Agrawal که رقابت به عنوان یک نهاد مستقل و بیش از 30000 رای. بی جی پی به حال اخراج Agrawal پس از شورش خود را, اما اعتراف او به حزب بریزید چند روز پیش.

در حالی که dalton ellis انتخاب کرده است و نه به پاسخ دولت رئیس جمهور V D شارما گفت: Shekhawat نامیده شده است به بوپال. شارما گفت: این تصمیم به بازگرداندن Agrawal گرفته شده توسط حزب با توجه به bypolls. او گفت: dalton ellis داده شده بود مسئولیت پنج کرسی در Malwa منطقه و دیگر رهبران باقی مانده 19 کرسی که در آن انتخابات به علت است.

Shekhawat گیر به ادعاهای خود گفت: مسئولیت این معنا نیست که یکی می تواند زمینه شورشیان در برابر رسمی نامزد "که خود را دشمنان آنها را تامین و اطمینان حاصل شود آنها را برش را به حزب رای".

وقتی پرسیده شد که در مورد حزب را احضار و به او Shekhawat گفت: او به دنبال زمان برای دیدار با Chouhan.

"من قرار داده و من نارضایتی در سراسر. من مطمئن هستم که این حزب را درک خواهد کرد و اقدامات درمانی," او گفت:, و اضافه کرد که او با اعتماد به نفس بی جی پی را نمی خواهد ترک شلاق در برابر او.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب