MP: یکی دیگر از کنگره MLA استعفا می پیوندد BJP

نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: ژوئیه 18 سال 2020 6:58:53 am در جولای 12, کنگره

توسط NEWSMINERAL در 28 تیر 1399
نوشته شده توسط Milind Ghatwai | بوپال | به روز شده: ژوئیه 18 سال 2020 6:58:53 am
congress MLAs resign in MP, congress mlas join BJP, congress mlas join BJP in MP, Nepanagar MLA Savitri Kasdekar resigns, Nepanagar MLA Savitri Kasdekar joins BJP, MP politics, MP congress در جولای 12, کنگره MLA از بادا Malhara استعفا کرده بود در حالی که متهم کنگره پس از انجام هیچ چیز برای توسعه ملی ویتنام هانوی منطقه است.

پنج روز پس از کنگره قانونگذار استعفا داد و پیوست حکم BJP در عین حال یکی دیگر از کنگره MLA در Madhya Pradesh به دنبال کت و شلوار کاهش حزب مخالف قدرت در 230-عضو خانه به 90.

Nepanagar MLA Savitri Kasdekar استعفا داد و در بعد از ظهر و استعفای او شد و بلافاصله پذیرفته شده توسط pro tem سخنران Rameshwar Sharma. چند ساعت بعد او در زمان عضویت در BJP در حضور وزیر Shivraj سینگ Chouhan و حزب رئیس جمهور V D Sharma.

در جولای 12, کنگره MLA از بادا Malhara استعفا کرده بود در حالی که متهم کنگره پس از انجام هیچ چیز برای توسعه ملی ویتنام هانوی منطقه است. همان روز او پیوست BJP و ساخته شده بود رئیس دولت در امور مدنی منابع شرکت.

با این دو استعفای تعدادی از کنگره MLAs که ترک این حزب از ماه مارس افزایش یافته و به 24. این کمال نات دولت به پایین آورده شد 22 MLAs که پناهنده به BJP. در حال حاضر وجود خواهد داشت انتخابات برای 26 کرسی است.

"به عنوان قانونگذار من استفاده می شود برای رفتن به بوپال زمانی که کنگره در قدرت بود اما در کمال نات هرگز در زمان حال برای قانونگذاران. توسعه آمده بود متوقف شد. حزب کنگره همیشه نادیده گرفته من," او گفت: پس از در نظر گرفتن عضویت BJP.

سابق سانتی متر کمال نات رسانه هماهنگ کننده نارندرا Saluja گفت: سابق BJP MLA از Nepanagar Manju دادو به حال متهم Kasdekar از حمایت یک فرد گرفتار در توجه داشته باشید جعلی مورد. در اوجائین پلیس به تازگی دستگیر Kasdekar نماینده در جعلی توجه مورد است. دادو حال خواستار Kasdekar استعفای. Saluja گفت: از یک سو BJP رهبران تقاضا Kasdekar استعفای روز بعد او استعفا داد و می پیوندد BJP.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.

© هند اکسپرس (P) Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب