MLS اعلام کرد قصد بازگشت با تابستان مسابقات

MLS برگشت مسابقات را 54-بازی جام جهانی-قالب سبک از 8 ژوئیه-اوت 11 در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در نز

توسط NEWSMINERAL در 21 خرداد 1399

MLS برگشت مسابقات را 54-بازی جام جهانی-قالب سبک از 8 ژوئیه-اوت 11 در ESPN جهان گسترده ای از مجموعه ورزشی در نزدیکی اورلاندو فلوریدا. این چارچوب که شامل هیچ طرفداران و تیم منزوی شد و به توافق لیگ و اتحادیه بازیکنان در هفته گذشته.

تمام 26 باشگاه شکسته خواهد شد تا به شش گروه های تعیین شده توسط یک قرعه کشی در 2:30 بعد از ظهر دوشنبه شروع خواهد شد با 39 گروه مرحله بازی است که تعداد نسبت به آن به طور منظم فصل جدول رده بندی. از آن خواهد شد و به دنبال آن 16 تیم پیشبرد به دور حذفی با 2021 کونکاکاف لیگ قهرمانان و 1.1 میلیون دلار در پول جایزه برای بازیکنان در خط.

مینه سوتا, ایالات خواهد بود در یکی از سه کنفرانس غرب گروه شامل چهار تیم. هر تیم بازی خواهد کرد حداقل سه بازی و هفت اگر آن را به نهایی.

"این فرصت را به همه 26 باشگاه در یک محیط کنترل شده ما را قادر می سازد برای کمک به حفاظت از سلامت بازیکنان ما مربیان و کارکنان به عنوان ما بازگشت به بازی" MLS کمیسر دان گاربر در بیانیه ای گفت.

MLS گفت: آن را با استفاده از "گسترده پروتکل های پزشکی و (یک) جامع COVID-19 تست برنامه توسعه یافته توسط کارشناسان بیماری های عفونی."

شنبه اعلام می آید به عنوان اورنج کانتی, Fla., سایت دیزنی گزارش 385 جدید COVID-19 مورد در آخرین هفت روز; که از 202 مثبت آزمون در هفته گذشته span.

گروه-مرحله مسابقات اجرا خواهد شد برای 16 روز متوالی به نزدیکی دور 16 (جولای 25-28), یک چهارم نهایی (جولای 30-Aug. 1), نیمه نهایی (Aug. 5-6) و نهایی (Aug. 11). همه بازی ها خواهد بود که در 8 صبح تا 7 بعد از ظهر و 9:30 p. m. CDT برای جلوگیری از فلوریدا گرما پخش خواهد شد در MLS شبکه های شریک لیگ گفت.

برخی از باشگاه ها باید بازگشت به تیم کامل جلسات آموزشی اما Loons هنوز کوچک-گروه تمرینات به عنوان آنها به دنبال مصوبات باشگاه گفت:. تیم انتظار می رود برای رسیدن به در اورلاندو بین 24 ژوئن و ژوئیه 1 و Loons در حال تعیین زمانی که آنها سفر خواهد کرد.

MLS فصل به طور منظم به حالت تعلیق پس از دو هفته در روز 12 مارس ادامه خواهد داد و پس از این مسابقات تحت یک فرمت مشخص شود اما هدف این است که با پایان لیگ و جام حذفی. Gaber گفت که او "بسیار خوشبین" بازی ها را می توان در صفحه اصلی بازارهای بالقوه با طرفداران در حضور و غیاب با درک که franchises متکی دروازه درآمد.

"وقتی که اتفاق خواهد افتاد هنوز نامشخص است و اینکه آیا یا نه ما باید هر بازار با طرفداران نیز نامشخص است اما ما نیز از شنیدن در مورد دستورالعمل های مختلف که ایجاد شده است و دولت از دولت که در آن وجود دارد و حتی احتمال که برخی از طرفداران ممکن است قادر به حضور در بازی ها" Garber گفت: در یک کنفرانس تلفنی با خبرنگاران.

تظاهرات پشتیبانی

در روز سه شنبه MLS تصریح کرد مواضع خود در حمایت از بازیکنان برای نشان دادن طول سرود ملی در پی جورج فلوید مرگ زیر زانو از مینیاپولیس افسر پلیس در روز یادبود. این سیاست معرفی شد در سال 2017.

"ما همچنین می دانیم که مرگ جورج فلوید و دیگران متمرکز کرده است کشور ما در مورد مسائل نژادی و بی عدالتی و نابرابری و خشونت علیه سیاه مردان و زنان" Garber در بیانیه ای گفت. "با ما صاحبان بازیکنان و کادر فنی لیگ و باشگاه ها عمیقا متعهد به ایجاد معنی دار و تاثیرگذار برنامه های برای رسیدگی به این مسائل است که دامنگیر جامعه ما برای بیش از حد طولانی است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن