MLB حرکت رو به جلو با "میدان رویاها" بازی اما تیم TBA

آنها هنوز هم ساختمان آن را پس از لیگ اصلی بیس بال برنامه ای برای آمدن به آیووا در این تابستان. "میدان رویاها

توسط NEWSMINERAL در 10 تیر 1399

آنها هنوز هم ساختمان آن را پس از لیگ اصلی بیس بال برنامه ای برای آمدن به آیووا در این تابستان.

"میدان رویاها" بازی است که برای برنامه ریزی Aug. 13 در Dyersville آیووا که در آن صحنه هایی از فیلمی به همین نام به ضرب گلوله کشته شدند در سال 1988. این لیگ در حال ساخت موقت ballpark را در سایت.

"به روز شده است وجود دارد هیچ تغییری در وضعیت این رویداد و ما امیدواریم که این گزینه را به بازی" لیگ تایید کرد در بیانیه ای در روز شنبه با توجه به MLB Network را جان Morosi.

"ساخت و ساز ادامه دارد و ما پس از تمام سی دی و پروتکل های دولت در خصوص توصیه می شود شیوه های ایمنی از جمله اجتماعی فاصله شستن دست و متوسط چک قبل از ورود به سایت. حفظ بهداشت عمومی اولویت ما است. ما در حال نظارت بر حوادث در حال انجام و برنامه ریزی برای باقی می ماند به عنوان انعطاف پذیر به عنوان این شرایط تقاضا است."

از تیم های شرکت کننده می تواند اعلام کرد بعد از این هفته Morosi گفت. این بازی در اصل قرار بود بین Chicago White Sox و نیویورک یانکیز اما تجدید نظر 2020 برنامه را شامل نمی شود هر گونه White Sox-یانکی ها بازی ها.

نامزد سه جایزه اسکار از جمله بهترین تصویر "میدان رویاها" گفت: داستان از ری Kinsella (با بازی کوین کاستنر) در تعامل با "Shoeless" جو جکسون و دیگر بازیکنان بودند که ممنوع از بیس بال در سال 1919 سیاه, جوراب رسوایی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن