Tech-تونیک گذار در جانسی: پلیس اتخاذ ایجاد کرد به پلاگین شکاف دیجیتالی در آموزش و پرورش

نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 9:54:38 am کودکان از Garhmau

توسط NEWSMINERAL در 11 تیر 1399
نوشته شده توسط Amil <url> | Noida | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 9:54:38 am
Tech-tonic transition in Jhansi: Police adopt village to plug digital divide on education کودکان از Garhmau ایجاد کرد (الحاق ایستگاه راه آهن) داده شده است کیف مدرسه تحت ابتکار عمل. (اکسپرس عکس)

کلاس های آنلاین برای دانش آموزان جدید تبدیل شده اند buzzword به عنوان مدارس باقی می ماند بسته به اهلی coronavirus. اما این تغییر برای برخی از مناطق روستایی بوده است چیزی جز صاف به علت عدم سواد دیجیتالی و دسترسی به دستگاه های فن آوری.

به آدرس این تقسیم جانسی پلیس اتخاذ کرده اند Garhmau روستا در منطقه — اولین از نوع خود ابتکار در دولت است. آنها پیوسته اند دست با طرح ملی خدمات (NSS) داوطلبان و صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) برای آموزش دانش آموزان چگونه به اهرم سیستم عامل آنلاین برای آموزش و پرورش خود را. نه تنها این روستاییان نیز خواهد آموخت که چگونه به جنایات گزارش با استفاده از توییتر و ورود به دیگر سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای فرصت های شغلی. مقامات گفت: Garhmau است تا اولین روستا به ثبت نام خود توییتر رسیدگی @VillageGarhmau.

"این مستند و همه گیر را تحت تاثیر آموزش و پرورش بسیاری از کودکان است. با این ابتکار ایده این است برای ارائه در دراز مدت کمک به کودکان از نظر کتاب و دیگران به طوری که مطالعات خود را در حال مختل. برخی از کارگران مهاجر باید دوباره به روستا. این برنامه خواهد بود یک جامعه مشارکت تلاش برای ایجاد جامع توسعه" گفت: در شهرستان جانسی, SP, Rahul Shrivastava که سران این طرح است. حدود 40-50 نفر بازگشت به روستا با جمعیت حدود 1,100 با توجه به کروناویروس مستند.

NSS داوطلبان از Budnelkhand دانشگاه اتخاذ خواهد شد یک خانه در روستا و آموزش نحوه استفاده از انواع سیستم عامل رسانه های اجتماعی. "NSS داوطلبان کمک خواهد کرد که کودکانی که به اندازه کافی منابع برای یادگیری الکترونیکی. در روزهای یکشنبه یا تعطیلات دیگر آنها را به بازدید از خانه ها و ارتباط برقرار کردن با دانش آموزان و دیگر اعضای خانواده" گفت: Dr Umesh کومار جانسی NSS گره افسر.

یونیسف خواهد شد ارائه کمک های فنی. "ایده این است که به روستاهای خود پایدار... همانطور که در بحث های ما با پلیس ما با ارائه پشتیبانی به بخش های مختلف چه از نظر امرار معاش نسل و یا آموزش و پرورش گفت:" یک سخنگوی یونیسف.

روستاییان در حال هیجان زده در مورد ایده داشتن یک رد پای دیجیتال. "مقامات باید مورد بحث Twitter و Instagram با ما... اما من مطمئن هستم اگر آنها صرف زمان کافی و آموزش ما آن را یاد بگیرند. این را در مورد بسیاری از تغییر در روستا پس از آن خواهد شد یک راه برای ما برای برجسته کردن مسائل" گفت: Garhmau pradhan روپیه Jai Devi.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن