مینه سوتا قدرت را به سرعت بخشیدن به پروژه های انرژی خورشیدی به خار همه گیر اقتصادی

سایت — در کنار Laskin مرکز انرژی در Hoyt دریاچه های جنگلی آبی در نزدیکی ایستگاه برینرد و به-می شود-تعیین سایت

توسط NEWSMINERAL در 28 خرداد 1399

سایت — در کنار Laskin مرکز انرژی در Hoyt دریاچه های جنگلی آبی در نزدیکی ایستگاه برینرد و به-می شود-تعیین سایت در دلوت — خواهد شد در مجموع 20 مگاوات جدید خورشیدی قدرت دلوت مبتنی بر ابزار در انتشار اخبار گفت: صبح روز چهارشنبه. مینه سوتا قدرت در حال حاضر دارای 10 مگاواتی آرایه های خورشیدی در اردوگاه ریپلی در نزدیکی کمی می افتد و دو کوچکتر 40 - 1000-کیلووات جامعه خورشیدی باغ در دولوت و Wrenshall بود.

مینه سوتا قدرت گفت: بسیاری از ساخت و ساز بر روی انرژی خورشیدی — $40 میلیون — پروژه نمی گیرد تا 2021. یک بار کامل جدید انرژی خورشیدی تولید انرژی به اندازه کافی به قدرت حدود 4000 خانه.

"به منظور پروژه های آنلاین در 2021 مینه سوتا قدرت در نظر دارد به حرکت به سرعت در ارسال درخواست برای تصویب به (PUC)" شرکت گفت: در انتشار.

Bethany اوون, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت Allete مینه سوتا قدرت شرکت مادر گفت: منطقه ای سودمند است که هنوز هم در مسیر رسیدن به آن برنامه ریزی برای 50% انرژی های تجدید پذیر تا سال 2021.

"ما اعتقاد داریم مینه سوتا قدرت می تواند و باید نقش قوی در بهبود اقتصادی جوامع که در آن زندگی می کنیم و کار" اوون گفت: در انتشار. "حرکت به جدول زمانی برنامه ریزی شده پروژه های انرژی خورشیدی را افزایش پایه مالیاتی از اقتصاد محلی اضافه کردن پانل های خورشیدی از منطقه ای تولید کنندگان زمانی که ممکن است و حمایت از ساخت و ساز های محلی مشاغل."

اعلام می آید پس از PUC کمیسر جوزف سالیوان در ماه مه نوشت یادداشتی اصرار دولت شرکت های نرم افزار برای سرعت بخشیدن به پروژه های انرژی به خار اشتغال است.

در یادداشت خود او اشاره کرد که دولت را بالا نرخ بیکاری ناشی از COVID-19 بیماری همه گیر.

"با توجه به این زمینه من فکر می کنم آن ضروری است این کمیسیون از شنیدن این نرم افزار در چه کوتاه مدت برنامه ریزی شده و محتاطانه ابزار زیرساخت های سرمایه گذاری و یا برنامه های دیگر می تواند کمک در مینه سوتا را بهبود اقتصادی از COVID 19" سالیوان نوشت. "برای مثال, ممکن است ممکن است برای سرعت بخشیدن به سرمایه گذاری است که در حال برنامه ریزی در چند سال آینده تمرکز بر نوع خاص از سرمایه گذاری است که می تواند حداکثر رساندن منافع و یا توسعه خلبانان و یا دیگر رای مکانیسم های که می تواند کمک به بهبود اقتصادی."

سالیوان گفت: این پروژه ها باید ارائه "قابل توجهی" مزایای سیستم ابزار کاهش کربن و دیگر آلاینده ها و ایجاد شغل و یا کمک به بهبود اقتصادی Minnesotans در میان دیگر مورد نیاز است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن