مینه سوتا DNR گزارش: ماموران یادآوری boaters را به دستگاه های شناوری

حفاظت افسر Darrin Kittelson (بین المللی می افتد) گزارش ماهیگیری, قایق رانی و آب-فعالیت های مرتبط در ادامه به ت

توسط NEWSMINERAL در 2 مرداد 1399

حفاظت افسر Darrin Kittelson (بین المللی می افتد) گزارش ماهیگیری, قایق رانی و آب-فعالیت های مرتبط در ادامه به توان اصلی خود را تمرکز. فعالیت در هوای بارانی دریاچه شده است شلوغ ترین Kittelson تا به حال دیده در حرفه خود. مردم هستند خاطر نشان کرد به نظر ایمنی اول برای خودتان و دیگران — وقتی که شرکت در این فعالیت ها است. اجرای اقدامات هفته گذشته شامل مجوز نقض کافی شخصی دستگاه های شناوری و overlimit از ماهی است.

CO جان Slatinski IV (ری) به میدان فرستاد متعدد مزاحمت-خرس شکایت. دولت اردو تحت نظر قرار گرفتند و همچنان بسیار شلوغ است. ماهیگیران تفننی مورد بررسی قرار گرفت و با یک چشم انداز مثبت در موفقیت مشاهده شده است. تجاوز شکایت شنیده شد و خطاب. کمک های ارائه شده در ساختار آتش.

شرکت Troy Fondie (Orr) گزارش ادامه داد: نظارت از دسترسی به سایت های. ماهیگیری فقیر باقی می ماند با چند ماهی گرفتار شدن در طول هفته است. ATV فعالیت بودند بررسی شدند منطقه جاده جنگل. تجهیزات کار در حال انجام است.

شرکت شین Zavodnik (کوک) به میدان فرستاد انواع تماس های تلفنی در طول هفته گذشته. آنها شامل یک سگ بارها و بارها تعقیب پرندگان به چند غوطه ور و شناور شده اند که در آب برای مدت زمان طولانی.

او همچنین کمک به اجرای قانون محلی با یک جنایت حکم بازداشت بیش از آخر هفته. پس از چندین تلاش برای تماس با مظنون Zavodnik مشاهده او در داخل کشور اقامت دارد. مشکوک شد و در نهایت در بر داشت پنهان شده در پشت عایق در اتاق زیر شیروانی بود و به زندان برده شد.

Zavodnik همچنان به تمرکز بر روی ATV و قایقرانی شکایت در اطراف این منطقه است.

شرکت همین Bozovsky (هیبینگ) مشغول به کار ماهیگیران تفننی boaters و سواران ATV. او همچنین در برخورد با دولت های مختلف پارک اجرای مسائل و شکایات. تالاب پر شکایت مورد بررسی قرار گرفت. اجرای عمل گرفته شده برای ماهیگیری بدون مجوز; کاذب درخواست برای مجوز; رانندگی پس از ابطال; و تعدادی از قایق رانی پارک ایالتی ترافیک و ATV نقض.

شرکت دوک Broughten (شفق قطبی) صرف هفته گذشته نظارت بر ماهیگیری و قایق رانی و ATV فعالیت است. ماهیگیران تفننی در ادامه به گزارش موفقیت محدود است. ATV فعالیت بالا باقی می ماند. Broughten سابقه تماس در مورد مزاحمت خرس و قایقرانی ، او همچنین به کمک دولت گشت با چند خودرو آسیب تصادف.

منطقه 6 — دو بنادر منطقه

شرکت شان ویلیامز (Ely 1) گزارش ماهیگیری موفقیت برداشت طی هفته گذشته با بسیاری از ماهیگیران تفننی گزارش بسیار عالی در انواع مختلف اردک موفقیت است. توفانی بادها و شرایط خشن نیست آهسته ماهیگیران تفننی و boaters بیش از آخر هفته. چند آب در شرایط اضطراری رخ داده است مربوط کوچکتر موتوری و قایق متصل در شرایط خطرناک. نقض شامل کافی شخصی دستگاه های شناوری بر روی یک شناور و ماهیگیری بدون مجوز در اختیار داشتن.

CO جان Velsvaag (Ely 2) بررسی ماهیگیران تفننی و boaters این هفته. ماهیگیری کند بوده است و این آب و هوا باعث شد تا چندین قایق و قایق متصل در زمان های مختلف. مردم یادآوری می شود برای پوشیدن شخصی خود را در دستگاه های شناوری در آب است.

شرکت آنتونی Bermel (بابیت) صرف هفته در شرکت آکادمی به عنوان یک مربی کوچک-بازی بزرگ-بازی اجرای قوانین و تاکتیک های. او همچنین ارزیابی حالات.

شرکت دیوید Schottenbauer (خلیج نقره ای) مشغول به کار منطقه ماهیگیری و قایقرانی فعالیت است. Schottenbauer به پایان رسید یک بستر شکایت و کمک دریاچه شهرستان کلانتر دفتر نمایندگان در یک ATV crash.

شرکت Gerhard هیل (تفت) گزارش تمرکز تلاش های خود را دوباره در AIS در طول هفته. چندین پلاگین تخلف با آن برخورد شد و هیل متوجه یک روند "من باید فراموش کرده به حذف پلاگین." یک قایق پر از آب است. نگاهی به زمان برای انجام یک آبزی گونه های مهاجم را بررسی کنید قبل از خروج از دریاچه.

هیل همچنین صرف زمان پارو در مرز آب قایق رانی منطقه بیابان. تپه دریافت گزارش های آسیب دیده درختان و زباله که او رله به خدمات جنگل ایالات متحده.

هیل صحبت با پدر و مادر در مورد اجازه می دهد خود را از 15 سال به درایو ATV به کار بدون گواهینامه رانندگی.

شرکت دان مورای (دو بنادر) مشغول به کار قایقرانی و گونه های مهاجم اجرای تلاش های این هفته. ماهیگیری باقی مانده خوب در دریاچه سوپریور با اکثر ماهیگیران تفننی بررسی داشتن ماهی. آب تفریح و سرگرمی فعالیت بالا با بالاتر از میانگین درجه حرارت در این منطقه است. ماهیگیران تفننی و boaters به طور یکسان در حال یادآوری به شخصی شناوری و دستگاه های دیگر مورد نیاز تجهیزات ایمنی در دستور کار خوب قبل از رفتن در آب است.

منطقه 7 — گراند رپیدز منطقه

شرکت Jayson هانسن (Bigfork) بررسی ماهیگیران تفننی و boaters, گشت اردو و نظارت ATV سواران و آبزیان گونه های مهاجم. بازی های متعدد و ماهی به سوالات پاسخ داده شد. او همچنین در پاسخ به حیات وحش و مرتبط با شکایات.

شرکت مایک فربنکس (Deer River) بررسی ماهیگیران تفننی دستور در شرکت آکادمی مشغول به کار به نوبه خود در شکارچیان تماس و با حضور K9 آموزش. این طوفان های اخیر ساخته شده ماهی گیر موفقیت آهسته در هفته های گذشته است. اجرای عمل گرفته شده برای یک overlimit از walleyes ماهیگیری با خط اضافی بستر DUI و بار نا امن.

شرکت توماس ساترلند (Grand Rapids) کار می کرد یک هفته پر مشغله از ماهیگیری و قایقرانی فعالیت است. اجرای عمل گرفته شده برای یک overlimit از bluegills برای چندین قایق ماهیگیری بدون مجوز منقضی شده و شناور ثبت نام.

شرکت Jimmy Van عش (Pengilly) بسیار متمرکز از هفته گذشته اجرای تلاش های ماهیگیری و قایق رانی و ATV فعالیت است. ون عش همچنین صرف زمان آموزش در شرکت آکادمی و کمک به سازمان های اجرای قانون محلی با تماس برای خدمات. اجرای عمل گرفته شده برای overlimits از sunfish; ماهیگیری با خطوط اضافی و بدون مجوز ماهیگیری در اختیار داشتن; منقضی شده شناور ثبت نام و گونه های مهاجم آبزی نقض.

شرکت Taylor Hochstein (هیل شهر) نظارت انواع فعالیت در فضای باز. چند ارسالیهای نقض شد خطاب از جمله ماهیگیری با یک خط اضافی و مراقب خطوط. کمک داده شد به Aitkin County Sheriff را در دستگیری دو مظنون بودند که درگیر در یک جاده خشم حادثه است که تبدیل به یک حمله که در آن یک بت مورد استفاده قرار گرفت و چاقو بود brandished.

منطقه 8 — دلوت منطقه

شرکت جیک ویلیس (Brookston) ادامه داد: دست زدن مداوم تالاب تخلف در ایستگاه به همراه St. Louis County کارکنان. ویلیس همچنین صرف چند روز آموزش شرکت نامزدها حضور فعلی آکادمی در اردوگاه ریپلی. اجرای عمل گرفته شده برای بدون مجوز در اختیار داشتن و برای قرار دادن پر در تالاب.

شرکت Kipp دانکن (دلوت شرق) زمان صرف شده در منطقه دریاچه های کار قایقرانی و ماهیگیری اجرای. بسیاری از مردم به صحبت در منطقه دسترسی در مورد گونه های مهاجم آبزی مسائل نیز هست. زمان صرف شده در یک تجاوز شکایت و ATV اجرای کار کرده بود در گذشته شکایت مناطق. بسیاری از شکایت از watercraft شخصی نقض شده اند به میدان فرستاد در طول تابستان با اکثریت شکایت که پس از ساعت ها عملیات و رانندگی در سرعت های بالا عرض 150 متر از ساحل.

شرکت جف هامفری (کرامول) مشغول به کار ماهیگیری/قایقرانی-بزرگراه وسایل نقلیه و گونه های مهاجم آبزی اجرای در طول هفته گذشته. هامفری اداره یک سند محدودیت در اموال به تازگی برای فروش ذکر شده است که فعال در حفاظت آبهای ساحلی مرمت سفارش در محل. تماس در مورد مزاحمت تیمبرولوز و خرس دریافت شد.

شرکت اسکات کالاهای اساسی (Carlton) با کمک یک سخنرانی و تظاهرات در شرکت آکادمی در مورد DNR اجرای بخش K9 واحد. گیاه آبزی نقض و تالاب نقض شد خطاب در طول هفته گذشته. وقت اضافی کار گونه های مهاجم اجرای یافت بیشتر قایق تریلر حمل و نقل با علف های هرز در آنها.

لیک برتر دریایی واحد

شرکت کیت اولسون (لیک برتر دریایی واحد) با حضور آموزش در شهرهای دوقلو در طول هفته گذشته. او همچنین صرف زمان گشت لیک برتر و بندرگاه امن در خلیج نقره ای منطقه است. او شناسایی تخلفات به صورت شناور شخصی مسائل و کمک سنت لوئیس شهرستان کلانتر دفتر فیزیکی داخلی در شهرستان لیکوود. کمک کند همچنین با توجه به دو بنادر اداره پلیس در برخورد با جزئی مسائل جاری شدن سیل در طول های اخیر رعد و برق است که نقل مکان کرد در سراسر نوک پیکان.

شرکت Matt Miller (لیک برتر دریایی واحد) با حضور تصادف قایق تحقیقات آموزشی با آژانس های همجوار. سوالات پاسخ داده شد در مورد مقررات دریایی در دریاچه سوپریور. اجرای عمل گرفته شده برای ماهیگیری و ATV نقض.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب