Odisha کنگره به صحنه تظاهرات علیه افزایش قیمت سوخت

توسط: PTI | بوبانسور | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 9:43:10 am دولت-تظاهرات گسترده ای برنامه است

توسط NEWSMINERAL در 9 تیر 1399
توسط: PTI | بوبانسور | منتشر شده در تاریخ: 29 ژوئن 2020 9:43:10 am
Odisha Congress to stage demonstrations against fuel price rise دولت-تظاهرات گسترده ای برنامه است که با هدف برجسته گرفتاری های مردم به دلیل فزاینده قیمت سوخت.

این Odisha واحد از کنگره خواهد مرحله تظاهرات در سراسر کشور در روز دوشنبه و سه شنبه در اعتراض به "بی سابقه" افزایش قیمت بنزین و دیزل ارشد رهبر حزب گفت.

قانونگذار سورش کومار Routray گفت: حزب کارگران را صحنه تظاهرات در مقابل دولت مرکزی دفاتر در Bhubaneswar در طول روز در اعتراض به افزایش قیمت سوخت.

"ما تقاضا فوری عقبگرد از افزایش قیمت بنزین و دیزل," او گفت:. حزب کارگران را صحنه تظاهرات مشابه در تمام منطقه و بلوک ستاد در روز سه شنبه کنگره رهبر گفت.

دولت-تظاهرات گسترده ای برنامه است که با هدف برجسته گرفتاری های مردم به دلیل فزاینده قیمت سوخت و همچنین برای مقابله با بی جی پی را در سیاست ها و برنامه های که منفی تحت تاثیر توده های مردم است.

"حتی اگر قیمت نفت خام را لمس کرده است یک رکورد کم شده است وجود دارد افزایش مداوم در قیمت بنزین و دیزل در کشور با قرار دادن یک بار بر روی مردم عادی" یکی دیگر از مقامات ارشد کنگره رهبر گفت.

دولت مرکزی باید اقدامات فوری برای پایین آوردن قیمت سوخت او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن