NCP تقاضا برای حزب صندوق کمک های مالی برای دولت ارسال غیر قانونی دولت باید فایل شاه: Fadnavis

نوشته شده توسط Kavitha Iyer | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 16 سال 2020 2:56:19 pm سابق ماهاراشترا وزیر D

توسط NEWSMINERAL در 26 تیر 1399
نوشته شده توسط Kavitha Iyer | بمبئی | به روز شده: ژوئیه 16 سال 2020 2:56:19 pm
ncp pune gram panchayat donation, ncp gram panchayat donation, devendra fadnavis, devendra fadnavis on ncp govt post donation, pune ncp, pune city news سابق ماهاراشترا وزیر Devendra Fadnavis.

تشریح ملی کنگره حزب (NCP) حرکت به دنبال حزب صندوق کمک های مالی از متقاضیان به پست های دولتی منصوب مدیران به عنوان "غیر قانونی و فاسد" رهبر اپوزیسیون در ماهاراشترا مجلس Devendra Fadnavis در روز پنج شنبه گفت: دولت باید فایل یک پرونده جنایی در برابر حزب واحد.

در پونا NCP خواسته است تمام جزوات به مديران پست به پرداخت 11,000 تومان به عنوان کمک مالی به حزب صندوق. NCP را در منطقه پونا جمهور Pradip Garatkar صدور دستورالعمل به taluka سران حزب در 14 ژوئیه یک روز پس از دولت دستور انتصاب مدیران.

"چگونه می توانید یک حزب سیاسی حتی به دنبال برنامه های کاربردی برای یک دولت منصوب پست ؟ یک جرم باید رزرو بلافاصله" رئیس سابق وزیر گفت: هند اکسپرس. "این نامه نشان می دهد که اطرافيان از دولت. آنها در حال رفتن به این پست تنها به خود حزب کارگران," او اضافه شده است.

در حساب از Covid-19 و مستند دولت کمیسیون انتخابات قبلا به تعویق افتاد انتخابات به همه گرم panchayats که انتخاب می شوند در بدن عبارت به پایان می آید بين تحمیل مستند و اکتبر-نوامبر سال 2020 و توصیه می شود انتصاب مدیران. در منطقه پونا, 750 گرم panchayats نیاز به مدیران و یک زن و شوهر از هزار جزوات می تواند درخواست برای این پست. بیشتر از این در حال حاضر کنترل NCP و BJP.

"...همه taluka رئیس جمهور (حزب) داده شده است دستورالعمل های مربوط به انتصاب مدیران بر اساس لیست خود را گرم panchayats که رفته اند به پای صندوق های رای. پس از این دستورالعمل صرفا, نرم افزار, فرم های متصل را تمام متقاضیان را مشاهده کنید و همراه با یک غیر قابل برگشت حزب صندوق اهدای 11,000 تومان است که باید به اعتبار رسمی حساب بانکی از NCP منطقه پونا" نامه امضا شده توسط Garatkar بخوانید. جزئیات حساب بانکی شدند.

Fadnavis گفت: این تصمیم به انتصاب 'هر فرد مناسب' به عنوان مدیران است که خود خلاف قانون اساسی است. "هنگامی که انتخابات برگزار نمی با توجه به برخی از دلایل و سپس گرم Sewak یا مقام دولتی دیگر باید یک مدیر منصوب. این ماها Vikas Aghadi دولت به اصلاح قانون برای انتخاب هر فرد به عنوان مدیر. این خلاف قانون اساسی است و ما با آن مخالفت," او گفت:.

دادخواست قبلا ثبت در ناگپور و اورنگبد نیمکت از دادگاه عالی بمبئی در برابر دولت وضوح جولای 13 که واگذار ویلا parishad اجرایی افسران وظیفه انتصاب مدیران "در مشورت با منطقه نگهبان وزیران".

Fadnavis گفت: این نامه توسط NCP منطقه پونا رئیس جمهور به عنوان شواهد از فساد و دولت های منطقه باید شکایت خود را به پلیس شکایت در این زمینه است.

پیش از آن در روز ماهاراشترا وزیر و NCP سخنگوی نواب ملک گفت: هند اکسپرس است که اگر این نامه برای متقاضیان به مدیران " نوشته های آن اشتباه خواهد بود و هیچ گونه دستورالعمل صادر شده به احزاب توسط ماها Vikas Aghadi دولت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب