مینه سوتا DNR گزارش: گزارش های متعدد از بی پروا ATV, personal watercraft عملیات

حفاظت افسر Darrin Kittelson (بین المللی می افتد 1) گزارش دیگری مشغول آخر هفته به عنوان آب و هوا شده است بسیار

توسط NEWSMINERAL در 27 تیر 1399

حفاظت افسر Darrin Kittelson (بین المللی می افتد 1) گزارش دیگری مشغول آخر هفته به عنوان آب و هوا شده است بسیار تعاونی برای قایقرانی و ماهیگیری و دیگر مربوط به آب فعالیت های بارانی دریاچه. یک تجاوز مسئله به نگاه همراه با نظارت ATV فعالیت در این منطقه است. اجرای عمل گرفته شده برای ثبت نام قایق مسائل کافی شخصی دستگاه های شناوری و بدون مجوز در اختیار داشتن.

CO جان Slatinski IV (ری) با کمک آموزش در زمان آکادمی در اردوگاه ریپلی. بسیاری از خرس های مربوط به شکایات شنیده می شد در طول هفته گذشته. یک چیز مشترک مشاهده شده در همه مکان ها شد برخی از نوع منبع غذایی که آیا به معنای خرس است یا نه. آنها گرسنه هستند و حفظ خواهد کرد به آینده را اگر آنها در حال گرفتن هر نوع پاداش برای تلاش های خود را. ماهیگیری فعالیت ثابت بود با یک افزایش در میزان موفقیت گزارش شده است.

شرکت Troy Fondie (Orr) گزارش قایقرانی و ماهیگیری فعالیت مورد بررسی قرار گرفت. ماهیگیری فقیر باقی مانده است. ATV فعالیت و بررسی شد و جاده جنگل نظارت. تجهیزات کار همچنان ادامه دارد.

شرکت شین Zavodnik (طبخ) صرف اکثریت از وقت خود را متمرکز بر قایق و آب ایمنی در طول هفته. Zavodnik متوجه یک روند مشترک از افراد عدم به دستگاه صرفه جویی در زندگی در هیئت مدیره غیر موتوری شناور. او در ادامه به نظارت بر فعالیت چنین از نزدیک. او همچنین سابقه شکایت در مورد دولت اردوگاه تخلفات و نظارت با صدای بلند شناور اگزوز در دریاچه شنگرف.

Zavodnik می خواهد به یاد افراد که همه غیر موتوری شناور بیش از 10 فوت طول مورد نیاز برای مجوز. چند ATV و شناور نقض خطاب شد و او نیز به کمک اجرای قانون محلی با یک تصادف قایقرانی.

شرکت همین Bozovsky (هیبینگ) مشغول به کار ماهیگیران تفننی boaters دولت پارک و اجرای یک ATV شکایت. Bozovsky دریافت چندین شناور شخصی شکایت از افراد عامل watercraft شخصی در حالی که دراز کشیده بر روی تلفن خود را و عامل گاز با پای خود. دومی تقریبا زده یکی دیگر از شناور. اجرای عمل گرفته شده برای عامل ATV در حالت پارک و تی watercraft شخصی و قایقرانی نقض.

شرکت دوک Broughten (شفق قطبی) را صرف نظارت بر هفته قایقرانی و ماهیگیری و ATV فعالیت است. ماهیگیران تفننی در ادامه به گزارش موفقیت محدود است. قایقرانی و ATV فعالیت بالا باقی مانده است. Broughten همچنین سابقه تماس در مورد مزاحمت خرس و گیاه آبزی نقض.

منطقه 6 — دو بنادر منطقه

شرکت شان ویلیامز (Ely 1) ادامه داد: برای دریافت مزاحمت-خرس شکایت در Ely منطقه است. بیشترین شکایات درگیر خرس به انسان سطل زباله بود که به درستی امن. ساکنان در حال یادآور شد که بی دقتی زباله سازی می تواند ایجاد مزاحمت-خرس مشکل در محله شما. نقض شامل ماهیگیری بدون مجوز در اختیار داشتن و استفاده از شناور با منقضی شده ثبت نام.

CO جان Velsvaag (Ely 2) بررسی ATV سواران و ماهیگیران تفننی در هفته های گذشته است. ماهیگیری آهسته بود در منطقه دریاچه ها. Velsvaag زمان چند مزاحم-تماس های حیوانی و لاله درختی دریاچه ماهیگیری مقررات سوالات.

شرکت توماس Wahlstrom (Grand Marais) بررسی ماهیگیران تفننی در دریاچه سوپریور و داخلی و دریاچه ها و نظارت ATV فعالیت است. او به دنبال قایقرانی شکایات و تماس های مرتبط با مزاحمت حیات وحش است. اجرای عمل گرفته شده برای ماهیگیری و قایقرانی و ATV نقض.

شرکت آنتونی Bermel (بابیت) مشغول به کار ATV-شکایت مناطق عمدتا ATV عملیات در مسیرهای بسته به استفاده از آنها. یک فرد عامل در دولت برفی دنباله به خاک سپرده شد ATV خود را در گل و لای و آب و چند نفر سعی کردم برای کمک به رانندگی کامیون خود را دنباله. اجرای عمل گرفته شد.

علاوه بر این ایستگاه دریاچه مشغول به کار شدند با اجرای اقدامات از جمله چند خط اضافی استناد غیر قانونی-ظهر شمال ماهی و هشدارهای چندین کمتر نقض. ماهیگیری موفقیت کند شده است.

شرکت دیوید Schottenbauer (خلیج نقره ای) مشغول به کار در منطقه دریاچه برای ماهیگیری و قایقرانی فعالیت است. زمان نیز صرف در گرند رپیدز برای آموزش.

شرکت Gerhard هیل (تفت) گزارش تمرکز بسیاری از زمان در آبزی گونه های مهاجم, ماهیگیری ورزشی و تی ایمنی در طول هفته.

های متعدد تخلیه پلاگین تخلفات مشاهده شد. یک فرد خاص گفت: او قرار داده خود پلاگین در در آغاز سال هنگامی که او را به قایق خود را در یک آسانسور در یک ایالت دیگر. هنگامی که تپه متوقف شد او را در Grand Marais قایق خود را پر از آب چون او هنوز به حذف پلاگین. استناد صادر شد.

اولین بار ATV اپراتور تحصیل کرده بود در اهمیت به دست آوردن خود را ATV گواهی ایمنی. چندین غیر موتوری ثبت تخلفات مستند شد و چند نفر صادر شده استناد برای داشتن قوطی آبجو در مرز آب قایق رانی منطقه بیابان. یک گروه سه کولرهای کامل از این مورد غیر قانونی است.

شرکت دان مورای (دو بنادر) مشغول به کار قایقرانی و ماهیگیری فعالیت های این هفته. ماهی قزل آلا ماهیگیری بهبود در دریاچه سوپریور و برخی از ماهی قزل آلا نیز در گرفتن. مزاحمت-خرس تماس نیز گرفته شده است.

منطقه 7 — گراند رپیدز منطقه

شرکت Jayson هانسن (Bigfork) بررسی ماهیگیران تفننی و boaters, گشت اردو و نظارت ATV و گونه های مهاجم آبزی فعالیت است. بازی های متعدد و ماهی به سوالات پاسخ داده شد. او همچنین در پاسخ به حیات وحش شکایات و کمک با استفاده از نیروی آموزش در آکادمی.

شرکت مایک فربنکس (Deer River) بررسی ماهیگیران تفننی بررسی نوبه خود در Poaches شکایات رسیدگی مزاحمت-حیوانات شکایات و کمک دولت گشت با یک خودرو تصادف. ماهی گیر موفقیت بهتر بود این هفته. اجرای عمل گرفته شده برای مجوز مسائل و دستگیری ساخته شده به صورت برجسته در حکم.

شرکت سارا Grell (Grand Rapids) دنبال کرد تا در چند مورد او بررسی شده است که شامل غیر قانونی گرفتن از یک لاک پشت های یافت قایق رانی در رودخانه و زمین های خصوصی تجاوز موضوع است. او نیز مشغول به کار ماهیگیری و ATV فعالیت است.

شرکت توماس ساترلند (Grand Rapids) مشغول به کار آفتابی هفته از قایق و آب زمان. اجرای عمل گرفته شده برای عدم نمایش معتبر شناور ثبت نام, عدم داشتن یک مدرک معتبر ماهیگیری مجوز در حالی که ماهیگیری و عدم ثبت یک ATV.

شرکت Jimmy Van عش (Pengilly) گزارش کار ماهیگیری و قایق رانی و ATV اجرای در سراسر مناطق اطراف آن. ون عش همچنین صرف زمان حضور در بخش آموزش است. چند مزاحم-تماس های حیوانی نیز به میدان فرستاد و در پاسخ به.

شرکت Taylor Hochstein (هیل شهر) مشغول به کار ترکیبی از تی قایقرانی و ماهیگیری فعالیت است. پیگیری کار انجام شده بر روی انواع شکایات از جمله بستر است که در سمت چپ در یک مکان دسترسی داشته باشید. چندین نقض شد خطاب از جمله عامل ATV در یک مسیر دوچرخه سواری و در یک بزرگراه دولت.

منطقه 8 — دلوت منطقه

شرکت Kipp دانکن (دلوت شرق) صرف زمان کار منطقه دسترسی برای گونه های مهاجم آبزی اجرای. ATV شکایت مناطق بودند گشت. ماهیگیری و قایقرانی فعالیت مشغول به کار شد. تجاوز و سوزاندن تخلفات مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت اسکات کالاهای اساسی (Carlton) با کمک آموزش به دام انداختن مهارت و اجرای در شرکت آکادمی. شکایت از کسی گرفتن overlimit ماهی در دست بررسی است. ATV و گونه های مهاجم فعالیت می کرد در منطقه است. اجرای عمل گرفته شده برای عملیاتی کردن-نوین در محدود جنگل حمل و نقل شناور با پلاگین در, ثبت نام و موارد نقض.

شرکت جف هامفری (کرامول) مشغول به کار ماهیگیری/قایقرانی-بزرگراه وسیله نقلیه و گونه های مهاجم آبزی اجرای در طول هفته گذشته. هامفری دریافت تماس ها و شکایات غیر قانونی ATV عملیات در Moose Lake منطقه; گرفتن از غیر قانونی-ظهر muskie; lakeshore و سطح آب استفاده و آزار و اذیت یک شناور بازرس. اجرای عمل گرفته شده برای ماهیگیری بدون مجوز; مصرف غیر قانونی-ظهر muskie; شناور ثبت نام و تجهیزات ایمنی; و آ تی وی/خاموش-بزرگراه موتور سیکلت ثبت نام و بهره برداری است.

شرکت جیک ویلیس (Brookston) کمک در آموزش این هفته با حفاظت افسر نامزدها در جریان آکادمی در اردوگاه ریپلی. شکایت در مورد مردم اذیت و آزار یک شناور بازرس در مجاور ایستگاه به کار گرفته شد و متهمان شناسایی شدند.

یک به نوبه خود در شکارچیان تماس در مورد ماهیگیری غیر قانونی فعالیت داشت منابع طبیعی کارکنان انجام فعالیت های روزمره. اجرای عمل گرفته شده برای رفتار آشوبگرانه و در اختیار داشتن مواد مخدر متعلقات.

لیک برتر دریایی واحد

شرکت Matt Miller (لیک برتر دریایی واحد) بررسی boaters و ماهیگیران تفننی در دریاچه سوپریور. ATV نقاط دسترسی و عبور مشغول به کار شدند و به سوالات پاسخ داده شد مربوط به مزاحمت-تماس های حیوانی. اجرای عمل گرفته شده برای ماهیگیری و ATV نقض.

شرکت کیت اولسون (لیک برتر دریایی واحد) مشغول به کار دریاچه سوپریور در طول هفته گذشته. آب و هوای خوب تا به حال بسیاری از boaters کردن در آب است. ماهیگیری کاهش پیدا کرده است و در دلوت پایان و برداشت تا در تقسیم سنگ و نقره آبهای منطقه خلیج با توجه به مطلوب درجه حرارت آب. خرس شکایات در داخل و اطراف دلوت افزایش یافته است. آموزش وظایف دنبال شد تا برای یک کلاس آینده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن