راجکوت: مالیات بر درآمد افسر بازداشت برای گرفتن رشوه

توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 2:46:37 am یک تیم به رهبری توسط

توسط NEWSMINERAL در 2 تیر 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | Rajkot | منتشر شده در تاریخ: 22 ژوئن 2020 2:46:37 am
Income tax officer, ITO detained, Rajkot news, Gujarat news, indian express news یک تیم به رهبری توسط RR Solanki پلیس بازرس با راجکوت (روستایی) واحد ACB, دید از بالا, مالیات بر درآمد افسر Maulesh Maheta از محل اقامت خود را روز یکشنبه به طور رسمی و بازداشت او در ارتباط با یک مورد ثبت برابر افسر پیش از آن در روز. (بازنمودی)

حدود یک سال پس از مالیات بر درآمد افسر گفته پذیرفته 15,000 تومان رشوه از یک تاجر سابق بازداشت شد توسط اداره مبارزه با فساد (ACB) از محل اقامت خود در Rajkot در روز یکشنبه. ACB عمل آمد و پس از ضد پيوند watchdog یافت و ماده در یک نرم افزار ثبت شده توسط تاجر و ثبت نام به جرم در برابر افسر.

یک تیم به رهبری توسط RR Solanki پلیس بازرس با راجکوت (روستایی) واحد ACB, دید از بالا, مالیات بر درآمد افسر Maulesh Maheta از محل اقامت خود را روز یکشنبه به طور رسمی و بازداشت او در ارتباط با یک مورد ثبت برابر افسر پیش از آن در روز.

"او بازداشت شده بود از محل اقامت خود و فرستاده شده برای coronavirus تست. اگر او تست منفی ما را بازداشت او در مورد ثبت نام در برابر او برای گرفتن 15,000 تومان رشوه از یک شهر بر اساس تاجر" Himanshu Doshi, دستیار مدیر راجکوت واحد ACB گفت.

تاجر به یک برنامه به ACB در سال گذشته بیان کرد Maheta خواستار 20 ، 000 تومان رشوه از او در 8 مارس 2019 برای حل یک پرس و جو از مالیات بر درآمد بخش مطرح شده در این تاجر درآمد مالیاتی برای سال مالی 2011-12.

ACB گفت که در پاسخ به اخطار تاجر ملاقات مالیات بر درآمد افسر که Maheta خواستار رشوه. پس از مذاکرات Maheta توافق برای حل و فصل این موضوع در برابر رشوه از 15,000 تومان است که تاجر پرداخت شده در مارس 12, 2019.

"در طول جلسات خود را با درآمد مالیاتی افسر متقاضی شات ویدئوها در گوشی خود. به عنوان بخشی از تحقیق رایگان کلیپ های ویدیوئی فرستاده بودند به پزشکی قانونی علوم آزمایشگاهی (FSL) گاندینگر و راجکوت و آزمایشگاه به این نتیجه رسیدند که کلیپ شد نه doctored. همچنین صدای spectrography از هر دو مالیات بر درآمد افسر و متقاضی ثابت کرد که صدا شنیده می شود در این ویدئو کلیپ شد صدای افسر و متقاضی. به عنوان پرس و جو انداخت تا دعاهای ما ثبت نام یک مورد" Doshi اضافه شده است.

Mayurdhvajsinh Sarvaiya پلیس بازرس راجکوت شهرستان واحد ACB انجام پرس و جو راه اندازی شد پس از تاجر به یک برنامه به آژانس.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب