'محلی عشق' کمک می کند تا شهر کوچک کافه رشد در سال اول آن باز

در ماه نوامبر گذشته آوا و بن شاخ و دوستان دیرین Cambria Kolstad-DeVaney و دن DeVaney باز دامنه رایگان تبادل یک

توسط NEWSMINERAL در 4 تیر 1399

در ماه نوامبر گذشته آوا و بن شاخ و دوستان دیرین Cambria Kolstad-DeVaney و دن DeVaney باز دامنه رایگان تبادل یک مزرعه به جدول کافه در خیابان اصلی در مرکز شهر Hokah در محل تلاقی ریشه و می سی سی پی رودخانه ها در جنوب شرقی مینه سوتا است.

Free Range Exchange, a farm-to-table cafe on Main St. in downtown Hokah. (Noah Fish/ Agweek)

دامنه رایگان تبادل یک مزرعه به جدول کافه در خیابان اصلی در مرکز شهر Hokah. (نوح ماهی/ Agweek)


هر دو بخشی از آنچه که او خواستار "غذا جنبش" بن شاخ گفت که او و Kolstad-DeVaney شده است دوستان برای حدود 20 سال است. او شده است با فروش او در خانه محصولات در بازارهای کشاورزان برای بیش از یک دهه و شاخ شده است رشد تولید به مدت هفت سال.

"هنگامی که آنها نقل مکان به منطقه ما به نوعی از ترکیب نیروهای جایی که من در ادامه به باغ و او ادامه داد: پخت" سعید بن شاخ. "و ما شروع به فروش در بازارهای کشاورزان با هم."

از آغاز خود را حرفه ای و همکاری های دو خواب داشتن فضای خود را برای فروش از گفته شاخ. زمانی که خیابان اصلی محل در Hokah باز کرد تا آنها swooped و به سرعت شروع به بازسازی آن است.

"ما هر دو باید شور و شوق برای مواد غذایی محلی و چه در منطقه ما به طوری که چیزی است که ما تخصص در گفت:" شاخ. "این پیر 'که شما می دانید مفهوم و ما مفتخر به ویژگی های هر مورد ما می دانیم از کجا آمده است."

در بالای کار تمام وقت در کافه مدیریت La هلال بازار کشاورزان و پدر بودن به کودکان و نوجوانان زیر سن 5 شاخ کمک می کند تا کار خود را در مزرعه خانواده در لا هلال احمر, Minn. که منابع کافی نت با تمام آن سبزی.

خوشحال شاخ مزرعه و باغ است باغ بازار تولید است که موجب بسیاری از کاهو و سالاد مخلوط و سبزی های تازه است. شاخ گفت: آنها همچنین رشد محصولات اساسی مانند گوجه فرنگی و فلفل تربچه و انجام پردازش خود را برای salsas و سس.

اولین چیزی که مردم متوجه راه رفتن به دامنه رایگان تبادل انواع بکر به دنبال محصولات پخته شده که خط مقدم مورد صفحه نمایش. Cambria Kolstad-DeVaney باعث می شود همه از این محصولات (چوب شور کلوچه و نان و scones و بیشتر) روزانه در کافه.

"Cami زرادخانه قابل توجه است و شهرت او را برای انواع او باعث می شود به صورت روزانه بسیار باور نکردنی است" گفت: شاخ. "تاپیک محلی برای چیزهایی که دست ساز و تولید در سایت, و آن را قطعا به دست آورد بخار برای ما است."

Pretzels made by Cambria Kolstad-DeVaney at Free Range Exchange, a farm-to-table cafe on Main St. in downtown Hokah. (Noah Fish/ Agweek)

چوب شور ساخته شده توسط Cambria Kolstad-DeVaney رایگان در محدوده ارز یک مزرعه به جدول کافه در خیابان اصلی در مرکز شهر Hokah. (نوح ماهی/ Agweek)

Kolstad-DeVaney که مهارت های پخت شد خود آموخته گفت: امضای او مورد است که احتمالا او چوب شور. او گفت که الهام بخش او برای ساخت چوب شور آمد از او ولع مصرف یکی از Auntie anne's در حالی که در حال رشد در روستایی در ایالت مینه سوتا و قادر به رسیدن به نزدیکترین مرکز مواد غذایی است.

کافه نیز در خدمت مواد غذایی ساخته شده از محصولات محلی منابع و در منوی سالاد, سوپ, quiche, burritos, و بیشتر. وجود دارد یک تخته سیاه با ثبت نام که لیست بسیاری از مزارع که در آن کافه می شود و مواد تشکیل دهنده آن.

Mariama Dryak که بزرگ شده در یک مزرعه ارگانیک در ویسکانسین است barista در محدوده های آزاد ارز. او کشف کافه با خواهر او پس از رفتن به یک پیاده روی در یک روز.

"من راه می رفت در اینجا و فکر آن را واقعا گرم و مهمان نواز و واقعا راد که تمام مواد غذایی است که منابع محلی" گفت: Dryak.

Dryak گفت: آنها باید مقدار زیادی از به طور منظم در حال حاضر در محدوده های آزاد ارز, برخی که توقف در برای قهوه است که می آید از محلی سرخ — و دیگران که ترجیح می دهند chorizo صبحانه burrito — ساخته شده است که با منابع محلی گوشت خوک. دیگر مورد علاقه های شما در حال ناهار BLT ساخته شده با گوجه فرنگی, schmutz و سوپ روز که می آید با یک شور.

فضایی که در آن دامنه رایگان تبادل عمل در اصل یک بانک قبل از آن را تبدیل به تعدادی از رستوران ها که در نهایت از کسب و کار رفت.

"از جامعه من شنیده ام بسیاری از نظرات در مورد این که واقعا فوق العاده است که در این فضا زندگی دوباره," او گفت:. "و آن را در زندگی خود را."

Hokah رئیس پلیس باب Schuldt یکی از اعضای جامعه خوشحالم که یک مزرعه به جدول کافه در شهر است.

"ما واقعا دوست داشتن آنها وجود دارد," او گفت:.

Schuldt گفت: این یک روال برای ناهار با سلف خود در رستوران که پر از فضای قبل از دامنه رایگان تبادل. در حال حاضر آن را در زندگی روزمره او را برای متوقف کردن توسط کافه که در آن او معمولا منازعه چیزی است که برای رفتن و یا یک بیسکویت برای همسر خود.

"آن را به یک محل وجود دارد به باز کردن دوباره گفت:" Schuldt. "و آنها را به بسیاری از مردم در سراسر منطقه در اینجا."

او گفت: دامنه رایگان تبادل به تازگی تایید از شهر Hokah به فروش الکل و معنی آنها می تواند در خدمت محلی شراب و آبجو در آینده است.

Shirts at Free Range Exchange, a farm-to-table cafe on Main St. in downtown Hokah. (Noah Fish/ Agweek)

شرت در دامنه رایگان تبادل یک مزرعه به جدول کافه در خیابان اصلی در مرکز شهر Hokah. (نوح ماهی/ Agweek)

برای چه Kolstad-DeVaney تماس خود را "اولین دادگاه در سال" دامنه رایگان تبادل در حال انجام کسب و کار به ویژه هنگامی که شما در نظر گرفتن شرایط.

"ما قطعا باز در جالب زمان گفت:" شاخ.

تمام رستوران ها با چالش مواجه, اما بسیاری می گویند که آنها تحمل یک بیماری همه گیر چند ماه پس از آنها درب باز برای کسب و کار.

"من فکر می کنم آن عهد به ما حال متنوع و محلی" شاخ گفت. "مشتریان ما انعطاف پذیر و در کل مردم در حال گسترش عشق است که کار خوبی برای ما است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب