لیست مقامات در سایت تازه فلش نقطه به اختلافات در درون IOA

هندی المپیک رئيس جمهور انجمن Narinder Batra روز دوشنبه پرسید: دبیر Rajeev مهتا برای بازگرداندن نام کاردانی اعض

توسط NEWSMINERAL در 3 تیر 1399

هندی المپیک رئيس جمهور انجمن Narinder Batra روز دوشنبه پرسید: دبیر Rajeev مهتا برای بازگرداندن نام کاردانی اعضای بدن است سایت پس از یک مقام رسمی شکایت خود را حذف.

به IOA سایت ذکر نام نه معاون رئیس جمهور و شش مشترک دبیران و 10 اجرایی اعضای. آقای Batra خواسته آقای مهتا برای قرار دادن نام کاردانی اعضای شورای اجرایی به عقب در سایت.

نقش اعضای وابسته محدود شده است به عنوان آنها نمی تواند رای که اجرایی جلسه شورای فاقد اجماع بر روی یک موضوع است.

"من باید با شما به اشتراک گذاشته پیام دریافت شده از آقای Sahdev Yadav در مورد حذف نام از IOA سایت از تمام دانشیار معاون رئیس جمهور کاردانی مشترک منشی و دستیار اجرایی اعضای شورای" آقای Batra در او نوشت: e-mail به مهتا.

"در مورد آن انجام شده است اشتباه و سپس درخواست لطفا تمام دانشیار دسته EC نام قرار داده و در IOA سایت.

"اگر آنها حذف شده اند تحت یک طرفه دستورالعمل و پس از آن من درخواست و ارائه مشاوره به شما به آنها را قرار داده و در IOA سایت فوری و اولویت بر اساس" آقای Batra نوشت.

آقای مهتا خود گفت: این موضوع شده است طبقه بندی شده اند پس از گفتگو با Yadav و نام همراه اعضای در دسترس ساخته شده اند در بخش دیگری از وب سایت رسمی.

"فهرست اعضای وابسته هستند قرار داده و در بخش های مختلف از وب سایت. من در حال حاضر پاک آن با آقای Sahdev Yadav جی که مطرح شده این موضوع," او گفت:.

"...تنها اعضای منتخب (نام) داده می شود در شورای اجرایی بخش طبق قانون اساسی از IOA," او توضیح داد.

یک کشمکش قدرت بین مقامات اصلی IOA در جریان بوده است برای برخی از زمان. آن زمانی شروع شد که آقای Batra گفت: آقای مهتا که او می خواهد به بیش از چند مسئولیت از او به "به اشتراک گذاشتن بار خود را".



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب