J&K برای بازگشایی تمام دفاتر در قدرت کامل از امروز شروع

توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 9:38:52 am در جامو و کشمیر دولت در

توسط NEWSMINERAL در 17 خرداد 1399
توسط: اکسپرس سرویس خبری | جامو | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 9:38:52 am
J&K to reopen all offices at full strength starting today در جامو و کشمیر دولت در روز جمعه تصمیم به بازگشایی تمام دفاتر خود در سراسر قلمرو اتحادیه در قدرت کامل شروع از شنبه. (اکسپرس فایل عکس توسط شعیب Masoodi)

در جامو و کشمیر دولت در روز جمعه تصمیم به بازگشایی تمام دفاتر خود در سراسر قلمرو اتحادیه در قدرت کامل شروع از شنبه.

ولی کارکنان حامله کارکنان و کسانی که با زمینه ای شرایط پزشکی را نمی توان کار مربوط به برخورد مستقیم با عموم مردم با توجه به دستور دولت صادر شده توسط مدیریت کل گروه در اینجا.

"همه افسران و کارکنان در تمام سطوح باید با حضور در دفتر به طور منظم در تمام روز کاری با اثر از 6 ژوئن" اظهار داشت ،

"...کارکنان که در معرض خطر بالاتر یعنی, مسن, کارکنان, حامله کارکنان و کسانی که در زمینه پزشکی شرایط باید اقدامات احتیاطی اضافی و ترجیحا باید نمی تواند در معرض هر گونه خط مقدم کار نیاز به تماس مستقیم با عموم" آن بیشتر بخوانید درخواست "دفتر مدیریت به منظور تسهیل کار از خانه در هر کجا که امکان پذیر است".

دولت همچنین دستور تعلیق روال صدور از بازدید کنندگان/موقت عبور می کند و اضافه کرد که تنها کسانی که بازدید کنندگان مناسب با مجوز رسمی از آنها می خواهند به دیدار باید اجازه داده شود پس از به نمایش در آمد.

سفارش اضافه شده است که حضور و غیاب بیومتریک خواهد همچنان به حالت تعلیق باقی می ماند تا زمانی که بیشتر منظور و خواسته همه گروه ها به دنبال اقدامات پیشگیرانه تجویز شده توسط اتحادیه وزارت بهداشت و رفاه خانواده و روش عملیاتی استاندارد برای شامل گسترش Covid-19.

تا کنون ادارات دولتی در قلمرو اتحادیه مشغول به کار بود در 30 درصد کارکنان قدرت با در نظر Covid-19 بیماری همه گیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین هند, اخبار, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن