IPL برگزار شد از 19 سپتامبر تا نوامبر 8 در امارات متحده عربی: Brijesh پاتل

هیئت مدیره کنترل کریکت در هند (BCCI) دارای نهایی را موکول پنجره برای Indian Premier League (IPL) از 19 سپتامبر

توسط NEWSMINERAL در 3 مرداد 1399

هیئت مدیره کنترل کریکت در هند (BCCI) دارای نهایی را موکول پنجره برای Indian Premier League (IPL) از 19 سپتامبر تا نوامبر 8 در امارات متحده عربی, در انتظار موافقت دولت.

"در مشورت با ذینفعان مختلف ما تصمیم گرفته اند در همان پنجره با توجه به جنبه های مختلف مورد نیاز است. شورای حکومتی خواهد بود به طور رسمی برگزار هنگامی که ما دریافت پاسخ رسمی از دولت است که ما امیدواریم که اتفاق خواهد افتاد در اوایل هفته آینده" Brijesh پاتل رئیس IPL شورای حکام گفت هندو روز جمعه.

در حالی که آقای پاتل رفتن نیست به جزئیات هندو می داند که BCCI دفتر حامل آقای پاتل و موقت رئیس اجرایی Hemang امین بودند درگیر در بحث با حق رای دادن, مدیریت رادیو و تلویزیون شریک و امارات کریکت هیئت مدیره در طول چند روز.

BCCI تا به حال در ابتدا پیشنهاد سپتامبر 26 نوامبر 8 به عنوان پنجره برای IPL اما تصمیم به پیشبرد شروع یک هفته به منظور کاهش بعد از ظهر ها. این بازی به احتمال زیاد برای شروع 2.00 ساعت در امارات متحده عربی (3.30 ساعت IST) خواهد شد که بهتر مناسب برای اطفال و همچنین پخش برای اطمینان از خستگی کمتر و درآمد بیشتر.

شورای حکومتی در طول آن جلسه هفته آینده قرار است به formalise تغییر در زمانبندی از معمولی 4 بعد از ظهر و 8 شب به 3.30 ساعت 7.30 pm مطابق با گوینده خواسته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب